„Tele2“ merkia kojas į naujus vandenis – siūlys šviesolaidinį internetą

Petras Masiulis, „Tele2“ vadovas Lietuvai ir Baltijos šalims, sako, kad bendrovė mato galimybę pasiūlyti kokybišką šviesolaidinį internetą už patrauklią kainą.
„Didesnė konkurencija rinkoje reikštų didesnę naudą vartotojui. Bandomasis projektas mums padės ne tik įsivertinti savo kaštus, bet ir geriau suprasti šios paslaugos vartotojų poreikius“, – pranešime sakė P. Masiulis.
Bendrovė planuoja, kad bandomasis projektas apims iki 8.000 namų ūkių. Paslaugą privatiems klientams žadama pristatyti 2022 m. I pusmetį.
„Tele2“ tvirtina jau pradėjusi derybas su partneriais, įrangos gamintojais bei esamos infrastruktūros savininkais – paslaugai teikti operatorius naudos šalyje jau esančią ryšių kabelių kanalų infrastruktūrą.
Šviesolaidinio interneto rinkoje šiuo metu tvirčiausias pozicijas turi „Telia Lietuva“ – Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, II 2021 m. ketv. bendrovės paslaugomis naudojosi 48,7% šviesolaidinio interneto naudotojų.
18,2% rinkos užėmė bendrovė „Cgates“, likusių tiekėjų – „Splius“, „Init“, tiekėjų – „Splius“, „Init“, „Balticum“, „Penkių kontinentų“ ir kitų – dalys nesiekia 10%.