Rinkodara Rinkodara pasikeitė, o jūs? Jei manote, kad iš technologijų pasaulio ateinantys rinkodaros specialistai, pasikinkę tokias frazes kaip „turinio rinkodara“ ir „įeinančio srauto rinkodara“ kuria bevertį turinį ir iškreipia rinką, jūs klystate ir nespėjate paskui pokyčius.
Įžvalgos Kodėl prekės ženklai tampa žiniasklaidos kanalais? Viena labiausiai aptarinėjamų komunikacijos tendencijų pastaruoju metu yra prekės ženklų tapimas žiniasklaidos kanalais, leidėjais ir tiesiog žurnalistais. Šiuo metu prekės ženklai supirkinėja žiniasklaidos kanalus, norėdami užsitikrinti kokybišką ir profesionalią naujienų redakciją, žiniasklaida perka prekės ženklus, norėdama pasinaudoti jų vardu ir įvaizdžiu, o abi pusės perka rinkodaros agentūras, norėdamos monetizuoti prekės ženklo žurnalistiką.
Įžvalgos Pasitraukite, ateina hibridinių rinkodarininkų karta Prieš pusmetį į savo rinkodaros komandą ieškojau naujo žmogaus. Nusprendžiau neplatinti skelbimo per tradicinius darbo paieškos portalus ir pasirinkau socialinius tinklus. Skelbimą patalpinau lietuviškose su šia sritimi susijusiose grupėse „Facebook“ ir „Linkedin“ socialiniuose tinkluose. Naują komandos narį radau greitai ir net labai puikų, tačiau iš visos atrankos labiausiai įsiminė diskusijos apie patį skelbimą.