„Disney“ traukiasi iš „Netflix“, kurs savo analogišką platformą

Didžiausia pasaulyje pramogų kompanija taip mėgins užimti dalį internetinės rinkos, vartotojams vis sparčiau traukiantis iš tradicinės televizijos.
Apie šį žingsnį bendrovė paskelbė kartu su ketvirčio rezultatais, kurie parodė, kad tokie kanalai kaip sporto renginius transliuojantis ESPN ir toliau netenka auditorijos.
„Disney“ skaičiavimais, kuriant savo kanalą ilguoju laikotarpiu, galima uždirbti daugiau nei siūlant filmus per „Netflix“, skelbia „Reuters“.
Analitikų teigimu, „Disney“ atėjimas į gana perpildytą rinką bent kuriam laikui suduos smūgį bendrovės rezultatams. Bendrovės akcijos po šios žinios krito 3,8%, savo ruožtu „Netflix“ smuko 3%, informuoja „Reuters“.
Bobas Igeris, „Disney“ vadovas, sakė, kad internetinių transliacijų platforma suteiks įmonei „kur kas didesnę savo likimo kontrolę sparčiai kintančioje rinkoje“. Tai, jo teigimu, yra visiškai nauja įmonės augimo strategija.
ESPN paslauga internete suteiks galimybę žiūrėti apie 10,000 tiesioginių sporto transliacijų per metus.
„Disney“ jau turi šiek tiek patirties teikiant paslaugas tiesiogiai klientas Jungtinėje Karalystėje.
Bendrovė pranešė, kad naujoji paslauga bus paremta „BAMTech“ įmonės technologija. „Disney“ įsigys papildomą 42% šios kompanijos akcijų paketą už 1,58 mlrd. USD.
„Disney“ pelnas per antrąjį šių metų ketvirtį krito 9% iki 2,37 mlrd. USD. Bendrovės pardavimų pajamos taip pat šiek tiek sumažėjo ir sudarė 14,24 mlrd. USD, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai.