Atsainus žvilgsnis apgauna
Kas tinka Šiaurės Lietuvoje, gali netikti Vilniaus krašte.
Įsivaizduokite, kad nusprendėte imtis verslo, tačiau iš principo nenorite jo pradėti didžiuosiuose šalies miestuose, nusitaikėte tik į kelias dešimtis tūkstančių gyventojų turinčius miestelius. Geografiškai jums taip pat nėra skirtumo, Žemaitijoje ar Dzūkijoje tas miestelis turėtų būti, visai nesvarbu, gražus jis ar – ne. Kurį rinktumėtės?
Žinoma, daugelis pasakys, kad riktųsi tą, kuriame žmonės geriausiai gyvena, daugiausiai uždirba ir gali sau leisti naudotis verslininkų paslaugomis. Ir, be abejonės, bus visiškai teisūs. Verta pasižiūrėti, kokio amžiaus žmonių miestelyje daugiausia gyvena, kuo jie verčiasi, kiek vidutiniškai uždirba arba kiek yra įmonių, kuriose atlyginimai statistiškai didesni už vidurkį. Jei bent teoriškai miestelyje gyvena žmonių, galinčių tapti jūsų klientais, tai pirmas ženklas, kad ir praktiškai jie pas jus apsilankys.
Tačiau tai tikrai nėra viskas, į ką būtina atkreipti dėmesį, nors nemažai verslininkų daro klaidą ir kliaujasi vien finansine regiono analize. Labiau patyrę verslininkai pataria įvertinti ir konkurencinę aplinką, rinkos poreikius. Tarkime, galbūt nedideliame miestelyje ir nėra šviežių daržovių, mėsos, madingų drabužių ar baldų parduotuvių. Tačiau tai nereiškia, kad tokią atidarius visi puls pirkti. Galimas daiktas, kad daržoves ir mėsą daugelis perka iš vietos ūkininkų ar patys užsiaugina, o drabužių ir baldų pirkti važiuoja į regiono centus, mat didesniuose miestuose gali aplankyti dešimtis parduotuvių, pasirinkimas daug didesnis. Viena parduotuvė vargiai pakeis jų įpročius.
Daug lemia ir kultūros skirtumai, kurie net ir mažytėje Lietuvoje egzistuoja: kas tinka Šiaurės Lietuvoje, gali netikti Vilniaus krašte.
Vietos pasirinkimas versle labai dažnai tampa svarbiausiu sėkmės ar nesėkmės faktoriumi. Didžiuosiuose miestuose verslus turintys žmonės suka galvą, kurią gatvę savo įmonei pasirinkti, tad miesto pasirinkimas yra dar sudėtingesnis žingsnis.
Sprendžiant tokį sunkų klausimą būtina įvertinti absoliučiai visus įmanomus aspektus.
Žinoma, daugelis pasakys, kad riktųsi tą, kuriame žmonės geriausiai gyvena, daugiausiai uždirba ir gali sau leisti naudotis verslininkų paslaugomis. Ir, be abejonės, bus visiškai teisūs. Verta pasižiūrėti, kokio amžiaus žmonių miestelyje daugiausia gyvena, kuo jie verčiasi, kiek vidutiniškai uždirba arba kiek yra įmonių, kuriose atlyginimai statistiškai didesni už vidurkį. Jei bent teoriškai miestelyje gyvena žmonių, galinčių tapti jūsų klientais, tai pirmas ženklas, kad ir praktiškai jie pas jus apsilankys.
Tačiau tai tikrai nėra viskas, į ką būtina atkreipti dėmesį, nors nemažai verslininkų daro klaidą ir kliaujasi vien finansine regiono analize. Labiau patyrę verslininkai pataria įvertinti ir konkurencinę aplinką, rinkos poreikius. Tarkime, galbūt nedideliame miestelyje ir nėra šviežių daržovių, mėsos, madingų drabužių ar baldų parduotuvių. Tačiau tai nereiškia, kad tokią atidarius visi puls pirkti. Galimas daiktas, kad daržoves ir mėsą daugelis perka iš vietos ūkininkų ar patys užsiaugina, o drabužių ir baldų pirkti važiuoja į regiono centus, mat didesniuose miestuose gali aplankyti dešimtis parduotuvių, pasirinkimas daug didesnis. Viena parduotuvė vargiai pakeis jų įpročius.
Daug lemia ir kultūros skirtumai, kurie net ir mažytėje Lietuvoje egzistuoja: kas tinka Šiaurės Lietuvoje, gali netikti Vilniaus krašte.
Vietos pasirinkimas versle labai dažnai tampa svarbiausiu sėkmės ar nesėkmės faktoriumi. Didžiuosiuose miestuose verslus turintys žmonės suka galvą, kurią gatvę savo įmonei pasirinkti, tad miesto pasirinkimas yra dar sudėtingesnis žingsnis.
Sprendžiant tokį sunkų klausimą būtina įvertinti absoliučiai visus įmanomus aspektus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai