Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai

VISI KOMENTARAI

50
  • 2024-09-04T08:54:09+03:00

    Niekad neark korporacijoj, visi tik xls vienetas eilutėj.

    • 2024-09-04T09:31:28+03:00

      Bet kurioje įmonėje esi vienetas eilutėje, bet už tai gauni algą. Kai tavo paslaugos tampa nebereikalingos lieki už bortų ir eini ieškoti kito darbo

    • 2024-09-04T10:59:37+03:00

      Tai ir sako: „neark“. Tai reiškia „nepersistenk, daryk tik minimumą“.

    • 2024-09-04T11:42:18+03:00

      Per tokias optimizacijas kaip tik tokius "darančius minimumą" kaip tik ir paleidžia atgal į rinką

    • 2024-09-04T11:52:26+03:00

      Prie ko lieki už borto? Pirma, jei sako, kad atleidžia 400 darbuotojų organizacijoje, kurioje dirba beveik 2000 darbuotojų, reiškia, kad ~200 darbuotojų per tą laiką bus patys išėję. Atleisti gaus išeitinę ir bus įspėti iš anksto. Kai darbuotojų trūkumas, darbą rasti netruks. Na bent jau tie, kurie ne minimumą daro.

    • 2024-09-04T12:12:57+03:00

      Patirtis rodo, kad toli gražu nebūtinai:)

    • 2024-09-04T13:10:26+03:00

      Tokius ir atleidzia...

  • 2024-09-04T08:59:44+03:00

    Hmm, o kaip galima atleisti žmones ir tuo pačiu pagerinti aptarnavimą, bei suteikti geresnes paslaugas, hmm...

    • 2024-09-04T09:20:19+03:00

      Matyt atleido call centrą ir iškėlė į Bangalore

    • 2024-09-04T11:00:24+03:00

      Investicijų didinimas ir talentų išsaugojimas verčia atleisti. Moteriška logika:)

    • 2024-09-04T11:58:44+03:00

      Čia dabar new age vadybininkėlių mada blogą pateikti kaip gerą, įvyniojant š'dą į spalvotą popieriuką saldainės.

    • 2024-09-04T22:19:07+03:00

      Bangalore L1 ITšnikų algos panašios į lietuviškas

    • 2024-09-05T11:35:05+03:00

      Galbūt kiti kaštai mažesni, atleidimas paprastesnis ar administrative overhead mažesnis. Barclays jau prieš kiek metų išsikėlė, LT algos buvo dvigubai mažesnės nei dabar.

  • 2024-09-04T09:02:24+03:00

    Čia kaip su bankais, mažuose miestuose skyrius uždarė, didžiuosiuose paliko po vieną kitą, ir tai įvardija kaip pristaikymą prie kliento, pagerinant jam sąlygas naudotis paslaugomis. Nors visi puikiai supranta, kad viskas tik dėl pelno.

    • 2024-09-04T10:44:59+03:00

      O ką turėjo daryti? Palikti skyrių Ignalinoje dėl 5 klientų, kurie nemoka išsigryninti pinigų bankomate? Vieną kartą apsilankei, internetinį banką pasidarei ir velniop tas skyrius nereikalingas.

    • 2024-09-04T11:16:11+03:00

      Man jis ir nereiklaingas, bet yra kam reikia. Kaštai mažėja, o kaip dėl paslaugų įkainių?

    • 2024-09-04T11:54:41+03:00

      Yra kam reikia, bet ar tie, kuriems reikia, pasiryžę sumokėti už to skyriaus išlaikymą? Nori vizito banke savo kaime - susimoki 1k€ minimaliai :D Mane priešingai, nervina, kai tenka važiuoti į banką dėl kokių keistų taisyklių. ir tik nepradėkime apie tai, ką daryti seniems žmonėms. Banko kortelės seniems žmonėms užtenka, ja naudotis išmokti buvo galima jau 20 metų. Tokiais tempais, mes vis dar būtume prie bronzos pagaliukų likę.

    • 2024-09-04T13:32:06+03:00

      Bankų pelnai apie 1 m;rd, bet jo dar išlaikyti vieną skyrių su keliais darbuotojais yra tokia prabanga....

    • 2024-09-04T13:53:01+03:00

      Kiekvienas gyvybingas verslas, kuris siekia būti pelningu ilgu laikotarpiu, kiekvieną savo skyrių, atšaką, vertina kaip vienetą atskirai. Čia ne labdara. Jei reikia išlaikyti skyrių, kur sėdės du žmonės ir pusę laiko jie neturės ką veikti - yra resursų švaistymas, ypač, kai visas operacijas gali atlikti be žmonių pagalbos. Ypač kai pagrindiniai klientai ten yra pensininkai, kuriems ir taip suteikiamos nuolaidos paslaugoms, o naudos bankui kuria mažai. Socialiniai darbuotojai ar šeimos nariai su jais žaisti gali ir turi, jei nesibodėjo per 20 metų mokintis naudotis. O šeimoje turiu pavyzdį, kai mano močiutė užsispyrusi ir nieko nemoka, o jos vyresnė 5 metais sesuo, naudojasi tiek kompiuteriu, tiek išmaniu telefonu. Mano močiutė per 20 metų išmoko pagaliau atskambinti į praleistus skambučius, nes labai prireikė kažkada, t.y. atsirado noras. O senolių nurašyti nereikia, jei yra pilno proto, viską jie gali išmokti, jei tik nori.

    • 2024-09-04T14:11:33+03:00

      Jo, jo turim čia pavyzdžių optimizavimo ESo, kai pasku isavaitę be elektros tūkstančiai sėdi po eilinio stupraus vėjo. Korporacijos irgi naudojasi oligopoline situacija ir kerpa mus kai šiltą vilną, kažkodėl okioje Vokietijoje šito nėra. Bet ko norėti iš mūsų baltų vergų..

    • 2024-09-04T15:27:09+03:00

      Eilinis stiprus vėjas? :) Na toks vėjas nieko nebūtų nustebinęs rudenį, kai medžiai be lapų, tas tiesa. Bet vasarą toks vėjas yra labai neįprastas, ir vasarą žala yra nepalyginama didesnė, nes medžiai tai su lapais! Atitinkamai, medžio sumedėjusiai daliai ir šaknims tenkančios jėgos buvo kartais didesnės (priklausomai nuo medžio rūšies). O kad padaryti blogiau, buvo iškritusi 1-2 mėnesių kritulių norma, žemė išmirkusi ir minkšta, tad ne tik lengvai medžiai virto, bet ir technikai privažiuoti buvo labai sunku. O situacijos tokios buvo galima išvengti, jei ESO prašymu būtų išplėtę apsaugines zonas. Kažkur prieš 15 metų jie to pradėjo prašyti. Dar galima būtų išvengti, sukabeliuojant visko, ką ESO irgi labai labai nori daryti, nes tai padidintų leistiną uždirbti pelną, tik vartotojai nebūtų patenkinti, nes tas investicijas reikėtų padengti. Kalba eitų iki 10ct/kWh papildomai. Tad tikrai nebus.

    • 2024-09-04T15:27:13+03:00

      Vokietijoje šito nėra? :D Čia kai negyveni jų gyvenimo, tai atrodo nėra. Kai pasikalbi su vokiečiu, kuris gyveno Vokietijoje, ir dabar gyvena Lietuvoje, tai yra priešingai - "šito nėra Lietuvoje". Taigi optimizacija yra, bet jinai ne iš ESO, bet politikų ateina. Politikai "optimizuoja", nes rinkėjai dėl kiekvieno kainos didėjimo procento skandalus kelia. Tai ir stengiasi kuo pigiau. O pigiau dažnai yra kokybės sąskaita.

  • 2024-09-04T09:16:46+03:00

    Decentralizacija ir darbuotojų mažinimas yra kažkoks oksimoronas..

    • 2024-09-04T09:31:51+03:00

      Tikrai taip :) Decentralziavimas reiškia, kad tau visko reikės daugiau, o ne mažiau :) Be to, labai įdomu, ar tai nėra pirmoji kregždė judant toliau nuo GBS, kurie paskutiniu metu buvo ypač populiarūs. GBS saulėlydis turės labai didelių neigiamų pasėkmių LT ekonomikai. Stiklainių barzdukai, laikykitės!

    • 2024-09-04T09:38:11+03:00

      kas tas GBS?

    • 2024-09-04T10:10:10+03:00

      Jeigu decentralizuoji iš Europos į tolimus rytus, tai prieštaravimo nėra.

    • 2024-09-04T11:34:37+03:00

      ruzzkių trolis supainiojo...

    • 2024-09-04T12:01:22+03:00

      Blobal business services, aka paslaugų centras.

  • 2024-09-04T09:20:18+03:00

    Įveskit man šviesolaidį neporinę savo perkrauto 5G

  • 2024-09-04T09:24:13+03:00

    Vien Lietuvoje pelnas 65mil. Įdomus ėjimas, greičiausiai su laiku reikia tikėtis paslaugų kokybės pablogėjimo. Po 2 - 3 metų.

  • 2024-09-04T09:29:27+03:00

    Perkels į Indiją, Šri Lanką, Vietnamą ar kur kitur? Atrodo kur bežiūrėsi, visi viena ar kita forma kelia departamentus tolyn. Kiek žinau jau buvo toks vajus, kurį sekė tempimas visko namo ar bent persiorientavimas į nearshoring. Nesu girdėjęs atvejų, kuomet su šypsena priimami tokie sprendimai. Iš tų, kuriems tenka derintis prie naujų kultūrinių iššūkių. turnover goes brrr

  • 2024-09-04T09:35:53+03:00

    Įdomiau tik gyvenimas :)

    • 2024-09-04T17:51:49+03:00

      🤣🤣🤣🤣

  • 2024-09-04T09:36:03+03:00

    nevaldomas LT algu augimas duoda rezultatų, čia tik pradzia IT paslaugų centrų išėjimo. Tampame per brangūs užsieniečiams.

    • 2024-09-04T10:25:26+03:00

      ITišnikai tikrai nesėdės be darbo, o call centrai kuria santykinai mažą pridėtinę vertę. Ekonomikai judant į priekį, tokių sprendimų bus daugiau, bet tai natūralus procesas, ir viskas su tuo gerai kol kuriamos aukštenės pridėtinės vertės darbo vietos.

    • 2024-09-04T10:30:11+03:00

      telia global services ne call centras, ten pagrinde developeriai ir L2 bei L3 supportas.

    • 2024-09-04T12:39:59+03:00

      laikai keičiasi, IT nėra šventa karvė, ypač po 2021 m. burbulo, kuris dabar išsileidinėja. Dauguma startapų jau be finansavimo sėdi.

  • 2024-09-04T09:39:35+03:00

    "užtikrinant pelnytą grąžą akcininkams" - štai tikroji priežastis.

    • 2024-09-04T10:54:50+03:00

      būtent, kad galėtų didesnius dividendus išsimokėti

    • 2024-09-04T12:08:22+03:00

      puiki priežastis

  • 2024-09-04T09:48:13+03:00

    Kaip ir būtų OK, jeigu ne 300 laisvų vakansijų IT srityje. Na, OK, gal ne visi 400 bus IT žmonės - bet idėja aiški. O šiaip taip mes tikrai našiausi ir altyignimai tikrai toliau augs +XX%.

    • 2024-09-04T11:55:42+03:00

      Skelbimas vienas, bet pagal jį priima ir dešimtis, ir šimtus žmonių, priklausomai nuo organizacijos dydžio.

    • 2024-09-04T12:05:07+03:00

      Laaaaabai retai matau tokią praktiką, nebent low-key entry-level pozicijoms. Taip, rodiklis ne akademinis - bet IT būklę Lietuvoje parodo. O būklę atspindi tai, kad atlyginimais konkuruoti nepavyksta, o našumu ir kompetencijomis pasirodo ne taip ir lengva. Aš labai tikiuosiu kad čia įsijungs mūsų vietinis verslas ir valdiškos įstaigos - nes jie turi auksinę galimybę pasąmdyti gerų specų už gerą kainą ir taip pradėti stumti inovacijas.

    • 2024-09-04T13:55:43+03:00

      Mūsų įmonė su dabar

  • 2024-09-04T10:47:13+03:00

    Tokios naujienos neturėtų stebinti. Esam brangi šalis. Vokietijoje, Šveicarijoje tai kasdieninės naujienos. Dėl per brangios darbo jėgos darbo vietos išsikelia į kitas šalis.

  • 2024-09-04T10:49:46+03:00

    gal decentralizacija reiškia, kad iš paslaugų centro atgal į Skandinaviją? Visgi įdomiau pačioje Telia 200 žmonių atleidimas, manau pelningumas augs, bet apyvartos bus prarasta, truputi atsirieks mažesni žaidėjai. Aišku čia labiau apie duomenų centrų ir įrangos pardavimus. Dėl ryšio paslaugų, tiesiog liks mažiau skirtumų nuo tele2, dėl kokybės, bet gal ir mažiau skirtumų ir dėl kainos?

  • 2024-09-04T10:55:58+03:00

    Pagrindinė priežastis - išmokos akcininkams (dividendų mokėjimas)

  • 2024-09-04T11:06:07+03:00

    Uztat rinkites profesijas,...

  • 2024-09-04T11:06:35+03:00

    400 galvu 1mil išeitiniu. Badaus geidziamiausi darbuotojai.

    • 2024-09-04T12:36:55+03:00

      Na nėra parašyta, kad 1 milijonas skiriamas išeitinėms. Parašyta, kad reorganizacijos sanaudos 1 milijonas. Tad labai tikėtina, kad yra įskaičiuota tiek išeitinės tiek atsilaisvinsiantis algų biudžetas iki metų galo. Skaičiukus sudėjus gavosi, kad reorganizacija padidins išlaidas 1 milijonu šiems metams, o kitais metais jau bus sutaupymas.

  • 2024-09-04T12:06:34+03:00

    kaip akcininkas tik džiaugiuosi, kaip vartotojas ir taip džiaugiuosi, nes mano kaime kiti net neveikia dorai

  • 2024-09-04T13:13:00+03:00

    Pabrango mma iskele...

  • 2024-09-05T09:41:08+03:00

    Parodokasliai tai Lietuvos Telia veikai perfect. Uzdirba stabiliai ir daug. O Švedijoje Telia prastai gyvena. Tai tos pastangos taupyti logiškos - tik neaišku ar būtinai jų trūko ir LT ;)

    • 2024-09-05T09:49:38+03:00

      Jei kiek patikslinti tai Telia Švedijoje pet 5 metus sumoje padarė 15B SEK nuostolio. Kainuodama 167-104B SEK tais laikotarpiais. Telia LT tuo tarpu visus tuos metus stabiliai uždirbo po 55-68M Eur t.y. 285M per 5 metus. Kainuodami 750-1200M Eur. t.y. apie 28,5% pelningumas tam laikui. Tuo tarpu Švedijos telia -12%.

RUBRIKOS NAUJAUSI

52795
130817
52791