Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-10-31 09:52
2025-10-25 13:47
2025-10-24 12:35
2025-10-21 10:40
2025-10-18 17:46
2025-10-17 12:15
2025-10-17 11:41
2025-10-11 10:38
2025-10-07 10:13
2025-10-05 16:46
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
taigi taigi kaipgis.....Sunkus antivakserio gyvenimas?...@user1123 pagal tokią logiką didžioji dalis pasaulio - fašistai. Tai visiškas absurdas ir homo sovietikus pareiškimai apie masines sąmokslo teorijas. Nesiskiepija žmonės, kurie nesuvokia savo daromos žalos, o demokratinės visuomenės interesas jiems yra nesvarbus. Norėčiau, kad tokius išvis uždarytų namie karantinui, kad nekeltų grėsmės kitiems nei dėl Covid, nei dėl riaušių.
Gal galite nurodyti nuorodą,kuri moksliškai pagrįstai įrodytų,kad skiepyti žmonės neplatina ar mažiau platina virusus?
Iškarto po Jūsų, kai ileksite nuorodą, kur bus parašyta, kad pandemiją galima suvaldyti nesiskiepijant.
https://www.nature.com/articles/d41586-021-02054-z Studies show that vaccines reduce the spread of SARS-CoV-2 by more than 80%, but the Delta variant is creating fresh uncertainty. Nuorodos į mokslininkų straipsnius/studijas po nurodytu straipsniu
kaip gerai kad...Esu tikras kad...Labai nevykusi nuorodą,žinant kokie dideli susirgimų skaičiai tokio didelio proc.vakcinavimo šalyje, kaip Izraelis,dar jūsų minimam straipsnį,tarp kitko užsimenama,kad delta viruso versija,gali,tai yra tikėtina,paversti niekais, prieš tai buvusių vakcinų poveikį
Jūs pats sau galite atsakyt į klausimą ar galima pandemiją įveikt praėjusio sezono viruso atmainos vakcina,pvz.ar skiepytumietės vakcina nuo gripo,kuris buvo pernai?
Įsikalk sau į galvą vieną kartą - skiepų nuo covid pagrindinis tikslas -sumažinti mirtingumą ir hospitalizaciją , platinimas viruso pasiskiepijus nėra pagrindinis akcentas.Ar aišku? Ar dar kažkaip aiškiau reikia paaiškinti-gal paveiksliukais kaip vaikų darželyje?
Oj geras :-D pirma jis nesugeba pats informacijos sugooglint. Tada kai jam ant lėkštutės padėta nuoroda - anas sako "nevykusi nuoroda". Nevykusi kuo? Kad rašo ne tai, ką nori girdėt? Dundukas.
@user1123 - vienas reikšmingas skirtumas jūsų palyginimuose! Žydai negalėjo pasirinkti, kuo gimė, ir toks skirstymas buvo antihumaniškas. Gi dabar neturintys imuniteto (nesakau neskiepyti, nes imunitetą galima įrodyti kitaip) - turi pilna pasirinkimų, kaip išsibraukti iš tokios grupės. Bac ir viskas. Ko jūs bijot, kad skystą čipą suleis geitsas? Kai diduma paskiepyta, virusas vis dar gali plisti, bet nyksta (R
ko as bijau, cia jau asmeninis reikalas. dabartine valdzios retorika yra teroristine-arba sauni skiepa, arba atimsim is taves tavo teises. kita diena jie pareikalaus dar kazko mainais i ramybe, o tada dar ir dar. jei prievarta nesustoja dabar, kas juos privers sustot ateityje? baksnojimas pirstu i visuotina geri yra manipuliacija kadangi demokratinese salyse individo laisve visuomet yra auksciau kazkokio menamo visuotinio gerio, kitaip yra tik totalitariniuose rezimuose
deja klausimas rodo, kad nesuprantate, kuo covid ir jo skiepai skiriasi nuo gripo. Gal norite pabandyti įsigilinti? https://asm.org/Articles/2020/July/COVID-19-and-the-Flu Spekuliavimas baimėm ir abejonėm nepadės, o ieškoti atsakymų pats, juos rasti ir suprasti gali retas, tam reikia išsilavinimo. Kodėl nemėginate pasitikėti medikais?
