2014-06-23 03:01

Daugiausia apdovanojimų – kontraversiškai reklamai

Per šiemetinius „Kanų liūtus“, didžiausią ir svarbiausią reklamos ir kūrybiškumo festivalį pasaulyje, daugiausia svariausių apdovanojimų susišlavusi reklama – „Atsiprašau, aš viską išleidau sau“ (“Sorry, I Spent It On Myself“), Londono reklamos agentūros „Adam&eve DDB“ darbas prekybos centrui „Harvey Nichols“.

Turbūt kontraversiškiausia kalėdinė reklaminė kampanija ragino artimųjų sąskaita negailėti dovanos sau, t.y. įsigyti tai, ko tikrai nori, o artimiesiems ir draugams padovanoti kokią nors niekingą smulkmenėlę, kurią galima rasti „Harvey Nichols“. Kaip antai, popieriaus sąvaržėles, dantų krapštukus ar panašias smulkmenėles.

Daryti gerus dalykus kitiems buvo pagrindinė tema šiemetiniame festivalyje. Ironiška, tačiau daugiausia aukščiausių apdovanojimų gavusi reklama, kalba absoliučiai priešingai, rašo adweek.com.

„Kalbėti apie godumą ir priversti žmones juoktis ir šypsotis yra nepaprastai sunku. Reklamos išpildymas, klipas yra puikus“, - pagyrų negailėjo komisijos nariai.

Šis klipas laimėjo net keturis „Grand Prix“ apdovanojimus ir pagal šį rodiklį rikiuojasi antroje vietoje per visą festivalio istoriją po visus nušlavusio pernykščio festivalio favorito – reklamos agentūros klipo „McCann Melburne“ klipo „Kvailiausias būdas mirti“ (“Dumb ways to die“), kai pastarasis laimėjo net penkis „Grand Prix“.

Metų agentūros titulas šiemetinėje Kanų reklamos šventėje taip pat atiteko „Adam&eve DDB“. Metų reklamos agentūrų tinklo apdovanojimas – „Ogilvy & Mather“.

Lietuviams - be fortūnos

Lietuviams ši reklamos šventė nebuvo dosni - lietuviai grįžo be trofėjų. Tarp tūkstančių reklamų Kanuose savo laimę bandė dvi lietuvių agentūros: „New!“ ir „Not Perfect | Y&R Vilnius“.

Praėjusią savaitę vykęs Kanų reklamos festivalis skaičiuoja jau 61-uosius metus, jo rengėjai džiaugiasi šįkart sulaukę rekordinio dalyvių skaičiaus – dėl kūrybiškiausių darbų vardo kovėsi 37.400 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektų iš 97 šalių.

Lietuva per visą festivalio istoriją yra gavusi tik 2 „liūtus“. Pernai „Not Perfect | Y&R Vilnius“ parvežė bronzinį „liūtą“: laurus bendrovė skynė lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu „Kakta“, kurtu Vilniaus knygų festivaliui. Pirmąjį sidabrinį „liūtą“ 2007 m. laimėjo reklamos planavimo agentūra „Universal Trendmark / McCann“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą.

52795
130817
52791