Daugiausia apdovanojimų – kontraversiškai reklamai

Publikuota: 2014-06-23
Atnaujinta 2015-06-01 13:05
„Verslo žinios“

Per šiemetinius „Kanų liūtus“, didžiausią ir svarbiausią reklamos ir kūrybiškumo festivalį pasaulyje, daugiausia svariausių apdovanojimų susišlavusi reklama – „Atsiprašau, aš viską išleidau sau“ (“Sorry, I Spent It On Myself“), Londono reklamos agentūros „Adam&eve DDB“ darbas prekybos centrui „Harvey Nichols“.

Turbūt kontraversiškiausia kalėdinė reklaminė kampanija ragino artimųjų sąskaita negailėti dovanos sau, t.y. įsigyti tai, ko tikrai nori, o artimiesiems ir draugams padovanoti kokią nors niekingą smulkmenėlę, kurią galima rasti „Harvey Nichols“. Kaip antai, popieriaus sąvaržėles, dantų krapštukus ar panašias smulkmenėles.Daryti gerus dalykus kitiems buvo pagrindinė tema šiemetiniame festivalyje. Ironiška, tačiau daugiausia aukščiausių apdovanojimų gavusi reklama, kalba absoliučiai priešingai, rašo adweek.com.„Kalbėti apie godumą ir priversti žmones juoktis ir šypsotis yra nepaprastai sunku. Reklamos išpildymas, klipas yra puikus“, - pagyrų negailėjo komisijos nariai.Šis klipas laimėjo net keturis „Grand Prix“ apdovanojimus ir pagal šį rodiklį rikiuojasi antroje vietoje per visą festivalio istoriją po visus nušlavusio pernykščio festivalio favorito – reklamos agentūros klipo „McCann Melburne“ klipo „Kvailiausias būdas mirti“ (“Dumb ways to die“), kai pastarasis laimėjo net penkis „Grand Prix“.Metų agentūros titulas šiemetinėje Kanų reklamos šventėje taip pat atiteko „Adam&eve DDB“. Metų reklamos agentūrų tinklo apdovanojimas – „Ogilvy & Mather“.

Lietuviams - be fortūnos

Lietuviams ši reklamos šventė nebuvo dosni - lietuviai grįžo be trofėjų. Tarp tūkstančių reklamų Kanuose savo laimę bandė dvi lietuvių agentūros: „New!“ ir „Not Perfect | Y&R Vilnius“.Praėjusią savaitę vykęs Kanų reklamos festivalis skaičiuoja jau 61-uosius metus, jo rengėjai džiaugiasi šįkart sulaukę rekordinio dalyvių skaičiaus – dėl kūrybiškiausių darbų vardo kovėsi 37.400 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektų iš 97 šalių.Lietuva per visą festivalio istoriją yra gavusi tik 2 „liūtus“. Pernai „Not Perfect | Y&R Vilnius“ parvežė bronzinį „liūtą“: laurus bendrovė skynė lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu „Kakta“, kurtu Vilniaus knygų festivaliui. Pirmąjį sidabrinį „liūtą“ 2007 m. laimėjo reklamos planavimo agentūra „Universal Trendmark / McCann“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Paslaugos“
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
Teismas neleido stabdyti prieigos prie „Russia Today“ portalų

Teismas gegužę neleido Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnybai stabdyti prieigos prie Rusijos valstybinės...

Rinkodara
2022.05.23
„YouTube“ ištrynė daugiau kaip 70.000 Kremliaus pasakojimų apie karą 6

„YouTube“ pašalino daugiau kaip 70.000 vaizdo įrašų ir 9.000 kanalų, susijusių su Rusijos karu Ukrainoje, nes...

Inovacijos
2022.05.22
Ministerija: didžiųjų pasaulio įmonių apmokestinimo naudos Lietuva sulauktų 2025-aisias

Lietuva palaiko globalaus pelno mokesčio tarptautinėms kompanijoms iniciatyvą įvedant jį nuo 2024-ųjų, o jo...

Finansai
2022.05.19
„Transparency international“: dėl duomenų atvėrimo ir panaudojimo Lietuva užima paskutinę vietą ES 11

Lietuva yra tarp prasčiausiai viešajam interesui svarbius duomenis atveriančių ir panaudojančių Europos...

Rinkodara
2022.05.18
TV3 nuo birželio transliuos naują kanalą rusų kalba 2

TV3 žiniasklaidos grupė antradienį pranešė nuo birželio pradžios pradėsianti transliuoti naują kanalą rusų...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
„Verslo žinioms“ – Metų nacionalinės žiniasklaidos priemonės apdovanojimas

Spaudos atgavimo, kalbos ir knygos dienos išvakarėse apdovanoti Europos Sąjungos (ES) investicijų efektyvumą...

Verslo aplinka
2022.05.06
„Rekvizitai.lt“ – nauja duomenų analizės paslauga ir dovana VŽ prenumeratoriams 6

Portalą „rekvizitai.lt“ papildo nauja „Premium“ rubrika, kurioje vartotojai galės parsisiųsti „rekvizitai.lt“...

Prekyba
2022.05.05
Internetinė žiniasklaida „google mokesčio“ norėtų nuo 2023-iųjų 4

Internetinė žiniasklaida siūlo Vyriausybei svarstyti galimybę taikyti skaitmeninių paslaugų mokestį...

Rinkodara
2022.05.04
EK atmetus skundą dėl LRT finansavimo, ginčas persikėlė į ES Teisingumo Teismą

Europos Komisija (EK) atmetė Lietuvos komercinės žiniasklaidos skundą dėl Lietuvos nacionalinio radijo ir...

Rinkodara
2022.05.03
„Ekspress Grupp“ pirmojo ketvirčio nuostolis viršijo 0,5 mln. Eur

„Delfi“ naujienų portalus Baltijos valstybėse valdanti Estijos žiniasklaidos ir pramogų grupė „Ekspress...

Rinkodara
2022.04.29
Institucijoms suteikta daugiau galių riboti karo propagandą

Seimas antradienį patvirtino pataisas, suteiksiančias daugiau galimybių žurnalistų etikos inspektoriui...

Verslo aplinka
2022.04.19
LRT atnaujina savo prekės ženklus

Iki 2022 m. vasaros LRT žiūrovai išvys atnaujintus LRT kanalų prekės ženklus. Įvaizdžio atnaujinimas apima...

Rinkodara
2022.04.12
Rusija apkaltino „YouTube“, kad blokuoja Valstybės Dūmos kanalą

Rusijos pareigūnai šeštadienį apkaltino vaizdo įrašų ir transliavimo platformą „YouTube“ blokuojant...

Verslo aplinka
2022.04.09
Rusija kovoja su „Google“: apkaltino „melagienų“ skleidimu

Rusijos žiniasklaidos priežiūros tarnyba „Roskomnadzor“ ketvirtadienį pareiškė uždrausianti JAV interneto...

Inovacijos
2022.04.07
Lietuvoje pradėta retransliuoti Ukrainos „UA: PBC“ radijo programa

Lietuvos radijo ir televizijos centras (Telecentras) per vidurinių bangų siųstuvą Lietuvoje pradėjo...

Rinkodara
2022.04.04
LRTK žiniasklaidai prilygino dalį vaizdo tinklaraštininkų 1

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) patvirtino gaires vaizdo tinklaraštininkams (vlogeriams),...

Rinkodara
2022.03.31
Ministerijos viešinimui išleidžia 30% mažiau nei planuoja

Ministerijų numatytos ir išleistos lėšos publikacijoms skiriasi bent 30%, pranešė „Transparency...

Rinkodara
2022.03.31
„Google“ raginama šalinti programėles, per kurias galima žiūrėti uždraustas TV programas 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) kreipėsi į „Google“, prašydama pašalinti iš „Google Play...

Rinkodara
2022.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku