2024-11-04 05:45

„Hostinger“ jau mato realius DI taikymo rezultatus

DI jau atsako į 43% klientų užklausų. Tikslas – 70%, bet dėl to mažiau darbuotojų nereikės

Darius Grigorjevas, „Hostinger” klientų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Darius Grigorjevas, „Hostinger” klientų vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Generatyvinio dirbtinio intelekto (DI) bumas prasidėjo jau bemaž prieš dvejus metus, o šios srities lyderiai toliau geba pritraukti milžiniškų išorės investicijų – štai viską užkūrusi pokalbių roboto „ChatGPT“ spalio pradžioje sulaukė dar 6,6 mlrd. USD investicijų ir išsiderėjo 157 mlrd. USD įvertį.

Visa tai – nepaisant fakto, kad bendra startuolių investicijų aplinka per pastaruosius porą metų stipriai atšalo, generatyvinio DI modelių ir produktų kūrėjai tebeieško tvarių ilgalaikių verslo modelių, o potencialūs klientai – būdų, kaip įdarbinti šią revoliucine vadinamą technologiją.

O iš analitikų, politikos formuotojų ir neretai netgi iš pačių DI kompanijų vadovų sklinda perspėjimai apie šios technologijos grėsmes bei potencialiai seisminę įtaką ekonomikai, kai viena ar kita forma pažangiausiose Vakarų valstybėse gali būti iki 60% esamų darbo vietų.

52795
130817
52791