Pernai „Kilo Health“ gavo 213 mln. Eur pajamų

Tuo metu konsoliduotas grynasis pelnas siekė 10 mln. Eur, skelbiama Registrų centrui pateiktoje finansinėje ataskaitoje be privalomos audito išvados. Tai yra 50% daugiau grynojo pelno negu 2021 m., kuomet bendrovė uždirbo 6,66 mln. Eur grynojo pelno.
Pasak Tado Burgailos, „Kilo Health“ vadovo, labiausiai augimą lėmė naujų produktų kūrimas bei jų tobulinimas lėtinių ligų srityje.
„Esame gal kiek nestandartinis startuolis, kuris niekada nepritraukė jokių išorinių investicijų, todėl bandome augti reinvestuodami pelną ir išnaudodami jau sukurtą savo infrastruktūrą. Matome, kad ši strategija pasiteisina. O didžiausią vertę galime sukurti kurdami inovacijas lėtinių ligų, tokių kaip diabetas ir širdies ligos, prevencijai ir valdymui, pavyzdžiui, investavome į išmanų kraujospūdžio matuoklį“, – sako T. Burgaila.
Lietuvišku sveikatingumo sprendimų startuoliu prisistatanti bendrovė nurodo, kad taip pat investicijas nukreipė į maisto papildų linijas, skirtas žarnyno veiklai gerinti ir imunitetui stiprinti.
Bendrovė teigia, kad per 2022 m. įmonė pasamdė 289 naujus darbuotojus ir metus pabaigė su 678 specialistais. Tuo metu vidutinis darbuotojų skaičius pernai buvo 502. VŽ rašė, kad „Kilo grupėje“ vyksta nuolatinė darbuotojų kaita – liepą bendrovė teigė, kad 2023 m. sausio 1 d. visoje grupėje dirbo 570 specialistų, kas yra 108 asmenimis mažiau, negu nurodoma pranešime dabar.
Šiais metais bendrovė planuoja toliau augti ir investuoti dešimtis milijonų į turimų produktų vystymą ir naujų kūrimą. Taip pat „Kilo Health“ žada daug dėmesio skirti procesų efektyvinimui: „Šiek tiek keičiame įmonės struktūrą, valdomoms įmonėms suteikdami daugiau laisvės ir autonomijos. Taip ruošiamės naujam tvaraus augimo etapui, reinvestuodami savo pelną.“
Tikimasi, kad prie šių metų rezultatų stipriai prisidės ir naujai sukurtas Pirkimų ir susijungimų (Mergers and acquisitions (M&A)) padalinys, kuris, pasak T. Burgailos, dabartinėmis rinkos sąlygomis atrodo labai perspektyviai. Įmonė nurodo, kad jau yra investavusi į startuolius, tačiau dabar sukūrus atskirą padalinį tam bus skiriama gerokai daugiau dėmesio ir energijos.
„Kilo Health“ nurodo, kad iš viso kuria daugiau nei trisdešimt skirtingų produktų, kurie padeda žmonėms palaikyti sveiką gyvenimo būdą ir leidžia užtikrinti gyvenimo kokybę, sergant lėtinėmis ligomis, pavyzdžiui, diabetu, hipertenzija, arba turint psichikos sveikatos problemų. Taip pat siūlo dietas ir maisto papildus. Kaip nurodo bendrovė, įmonės produktais naudojasi daugiau nei 5 mln. vartotojų JAV, Jungtinėje Karalystėje, Kanadoje, Australijoje, Naujojoje Zelandijoje, Prancūzijoje, Ispanijoje, Italijoje.
Iš viso bendrovė teigia šiandien turinti jau 25 įmones. Pernai rugpjūtį T. Burgaila VŽ informavo, kad tarp jų yra šios bendrovės: „Fasting Solutions“, „Keto Diets“, „Max Nutrition“, „InnoDiets“, „Diabetes Solutions“, „Papildai mitybai“, „Perfect Wellness Solutions“, investicijų bendrovė „Kilo idėja“, „Joggo“, „Gut Health“, „Greatness“. 2022 m. lapkritį Lietuvoje registruotos dar dvi – UAB „Kilo for Business“ ir UAB „Kilo Distribution“.