2014-05-14 00:01

Nepatikimas klientas – blogiau nei jokio

Nepatikimi klientai ir partneriai – vienas blogiausių dalykų, koks tik gali nutikti pradedančiajam verslininkui. Prieš sukertant rankomis ar pasirašant sutartis būtina gerai pastudijuoti, kiek patikimas yra potencialus jūsų verslo variklis.
Iš pažiūros visi partneriai gali atrodyti puikūs, tačiau juos būtina patikrinti ir įvertinti. VLADIMIRO IVANOVO NUOTR. Daug kainuoja
„Dažnai verslo įmonės, teikdamos paslaugas ar tiekdamos prekes klientams su atidėtu mokėjimu, susiduria su tuo, kad klientas delsia atsiskaityti. Galiausiai pasirodo, kad ir kiek įdėta pastangų klientą surandant, vis dėlto su tokiu klientu geriau būtų buvę neužmegzti verslo santykių. Įmonė, netapusi kliente, yra tik negautos pajamos, o įmonė, tapusi kliente ir neatsiskaičiusi už suteiktas paslaugas ar prekes, jau yra nuostolis“, – teigia Laura Gavėnaitė, UAB „Teisės ir finansų sprendimai“ direktorė.
Pašnekovė priduria, kad net jeigu įmonė teikia paslaugas, nuostoliu tampa sugaištas jos laikas, atlyginimas įmonės darbuotojams už darbą. „Būdami PVM mokėtojai taip pat sumokate valstybei PVM už išrašytą, bet kliento neapmokėtą sąskaitą. Todėl viena svarbiausių pareigų prieš užmezgant verslo santykius yra patikrinti kliento patikimumą“, – dėsto pašnekovė.
52795
130817
52791