Reklamos karo pamokos: sėji ugnį, turėk gesintuvą

„Pasitraukėme. Mūsų tikslas buvo aiškiai ir greitai informuoti vartotojus, kad konkurentai sako netiesą. Skandalų kelti nenorime. Manome, jog jau pasiekėme tikslus, o vartotojai atskiria grūdus nuo pelų“, – sprendimą nutraukti atsakomąsias reklamas aiškina Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.
Savo ruožtu, „Bitė Lietuva“, pirmoji užvirusi šią reklamos kovą, patikina, jog reklamos kampanija nebuvo sustabdyta.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai