Bankai apribojo tiesioginį klientų aptarnavimą

SEB bankas pranešė, kad klientų aptarnavimo skyriai laikinai bus uždaryti visiems banko klientams, tačiau kai kurie skyriai priims klientus, iš anksto užsiregistravusius dėl būtinų paslaugų, kurių nėra galimybės suteikti nuotoliniu būdu. Išankstinė registracija klientams būtina norint patekti į banko skyrių.
Banko pranešime pažymima, kad tokiu būdu bus aptarnaujami tik tie klientai, kuriems kritiškai būtina susitikti su banko darbuotojais (pvz., atsiimti kreditinę kortelę, pasirašyti interneto banko sutartį ir kt.). Jie turi iš anksto užsiregistruoti susitikimui, paskambinę į banko Konsultacijų centrą.
SEB interneto bankas, mobilioji SEB programėlė, atsiskaitymai kortelėmis ir bankomatai veikia kaip įprastai.
Tik būtiniausios paslaugos
Apie panašias priemones savo klientus šiandien informavo „Swedbank“, skelbiantis, kad kol karantino laikotarpiu neveiks prekybos centrai, tokie kaip „Akropolis“, visiškai nedirbs ir juose esantys banko klientų aptarnavimo padaliniai. Kituose padaliniuose privaloma išankstinė registracija.
„Dėl šalyje paskelbto karantino ir siekdami maksimaliai sumažinti COVID-19 viruso plitimo galimybę banko padaliniuose aptarnausime tik iš anksto užsiregistravusius klientus ir juose teiksime tik šias būtiniausias paslaugas: mokėjimo kortelių atsiėmimas, interneto banko identifikavimo priemonių išdavimas, kitos operacijos, kurių negalima atlikti nuotoliniu būdu“, skelbia „Swedbank“.
„Šiaulių bankas“ praneša uždarantis apie dvi dešimtis skyrių visoje Lietuvoje, kurie neveiks iki kovo 30 d. Bakas ragina tvarkyti finansinius reikalus nuotoliniu būdu. Esant būtinybei atvykti į veikiantį padalinį, bankas prašo iš anksto registruotis.
„Citadele“ banko skyriai Lietuvoje taip pat nedirbs prekybos centruose. Kituose bus aptarnaujami tik iš anksto užsiregistravę klientai ir tik pirmo būtinumo klausimais. Bankas pabrėžia neteiksiantis grynųjų pinigų operacijų.
Apie pasikeitusią klientų aptarnavimo tavrką informuoja ir Medicinos bankas.
Ribos klientų skaičių
Tuo tarpu „Luminor“ bankas praneša, kad klientų konsultavimo skyriai toliau veikia kaip įprastai, tačiau juose ribojamas klientų skaičius – vienu metu bus centre bus aptarnaujami 5 klientai, o kitų prašoma palaukti už durų, laikantis tinkamo 2 metrų atstumo.
„Konsultavimo centruose nuo pirmadienio atliekame tiktai tas operacijas, kurios negali būti atliekamos nuotoliniu būdu – pvz., suteikiama prieiga prie interneto banko, pakeičiami mokėjimo limitai ar pasirašomi svarbūs dokumentai“, -nurodoma banko pranešime, kuriame klientai raginami naudotis nuotolinėmis banko paslaugomis.
Draudikė BTA tik nuotoliniu būdu
Draudimo bendrovė BTA taip pat pranešė veiklą perkelianti į elektroninę erdvę.
„Siekdami apsaugoti klientus, darbuotojus ir visuomenę nuo visą Europą kaustančio koronaviruso, draudimo paslaugas kviečiame užsisakyti ar pratęsti nuotoliniu būdu. Jau šiuo metu 100% žalų registruojama, reguliuojama ir išmokama elektroniniu būdu. Tuo pačiu suprantame, kad ne visi pažeidžiamų visuomenės grupių atstovai, ypač – regionų gyventojai, gali ar moka reikiamas paslaugas užsisakyti internetu. Tokiais atvejais kviečiame skambinti telefonu, jiems bus suteikta visa reikiama informacija bei pasiūlyti sprendimo būdai“, – praneša BTA filialo Lietuvoje direktorius Tadeuš Podvorski.