Lancet redaktoriaus nuomonė https://lsveikata.lt/is-gyvenimo/puse-mokslines-literaturos-yra-melas-3069,spėju jums greit tiks ir delfio lygio bulvarinio skaitalo "mediciniais tyrimais" paremta info,sėkmės badant kelti VŽ trolių mąstymo lygį;-)
ačiū, kas galėjo pagalvoti - atsakymų kodėl medikų išvadomis negalima pasitikėti taip ir nėra ;-) o kokio redaktoriaus kokia nors nuomonė neturėtų keisti niekieno pasaulio suvokimo ir pasitikėjimo tais, kurie ilgus metus mokėsi ir žino savo sritį. Dėl trolių - pagirtinas savikritiškumas ;-)
Valdžia labai klydo ir klysta pasirinkusi botago,o ne viešumo ir informavimo,principą
ir kaip turėtų atrodyti tas "viešumo ir informavimo" principas??? Kiek galima taškyti pinigus ant niekų, kai pilna vakcinų
Kiek galima taškyti pinigus ant stovyklų ir maisto, kai pilna kulkų? Ar vieniem standartam prievarta negalima, bet saviem žmonėm galima? Aš už vakcinavimą, bet prieš prievartą. Leiskit antivakseriam išmirt. Who cares? O prievarta daromi dalykai nebesustos. Šiandien tai pateisinama kovidu, rytoj jau bus pateisinama X dalyku.
Iš pirmo žvilgsnio gal visai ir pritarčiau, kad duot antivakseriam pajust "natūralią atranką". Bet kai ligoninės persipildys antivakseriais, tada jau aš ir mano artimieji nebegaus normalaus medicininio gydymo ištikus nelaimei. Va čia ir yra problema.
Būtent taip ir...leiskim išmirti sergantiems alkoholizmu, vartojantiems narkotikus, priklausomiems nuo lošimų ar greitųjų kreditų...džiunglės jūsų valstybės idealas? Problema ta, kad alkoholikai, lošėjai ir narkomanai turi šeimas, kaip ir nepasiskiepiję.
Ne, ne džiunglės. Aš prieš prievartą, ne už žudymą. Bet visų savižudžių neišgelbėsi.... numirs 5000 kiti susiskiepys. AJR -> sutinku. Bet aš šitoj vietoj kaip tik braukčiau brūkšnį. Skiepytiems lovos ir gydymas - neskiepytiems bus gydymas jei bus pajėgumų. Iki tol tegul tas jų šaunusis imunitetas tvarkosi.
Viešumas tai kiek žmonių patyrė ir kokias komplikacijas po skiepo,taipat kiek pasimirė,va kai atsiras,tada galima bus padiskuituot)yra šalių kuriose neslepiama pvz.UK
jūs siūlote aštrinti konfliktą ir atskirti, o aš sakau, kad reikia kantriai ieškoti sveiko proto, net žinant ne su visais pavyks rasti. Taip, kaip su savo mažais vaikais - kai krenta ant žemės ir ima spardytis, juk neatiduodate į vaikų namus? ;-)
Koks jausmas būti vieninteliu žinančių tiesą, kai aplink vien k v ailiai?
užjaučiu, jei tikrai taip jaučiatės ;-) Aš su šeima, bendradarbiais, kaimynais ir kita aplinka labai panašiai vertinu situaciją, todėl vienas anaiptol nesijaučiu. Na, o skieptikams matyt išties vis sudėtingiau, tai požymis kad pats laikas suabejoti į smegenis transliuojamom sąmokslų dogmom ir FUD.
Pačiom opium dlia naroda?
po tiek pat kiek mylimoj Rasiejoj: „Tam, kad sustabdytume pandemiją, reikalingas vienas dalykas – tai didelio masto vakcinacija, – šeštadienį valstybinei televizijai sakė Maskvos meras Sergejus Sobianinas. – Niekas neišrado jokio kito sprendimo.“ Nuo pirmadienio Maskvoje gyventojai turi dirbti iš namų, nors kai kuriems darbuotojams ir taikomos išimtys. Prieš įeidami į restoraną, klientai taip pat turi pateikti QR kodą, rodantį, jog buvo skiepyti, persirgo COVID-19 liga prieš mažiau nei šešis mėnesius ar turi galiojantį neigiamą COVID-19 testo rezultatą.
Manau, kad privatus verslas gali pasirinkti, kam jis skiria paslaugas. Moteriškų batų parduotuvėje nėra ko piktintis, kad nėra pardavinėjami vyriški batai. Nes jei yra paklausa, atsiras ir pasiūla. Tačiau prievarta uždaryti verslus, kad jie neaptarnautų kažkurios kategorijos žmonių, jau yra diskriminacija iš vyriausybės pusės. Ir argumentas kad "yra pasirinkimas" , tiesą sakant, yra skystas, nes sveikas žmogus turi įrodinėti kad yra sveikas. O jeigu taip priimtų nutarimą, kad kol negausi pažymos, kad nesergi tuberkulioze, tai negali eiti į kavinę, kiną ar kirpyklą. Irgi sakytų - pasirinkimas yra, tereikia nueiti pas šeimos gydytoją ir gauti atitinkamą pažymą. Ir taip kiekvieną savaitę. Pasirinkimas yra? Yra.
verslas gali daug ką pasirinkti tol, kol jame nesiplatina virusai. O ką jūs manote apie savo sveikatą, niekam neįdomu. Įdomu, ką medikai mano apie jūsų galimybes platinti covid. Ir nereikia whataboutinti, jei turėtume tokio pat masto tuberkuliozę, reiktų pažymos kad ja nesergi.
Papildysiu dėl to pačios tuberkuliozės, tam tikrų sričių darbuotojai reguliariai turi tikrintis sveikatą ir tarkim maitinimo, sveikataos apsaugos įmonėse su tuberkulioze dirbt negalėsi. T.y. ten kur išauga rizika platint užkrečiamą ligą.
Gal jau būtų laikas atnaujinti savo žinias - juk jau nebediskutuojama, kad vakcinuoti viruso neplatina - platina visi.
gal jau baikit tą pusės tiesos transliavimą. "Užsikrečia ir vakcinuoti" nėra tapatu "platina visi", nes pasiskiepijusių ir ne užsikrėtimo ir sunkių pasekmių rizikos laipsnis skiriasi dešimtimis kartų. Norite diskutuoti su faktais? ;-)
Diskutuoju su sveiku protu, jei jį turite. Buvo gi informacija, kad Islandija, paskiepijusi virš 85% gyventojų, atsiradus delta atmainai grįžta prie karantino, nes virusas plinta ir gyventojai, tame tarpe ir paskiepyti, guldomi į ligoninę. Taip pat testuoja visus atvykusius, net jei jie yra pilnai paskiepyti. Lietuva tik viduryje to kelio, kurį nuėjo Islandija, bet meta "saldainį" paskiepytiems - eikite kur norite ir galite nesisaugoti ir nesaugoti kitų. Aš suprantu tą norą motyvuoti, bet tai prasilenkia su kitų šalių turima patirtimi ir neatsižvelgti į ją, mano nuomone, prasilenkia su sveiku protu ir, tame tarpe, su faktais. Bet, kiek matau, yra norinčių užlipti ant savo grėblio. Ką apie tai sako tautosaka, manau, žinote:)
ok, tik ne sveikas protas, o dar vienas tipiškas moving goalposts vietoj to kad pripažinti realybę ;-) čia apie tokius gudravimus kaip jūsų sako loginio argumentavimo klaidų teorija. Klausiu dar kartą - kodėl turintis ženkliai mažesnę riziką užsikrėsti ir platinti virusą turi saugotis taip pat, kaip keliasdešimt kartų didesnę? O šalys renkasi kelius, Australija, Švedija, JAV, UK, Rusija, kas tik norite klysta, juos keičia, ir nėra vienintelio teisingo, kuris mums tiktų. Bet labai džiugu, kad ėmėmės priemonių paskatinti skiepytis dabar, o ne atostogavom ir džiaugėmės laisve nieko nedaryti.
prasom faktai ponas. uk vakcinuotu nuo delta mire daugiau(402 vs 253),mirtingumas virs 50 metu grupeje yra daugiau nei 10 kart didesnis(1.52% vs 0.14%),mazesnis jis ir iki 50 metu grupeje(0.05% vs 0.03%). sunkiu ligoniu iki 50 metu grupeje santykis labai panasus(0.6% vs 0.98%) kai tuo tarpu vyresniu nei 50 metu grupeje sunkiu ligoniu 2kart skiepytu tarpe daugiau nei 10 kart(2.43% vs 0.2%). o cia nuoroda i uk oficialia statistika https://assets.publishing.service.gov.uk/government/uploads/system/uploads/attachment_data/file/1009243/Technical_Briefing_20.pdf
Eilinis kartas, kai vagis garsiausiai šaukia "laikykite vagį":) Vietoj argumentų - tik skambios frazės be loginio nuoseklumo. Pripažįstate, kad šalys renkasi skirtingus kelius, klysta, po to renkasi kitus kelius. Sakote, kad nėra vienintelio teisingo kelio, kuris mums tiktų, bet tuo pačiu aršiai ginate vyriausybės pasirinktą kelią net neprisileisdamas minties, kad jis gali būti klaidingas? Ir kur radote mano teiginį, kad turintis mažesnę riziką užkrėsti turi SAUGOTIS taip pat, kaip ir turintys didesnę riziką? Galų gale pridaręs tiek loginių klaidų dar uždedate "vyšnią ant torto" su ta savo loginio argumentavimo klaidų teorija. Oj, koks svarus argumentas:) Nesvarbu, kad pats pasiklydęs savo logikos grandinėje, bet geriau atrodyti protingu ir apkaltinti kitą. Nieko, profanams sueis:)
sveikinu, nugalėjote, paskandinote mane beprasmių žodžių sraute ;-) labanakt
verslui pasirinkimas paprastas arba skiepai arba vėl sėdim karantine uždarę verslus.
„Nesiskiepiję žmonės yra pavojingi kitiems žmonėms, dėl to reikia griežtesnių apribojimų, kitaip vėl kentėsime visi“, tai kad pasiskiepyję irgi yra pavojingi, pvz. Izraelyje jau ilgiau kaip mėnesį kiekvieną dieną daugiau atvejų nustatoma tarp pasiskiepijusių :) https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general
Gal mažiau sąmokslo teorijų, o daugiau skiepų? :)
kur jūs matote sąmokslo teorijas? Pvz. vakar Izraelyje nustatyti 3694 nauji atvejai tarp nevakcinuotų, 3997 nauji atvejai tarp pilnai vakcinuotų 2 dozėmis ir 141 tarp vakcinuotų 1 doze.
Jūsų info neatitinka VŽ redakcijos trolinimo linijos,todėl iš esmės ji negali būti teisinga,reikia rašyt tikiu į dievą PIŠ-ą ir jo sūnų Dulkasmegenį ministerį,per amžių amžius Amen;-)
taip bent atradimas, palundra! leiskite spėti kodėl: nes nepasiskiepijusių Izraelyje mažiau ir vis mažėja? ;-)
Tas, kad nelabai mokate matematiką ir (patogiai) praleidžiate esmines dalis. Skaityti čia: https://apnews.com/article/fact-checking-644288348135 Darant prielaidą, kad Jūsų pateikti skaičiai - 3694 / nevakcinuoti, ir 3997 + 141 vakcinuoti (viso 4138) - yra teisingi. Izraelyje yra apie 9,3 milijono gyventojų. Iš jų 60+ procentų vakcinuoti. Tad, imant grynai matematiškai: 5 580 000 - vakcinuoti 3 720 000 - nevakcinuoti Ir sudarome proporciją: 5 580 000 - 100 4138 - x Vakcinuotų 0,074 / Covid santykis Nevakcinuotų 0,099 / Covid santykis Taip kad vakcinuoti serga gerokai rečiau nei nevakcinuoti. Gaila, kai faktai gadina gerą istoriją :)
taip, bet efektyvumas mažiau už 40% :) - https://vzemlys.gitlab.io/data-blog/posts/2021-07-11-vakcin-efektyvumas/?fbclid=IwAR2F3sYKVmrNE4g0K77l92h3Djr5AYzoF7PeKrA1B6D3nSsoV08LicW_6Nk
dar vienas moving goalposts ir nutylėjimų profas ;-) kai nebėra ką pasakyti nes plačiai skieptikų skleistas "Izraelio argumentas" tapo niekinis, ką jau prieš mėnesį išaiškino mass media, nuoroda aukščiau - tada reikia ištraukti naują "argumentą" ;-) Tai paaiškinkite, ko efektyvumas mažiau už 40%, ir kodėl? Jei tikrai supratote, ką savo supaprastintu modeliu nori parodyti V.Zemblys.
„Nesiskiepiję žmonės yra pavojingi kitiems žmonėms, dėl to reikia griežtesnių apribojimų, kitaip vėl kentėsime visi“ Tai kitaip tariant, vakcina yra niekam tikusi, jei pasiskiepijusiems kelia pavojų nesiskiepijusieji
pasirinkimas tikrai ne vienas yra ir vyriausybei - gal laikas būtų kiek plačiau pažvelgti į kitų šalių praktiką, naujas mokslo įžvalgas. kiek galima apie tą patį "vėl viską uždarys". situacija jau pasikeitė ir jeigu "pilną uždarymą" dar buvo galima pateisinti pačioje pradžioje, tai dabar net ir su tiek kiek jau turime paskiepytų galima bandyti kitas strategijas. Nebūtina būti nesiskiepijančiu, kad ta užstrigusi tik viena tiesa pradėtų badyti akis ir kelti klausimus net ir nespecialistams.
mielas Širvintų krašto žmogau, pilnas uždarymas yra 21% paskiepytoje Australijoje. Pas mus realiai yra pilna laisvė.
Ir NZelandijoje. Jos abi net Vakaruose laikomos marginalėmis pandemijos valdyme. Beje, NZ atsirado vienas vietinis atvejis, ir paskelbtas karantinas. Valiuta čiuožia žemyn. Jums jie pavyzdys?
kas jums taip sakė, ir ką tai bendro turi su tuo ką sakiau, t.y. kad pas mus vadinti planus užsidarymu yra neadekvatu, nes keliantys priimtino lygio riziką neturės užsidaryti kaip žiemą-pavasarį? O su NZ ir AU vertinimu sutinku.
Oficialus tikslas - paskiepyti apie 70 procentų. Liepos pabaigoje skiepijome po kelis šimtus žmonių per dieną. Dabar 8-10 tūkst. Pasirinktas implementacijos modelis veikia. Dulkys tyliai, ramiai siekia tikslo. Pasirodo ir tarp biurokratų yra aiškiai į tikslą, o ne į procesą orientuotų žmonių. Na numeta dėl šventos ramybės kokį milijoną tai mistinei komunikacijai ir toliau dirba. Galiu suprasti skiepų priešininkus. Jei tikslas būtų kuo mažiau suskiepyti, tai tikrai būčiau žiauriai piktas ant Dulkio.
kaip kažkas pastebėjo, per dieną dabar skiepijasi dukart dauugiau nei dalyvavo piktųjų skieptikų mitingo pirmoj daly.
Jau pavasarį sakiau ir sakysiu ,kad skiepysites ar ne ,tačiau rudenį visi vėl sedesime vienokiam arb kitokiame karantine.
Jums neatsibodo apie ta pati diskutuoti? Argumentai tie patys, diskusiju rezultatas tas pats: issvaistytas laikas ir energija. Juk nepakeisite vieni kitu isitikinimu ;)
Sunku su gerbiamuoju ginčytis. Jūs visiškai teisus. Dar pridėčiau ar neatsibodo gyventi, nes vis vien mirsime.:) O jei rimtai: na gal ir nepakeisime įsitikinimų. Bet yra klausimų kuriais aš neturiu tvirtos nuomonės. Ar iš vis neturiu nuomonės. Tai prašom. Imkit mane ir keiskit mano nuomonę. Bet skiepai aišku ne ta tema. Ko gero 95 procentai čia susirinkusių tvirti kaip uola. Arba už arba prieš.
Kodėl, aš apskritai už skiepus:) Esu krūvą gavęs, ir vaikus skiepiju. Bėda tik, kad dabar turim gaisro gesinimui skirtą produktą. Aš ne prieš, kad norintieji jį naudotų, bet nelabai galiu sutikti, kad jų pasirinkimas būtų privalomas man. O būtent tai ir bandoma padaryti.
jūsų pasirinkimas turi pasekmes, nemanau kad suaugusiam žmogui tai turi kelti nuostabą.