Sėkminga rinkodara ir pardavimai
                                                                                            
                                                                                    
                                                            telefonas
                                                                                            Verslininkų kasdienybė – nuolat prisiimti riziką ir sparčiai spręsti iškilusias problemas. Visgi rinkodara ir pardavimų organizavimas bene dažniausiai šlubuojanti pradedančiųjų verslininkų sritis. Štai keletas patarimų, į kuriuos derėtų atkreipti dėmesį norint sustyguoti šias verslo sritis. * Klientų grupės. Perfrazuojant posakį, kuris moko draugus rinktis išmintingai, tą patį galima pritaikyti ir versle. Tikslinius klientus derėtų atsirinkti labai kruopščiai. Nors dažnam pradedančiajam verslininkui gali atrodyti, kad reikia išmokti įtikti kuo didesnei daliai pirkėjų ir išrankumui čia tikrai ne vieta, rašo „smallbiztrends.com“. Vis dėlto specialistai pataria nesiblaškyti ir nesistengti įtikti kiekvienam. Juk kas tinka viskam, netinka niekam. Geriau laiką išnaudokite tikslingai: nusistatykite konkrečią klientų grupę, išsiaiškinkite pirkėjų įpročius ir lūkesčius, sugalvokite, kaip tuos lūkesčius patenkinti.
* Įvairovė. Dažnai pasitaikanti klaida – verslininkai pasirenka vieną būdą tikslui pasiekti ir laikosi jo įsikibę, kad ir kas nutiktų. Nelaikykite visų kiaušinių vienoje pintinėje, tai yra pasinaudokite daugiau būdų tikslui pasiekti. Sakykime, nusprendėte klientų ieškoti telefonu. Tačiau, praėjus mėnesiui nuolat kilnojant ragelį ir nepadaugėjus klientų, vargu ar verta tęsti tokią veiklą. Turbūt vertėtų imtis kitų būdų pardavimams didinti. Gal verta aktyvinti veiklą socialiniuose tinkluose, gal siųsti naujienlaiškius ir pan.
* Sprendimai. Specialistai akcentuoja, kad daugelis sėkmingų pardavimo vadybininkų pasižymi tam tikromis savybėmis. Jie geba įsigilinti į kliento poreikius ir pasiūlyti būtent tai, ko konkrečiam žmogui reikia. Taigi jei klientams padėsite spręsti problemas, vadinasi, ir pardavimų apimtis augs.
                        
                                                   * Įvairovė. Dažnai pasitaikanti klaida – verslininkai pasirenka vieną būdą tikslui pasiekti ir laikosi jo įsikibę, kad ir kas nutiktų. Nelaikykite visų kiaušinių vienoje pintinėje, tai yra pasinaudokite daugiau būdų tikslui pasiekti. Sakykime, nusprendėte klientų ieškoti telefonu. Tačiau, praėjus mėnesiui nuolat kilnojant ragelį ir nepadaugėjus klientų, vargu ar verta tęsti tokią veiklą. Turbūt vertėtų imtis kitų būdų pardavimams didinti. Gal verta aktyvinti veiklą socialiniuose tinkluose, gal siųsti naujienlaiškius ir pan.
* Sprendimai. Specialistai akcentuoja, kad daugelis sėkmingų pardavimo vadybininkų pasižymi tam tikromis savybėmis. Jie geba įsigilinti į kliento poreikius ir pasiūlyti būtent tai, ko konkrečiam žmogui reikia. Taigi jei klientams padėsite spręsti problemas, vadinasi, ir pardavimų apimtis augs.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai