Sumažina rūpesčių keliautojams
„Nuolat ieškome palankių skrydžių kainų ir apgyvendinimo paslaugas teikiančių įmonių pasiūlymų, padedame klientams pagal jų norus rasti geriausius pasiūlymus, išsirinkti atostogų kryptį. Be to, kiekvieną savaitę pateikiame ir konkrečius nebrangius kelionių vis į kitą šalį pasiūlymus“, – sako Rimantas Kadagis, UAB „Meganora“, valdančios interneto svetainę „pasirinksparnus.lt“, vadovas.
Pašnekovo teigimu, šiomis paslaugomis vis dažniau naudojasi vyresni ar labai užsiėmę žmonės, nenorintys gaišti brangaus laiko ieškodami pigesnių kelionių pasiūlymų ar stokojantys tokių paieškų patirties.
Suteikia ramybę
Bendrovė savo klientams siūlo ir pagalbą, ir ramybę. Ponas Kadagis teigia, kad pasikliaudami kelionių specialistų paslaugomis žmonės paprastai jaučiasi drąsiau, nesibaimina padaryti klaidų.
„Mūsų paslaugomis dažniausiai naudojasi žmonės, kurie nenori pirkti kur kas brangesnių kelionių iš organizatorių, tačiau kartu ir prisibijo viską organizuoti patys: neturi bilietų pirkimo, viešbučių paieškos ir jų užsakymo patirties. Galbūt dėl to daugiausia turime šiek tiek vyresnių klientų. Naudodamiesi mūsų paslaugomis jie gauna ramybę, yra tikri, kad viskas bus užsakyta be klaidų, o reikalui esant visą parą gali skambinti ir konsultuotis, nes įsipareigojame visuomet padėti, tarpininkauti kilus problemų su apgyvendinimo įstaigomis, skrydžių bendrovėmis“, – kalba pašnekovas.
Jo teigimu, įmonė randa kelionių pasiūlymų ir vos už kelis šimtus litų, tačiau daugelis klientų pageidauja kokybės, tad moka ir kur kas daugiau.
„Šiuo metu nemažai žmonių keliauja į Kretą, Maltą, Portugaliją. Daugelis už skrydį ir gyvenimą viešbutyje linkę išleisti 1.000–1.500 litų. Tiesa, galime kelionę pasiūlyti ir už du ar tris kartus mažesnę sumą, tačiau klientai dažnai nori patogumo – trijų ar keturių žvaigždučių viešbučių. Mes tuo ir išsiskiriame, kad siūlome ne konkrečius kelionių paketus, o kiekvienu atveju klientui parenkame pasiūlymą pagal jo norus“, – tikina verslininkas.
Bendrovė yra sukūrusi internetinę priemonę, padedančią lengviau pasirinkti atostogų kryptį. Klientui tereikia pasirinkti kelionės pobūdį, o sistema jam pasiūlo visus įmanomus nebrangius variantus.
„Labai dažnai pasitaiko, kad žmogus nori keliauti, tačiau neapsisprendžia kur. Siūlome priemonę, kuri padeda kur kas greičiau ir lengviau pasirinkti. Klientas apsisprendžia, kokio tipo kelionės nori, pavyzdžiui, kurorto, egzotikos, miestų, o programa pateikia tuo metu esančių geriausių pasiūlymų“, – dėsto p. Kadagis.
Pasiteisinęs būdas
Savo paslaugas įmonė pristato trimis būdais, o daugiau naudos duoda pats paprasčiausias – naujienlaiškis.
„Naudoti labai daug reklamos kanalų nematome prasmės. Šiuo metu klientų ieškome „Facebook“ tinkle, perkame „Google“ reklamą, siunčiame naujienlaiškius, kurie mums pritraukia turbūt daugiausia žmonių“, – pasakoja įmonės vadovas.
Jo teigimu, naujienlaiškis dažnai paveikia klientų emocijas ir jie gana impulsyviai nusprendžia keliauti. Žinoma, tam reikia ir gerų pasiūlymų.
„Apsisprendimas keliauti pamačius gerą pasiūlymą yra gana impulsyvus dalykas, gražios nuotraukos ir aprašymai labai veikia emociškai. Turbūt dėl to žmonės, pamatę pasiūlymų naujienlaiškyje, ir apsisprendžia keliauti. Tiesa, mūsų siūlomi skrydžiai dažniausiai būna po kokių dviejų mėnesių, kai apie juos paskelbiama, tad žmonės turi pakankamai laiko suplanuoti atostogas“, – sako p. Kadagis.