Daugiausia apdovanojimų – kontraversiškai reklamai

Per šiemetinius Kanų liūtus, didžiausią ir svarbiausią reklamos ir kūrybiškumo festivalį pasaulyje, daugiausia svariausių apdovanojimų susišlavusi reklama Atsiprašau, aš viską išleidau sau (Sorry, I Spent It On Myself), Londono reklamos agentūros Adam&eve DDB darbas prekybos centrui Harvey Nichols.
Turbūt kontraversiškiausia kalėdinė reklaminė kampanija ragino artimųjų sąskaita negailėti dovanos sau, t.y. įsigyti tai, ko tikrai nori, o artimiesiems ir draugams padovanoti kokią nors niekingą smulkmenėlę, kurią galima rasti Harvey Nichols. Kaip antai, popieriaus sąvaržėles, dantų krapštukus ar panašias smulkmenėles.Daryti gerus dalykus kitiems buvo pagrindinė tema šiemetiniame festivalyje. Ironiška, tačiau daugiausia aukščiausių apdovanojimų gavusi reklama, kalba absoliučiai priešingai, rašo adweek.com.Kalbėti apie godumą ir priversti žmones juoktis ir šypsotis yra nepaprastai sunku. Reklamos išpildymas, klipas yra puikus, - pagyrų negailėjo komisijos nariai.Šis klipas laimėjo net keturis Grand Prix apdovanojimus ir pagal šį rodiklį rikiuojasi antroje vietoje per visą festivalio istoriją po visus nušlavusio pernykščio festivalio favorito reklamos agentūros klipo McCann Melburne klipo Kvailiausias būdas mirti (Dumb ways to die), kai pastarasis laimėjo net penkis Grand Prix.Metų agentūros titulas šiemetinėje Kanų reklamos šventėje taip pat atiteko Adam&eve DDB. Metų reklamos agentūrų tinklo apdovanojimas Ogilvy & Mather.
Lietuviams - be fortūnos
Lietuviams ši reklamos šventė nebuvo dosni - lietuviai grįžo be trofėjų. Tarp tūkstančių reklamų Kanuose savo laimę bandė dvi lietuvių agentūros: New! ir Not Perfect | Y&R Vilnius.Praėjusią savaitę vykęs Kanų reklamos festivalis skaičiuoja jau 61-uosius metus, jo rengėjai džiaugiasi šįkart sulaukę rekordinio dalyvių skaičiaus dėl kūrybiškiausių darbų vardo kovėsi 37.400 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektų iš 97 šalių.Lietuva per visą festivalio istoriją yra gavusi tik 2 liūtus. Pernai Not Perfect | Y&R Vilnius parvežė bronzinį liūtą: laurus bendrovė skynė lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Kakta, kurtu Vilniaus knygų festivaliui. Pirmąjį sidabrinį liūtą 2007 m. laimėjo reklamos planavimo agentūra Universal Trendmark / McCann už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Paslaugos
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti