2014-02-20 01:01

Pardavinėti kūrybingai – kur kas smagiau

Prekybos stalo žaidimais ir žaislais UAB „Kadabra“, valdančios 7 „Hobby­shop“ prekių ženklo parduotuves, savininkas neabejoja, kad pasirinko teisingą nišą – pasaulyje žaidimai populiarėja žaibišku greičiu, vis daugiau atsiranda pirkėjų ir Lietuvoje, tačiau paklausos augimo potencialas – dar didžiulis.

Žmogus taip jau sutvertas, kad visą gyvenimą negali atsižaisti. Jei vaikystėje žaislai būdavo vieni geriausių draugų, suaugus žaidimai keičiasi: kas varžosi sporto aikštelėse, kas neatsitraukia nuo kompiuterių monitorių, o treti, susirinkę būrin, susėda aplink stalo žaidimą.

„Stalo žaidimus mėgsta ir vaikai, ir suaugusieji. Ir nors anksčiau netrūko skeptiškai vertinančių mūsų verslo idėją, esą prieš kompiuterinius žaidimus nepakonkuruosi, įrodėme, kad tiesioginis ryšys išlieka aktualus visais laikais. Juk vien į maistą internete ar per televiziją pasižiūrėti neužtenka, norisi ką nors ir į burną įsidėti“, – sako Audrius Nomeika, „UAB „Kadabra“ direktorius.

52795
130817
52791