2014-02-24 01:01

Reklamos karo pamokos: sėji ugnį, turėk gesintuvą

Audrius Savickas, „Strategy labs“ rinkodaros konsultantas
Audrius Savickas, „Strategy labs“ rinkodaros konsultantas
Ir „Bitė Lietuva“, ir „Tele2“ po reklamos karo laižosi žaizdas ir laukia Konkurencijos tarybos sprendimų. Abiejų rinkos dalyvių skandalingosios reklamos nugulė į bendrovių archyvus – paspaudus ant jų nuorodų internetinėje erdvėje užsidega užrašas, jog vaizdo įrašas yra nebepasiekiamas.

„Pasitraukėme. Mūsų tikslas buvo aiškiai ir greitai informuoti vartotojus, kad konkurentai sako netiesą. Skandalų kelti nenorime. Manome, jog jau pasiekėme tikslus, o vartotojai atskiria grūdus nuo pelų“, – sprendimą nutraukti atsakomąsias reklamas aiškina Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.

Savo ruožtu, „Bitė Lietuva“, pirmoji užvirusi šią reklamos kovą, patikina, jog reklamos kampanija nebuvo sustabdyta.

52795
130817
52791