2014-07-11 00:01

„Fresh Market“: pradžia nebūna pelninga

Pernai vasarą pirmas parduotuves atidariusios UAB „Fresh Market“ pardavimo pajamos iki metų pabaigos pasiekė 8,36 mln. Lt, rodo Registrų centrui pateikti duomenys. Metus bendrovė baigė fiksuodama 7,67 mln. Lt nuostolį. „Mes dar investuojame į šią rinką, normalu, kad balansai neigiami. Turbūt ir šiemet jie bus su minusu. Padėtis sparčiai gerėja, klientų daugėja ir žinomumas auga, bet visos investicijos dar atsispindi balanse“, – VŽ sako Saulius Urbonas, „Fresh Market“ generalinis direktorius. Pasak jo, pernai ir šiemet bendrovė daug investavo į apyvartos skatinimą, prekių ženklo žinomumą, taip pat į tinklo plėtrą. 2013 m. pabaigoje Lietuvoje buvo 12 „Fresh Market“ parduotuvių. Šiuo metu tinklas apima 24 parduotuves. Rugpjūtį Kaune planuojama atidaryti 25-ąją parduotuvę ir kartu baigti pirmąjį plėtros etapą. „Daug dėmesio skiriame ir visų procesų išgryninimui, maržų gerinimui, mažiname sąnaudas, tobuliname IT sistemas. Taip pat ruošiamės antram plėtros etapui“, – šių metų uždavinius nurodo vadovas.
Nuo šių metų balandžio 97% „Fresh Market“ akcijų valdo Kipre registruota „Aletrad 2001 Trading Limited“, 3% – p. Urbonas. Iki tol 100% priklausė bendrovei „Ipsun Holding Limited“.
52795
130817
52791