Šeimos įmonę jaunimas vairuoja savaip

Jei įmonė regione dirba du dešimtmečius, valdo kelias parduotuves, dar nereiškia, kad kituose miestuose gyvenantys potencialūs klientai žino apie bendrovės gaminius. Praktika rodo, kad dalyvavimas parodose, šiuolaikinė rinkodara – tiesiog būtina, norint atkreipti klientų dėmesį.
„Įmonę 1992 m. įkūrė mano mama. Namų tekstilės gaminių parduotuvių tuo metu buvo gausu Skandinavijoje, taigi ji idėją pritaikė Lietuvoje. Prieš metus mudu su vyru persikėlėme gyventi iš Vilniaus į Šiaulius ir perėmėme šeimos verslą“, – pasakoja Justina Mikolavičienė, Šiaulių UAB „Urtė“, siuvančios ir prekiaujančios patalyne, rankšluosčiais, lovatiesėmis, pledais, direktorė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai