Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2014-04-29 03:01

Įdomios prekės traukia akį, bet jas parduoti irgi reikia

Kartais gauta miela dovana gali pamėtėti idėją verslui. Juk jei daiktą visi giria ir klausinėja, kur galima jį įsigyti, kodėl gi nesiėmus prekybos.

Tokios aplinkybės į verslą pastūmėjo Nataliją Isajenko-Kasparsone, MB „Svajingai.lt“ bendraturtę, ir ji ėmėsi atstovauti keliems Anglijos bei Prancūzijos prekių ženklams.

„Kartą dovanų iš vyro gavau Anglijos gamintojo „Disaster designs“ piniginę, vėliau dar įsigijau rankinę. Kai aplinkiniai ėmė klausinėti, kur įsigijau aksesuarus, nusprendžiau, kad reikėtų pamėginti tapti šio ženklo atstovais Lietuvoje. Asortimentą dar papildėme prancūzų „Bonjour mon coussin“ pagalvėlėmis ir latvių „Velosock“ specialiais dviračių dėklais – „velokojinėmis“. Suformavę prekių asortimentą, atidarėme e. parduotuvę „Svajingai.lt“, – pasakoja p. Isajenko-Kasparsone.

Tapo atstovais

Pasak pašnekovės, įkalbėti užsienio įmones bendradarbiauti nebuvo sunku. Tereikėjo įvykdyti keletą jų reikalavimų.

„Nusiuntėme dizaino pavyzdžius, kaip atrodys e. parduotuvė, – vaizdas patiko. Tada reikėjo užsakyti tam tikrą kiekį prekių. Anglijos gamintojai reikalavo, kad pirmasis užsakymas būtų bent už 250 GBP, o Prancūzijos – 400 EUR. Aišku, prekių pirkome daugiau, nes norėjosi įvairesnių gaminių“, – sako verslininkė.

Svetainei sukurti, prekėms įsigyti teko skirti apie 35.000 Lt.

„Aišku, galima išsiversti ir su mažesnėmis sumomis, tačiau prekių pasiūla parduotuvėje būtų mažesnė. Be to, gamintojai reikalauja, kad užsakytume bent po 6 konkrečios prekės vienetus. Todėl sąnaudos didėja“, – skaičiuoja p. Isajenko-Kasparsone.

Tik e. prekyba

Verslą pašnekovė kartu su vyru plėtoja tik internete. Toks sprendimas pasirinktas įvertinus sąnaudas stacionariai ir e. parduotuvei.

„Jei turėtume fizinę parduotuvę, reikėtų kas mėnesį mokėti nuomą, galbūt samdyti pardavėją ir pan. Kadangi tik mes esame šių prekių ženklų atstovai Lietuvoje, todėl nesinori šių daiktų siūlyti kitoms parduotuvėms – norime išlaikyti išskirtinumą“, – kalba verslininkė.

Kaip rinkodaros priemonę verslininkė įvardija parodas. „Svajingai.lt“ dalyvavo parodoje „Baldai“, netrukus gaminius pristatys „Fashion Bazaar“.

„Prekes deriname prie parodos tematikos. Baldų parodoje pristatėte pagalvėles, kaip interjero akcentą. Į madingiems daiktas skirtą mugę vešime rankinių, piniginių, mobiliųjų telefonų dėkliukų“, – vardija pašnekovė.

Paklausiausios prekės, verslininkės teigimu, – rankinės, pagalvėlės dar nepelnė daug pirkėjų simpatijų, o dviračių kojinių paskirtis ne visiems suprantama.

„Latviškas išradimas – dviračių kojinės gana paklausios užsienio šalyje. Pavyzdžiui, ant nešvaraus dviračio užmovus tokią kojinę ir parsinešus namo, butas liks nepriterštas. Turintieji vaikų, apsaugos atžalas, kurios mėgsta kaišioti pirštus tarp dviračio stipinų“, – kalba pašnekovė.

Vidutiniškai rankinė kainuoja apie 200 Lt, pagalvė – apie 150 Lt,  dviračio kojinė – 174 Lt. Verslininkė sutinka, kad prekės nėra pigios, bet viliasi, kad norinčiųjų įdomesnių daiktų atsiras.

E. parduotuvėje informacija pateikiama trimis kalbomis: lietuvių, anglų ir rusų. Verslininkė viliasi, kad pavyks sudominti ne tik pirkėjus iš Lietuvos.

„Planuojame išversti visą informaciją ir į latvių kalbą, nes kaimyninėje šalyje irgi nėra šių prekių ženklų atstovų, išskyrus  dviračių kojines“, – sako p. Isajenko-Kasparsone.

52795
130817
52791