2025-07-20 17:02

Priešingai nei Europoje: DI pagerino moksleivių rezultatus Nigerijoje

Moksleiviai Nigerijoje. Afolabi'o Sotundes („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Moksleiviai Nigerijoje. Afolabi'o Sotundes („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Nors Europoje nerimaujama, kad dirbtinis intelektas (DI) gali lemti moksleivių aptingimą, Nigerijoje DI tapoprogresyviu pagalbininku kovoje su žemu mokymosi lygiu.

Kaip skelbia „The Economist“, naujas eksperimentas parodė, kad anglų kalbos įgūdžius lavinę mokiniai per šešias savaites pasiekė pažangą, prilygstančią dvejų metų mokymuisi. 

Tyrimas apėmė 422 Nigerijos vidurinės mokyklos mokinius, kurie per šešias savaites dalyvavo 12-oje po pamokų vykusių 90 minučių trukmės užsiėmimų. Poromis dirbę mokiniai bendravo su kalbos modelio „GPT-4“ pagrindu veikiančiu „Microsoft Copilot“ ir, padedami mokytojo, stiprino gramatikos bei rašymo įgūdžius, gilino žodyną.

52795
130817
52791