Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2014-07-02 03:01

Siūlo baldų kelionių mėgėjams

Prieš imantis importo iš egzotinių šalių, neužtenka vien sutarti su prekių tiekėjais. Reikėtų išsiaiškinti, ir kaip kitokios klimato sąlygos veikia tolimuosiuose kraštuose pagamintus daiktus.

„Trejus metus žiemojau Balyje. Ten man labai patiko baldai, pagaminti iš tikmedžio, kietmedžio ar mango medienos. Kilo mintis imtis šių baldų importo į Lietuvą. Be to, Balio įmonės gana daug gaminių eksportuoja į kitas šalis, todėl tiekėjų rasti nebuvo labai sunku“, – pasakoja Margarita Serych, parduotuvės Vilniuje „Baliwood“, kurią valdo UAB „Kavos uostas“, vadovė.

Reikia konsultuotis

Nors rasti tiekėjų nesunku, bet, pasak p. Serych, svarbu nepatingėti ir pasikonsultuoti su kitų šalių verslininkais, kurie užsiima panašia veikla, ir pasinaudoti jų patirtimi.

„Balyje yra nemažai užsieniečių, kurie importuoja įvairius gaminius į savo gimtąsias šalis. Būtent jie ir gali geriausiai patarti, kaip atsirinkti tiekėjus. Pavyzdžiui, gaminiams naudojamas tikmedis turi būti senas, gerai išdžiovintas. Kitaip mūsų klimato zonoje gaminys ilgai neišsilaikys. Be to, ne visi tiekėjai gali tinkamai paruošti gaminius eksportui į Europą. Aišku, derėtų pasidomėti, ir kokius dokumentus sutvarkyti reikia, susirasti patikimą logistikos įmonę. Mes naudojamės italų bendrovės paslaugomis“, – patirtimi dalijasi verslininkė.

Įmonei baldus, tekstilės gaminius, suvenyrus tiekia apie 20 gamintojų iš Balio.

Tyrė rinką

Prieš imdamasi importo, verslininkė atliko rinkos tyrimą. Norėjo išsiaiškinti, ar lietuviams apskritai būtų įdomūs baldai ir kiti interjero aksesuarai iš neįprastos medienos.

„Pasikalbėjau su architektais ir interjero dizaineriais. Juk žmonės gana konservatyvūs, o šie specialistai formuoja klientų nuomonę, daro įtaką jų sprendimams. Beje, pasaulinės tendencijos rodo, kad tokio stiliaus baldai 4–5 metus užsienyje yra paklausūs“, – kalba p. Serych.

Pasak pašnekovės, iškart buvo nusibrėžtas žmonių segmentas, kurie galėtų būti potencialūs „Baliwood“ pirkėjai. Tai keliaujantys žmonės, kurie savo namų interjere nori turėti detalių iš tolimųjų kraštų.

„Parduotuvė veikia keletą mėnesių, o jau užsuko ne vienas pirkėjas, besidžiaugiantis, kad nebereikės panašių gaminių vežtis iš užsienio. Vienas klientas minėjo, kad norimą daiktą gabenosi net iš Brazilijos“, – sako verslininkė.

Anot p. Serych, gaminiai nėra priskiriami pigiausių prekių segmentui. Tikmedžio stalelis kainuoja 2.200 Lt, kėdė – 500 Lt.

Jaukinasi pirkėjus

Bendrovė gaminius pristatė statybos ir interjero parodoje „Supernamai“, renginyje „Vyno dienos“.

„Savo parduotuvės erdvę išnaudojame įvairioms degustacijoms, renginiams, pristatymams. Juos galima rengti nemokamai. Taip stengiamės supažindinti žmones su mūsų prekėmis. Juk gaminius reikia pamatyti, paliesti, o tada galbūt kils noras ir įsigyti“, – rinkodaros strategiją pristato p. Serych.

Verslininkė skaičiuoja, kad daugiausia investicijų reikėjo skirti parduotuvei Vilniuje įrengti. Lėšų reikėjo prekėms įsigyti, atvežti į Lietuvą, reikiamiems dokumentams tvarkyti, patalpoms nuomoti, pardavėjai įdarbinti.

„Dažniausiai klientai įsigyja smulkių daiktų, suvenyrų. Tokius daiktus galima pirki spontaniškai – pamačiau ir įsigijau. Tačiau pasitaiko ir kitokių atvejų. Pavyzdžiui, klientui taip patiko įmantraus dizaino kėdės, kad įsigijo  dvi, net ir nežinodamas, kaip priderinti interjere. Po pusvalandžio grįžo ir nusipirko dar dvi“, – pasakoja p. Serych.

Ateityje verslininkė planuoja išplėsti prekių asortimentą. Kadangi pirkėjai pamėgo suvenyrus ir smulkius daiktus iš tolimųjų kraštų, todėl, pasak pašnekovės, ateityje galbūt bus svarstoma galimybė atidaryti tokių suvenyrų krautuvėlę.

52795
130817
52791