„Suslavičius-Felix“: pardavimus labiausiai augino eksportas

„Suslavičius-Felix“ didžiausios eksporto rinkos yra Latvija ir Estija, tačiau paskutiniu metu aktyviai dirbama rytinėse NVS šalyse.
„Gavę paramą iš ES fondų, stipriname pozicijas Rytų rinkose. Šiose šalyse labai svarbu dalyvauti parodose ir tiesiogiai susitikti su potencialiais klientais, nes asmeninis kontaktas čia labai vertinamas. Tikime, kad padėjome rimtus pamatus plėtrai į Rytus. Deja, pastarieji įvykiai Rusijoje ir Ukrainoje šiek tiek koreguoja mūsų eksporto geografiją ir planus, tačiau net ir esant tokiai situacijai tikimės stabilaus augimo“, – rezultatus komentuoja Darijus Taraila, bendrovės generalinis direktorius.
Konkrečių eksporto šalių ir skaičių įmonės atstovas nenurodo, nes detalizuoti eksporto neleidžia įmonės politika.
Prieš dvejus metus bendrovė pasirašė sutartį su LR Ūkio ministerija ir VšĮ „Lietuvos verslo paramos agentūra“ dėl projekto „UAB „Suslavičius-Felix“ tarptautinio konkurencingumo stiprinimas didinant produkcijos žinomumą užsienio rinkose“ finansavimo ir administravimo. Juo remiantis, bendrovei buvo skirtas 194.571 Lt finansavimas pagal Lietuvos 2007-2013 m. ES struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir Ekonomikos augimo veiksmų programos priemonę „Naujos galimybės“, su 55% finansavimo intensyvumu.
Svarbiausias tikslas, kurį bendrovei pavyko pasiekti naudojant ES paramos lėšas – užmegzti ryšius su klientais įvairiose tarptautinėse parodose: „World Food Azerbaijan 2012“, „World Food Moscow 2012“, „World Food Kazachstan 2012“ ir „Prod Expo 2013 Moscow“.
Lietuvoje pagal kečupo pardavimus – pirmi
„Suslavičius-Felix“ Lietuvoje užima 28,9% visos kečupo rinkos verte (litais)*, tyrimų bendrovės Nielsen duomenimis. Įmonė produkciją tiekia visiems pagrindiniams mažmeninės ir didmeninės prekybos atstovams Lietuvoje, taip vykdo tiekimą HoReCa sektoriui. Bendrovė gamina per 150 skirtingų produktų, kurie pažymėti SUSLAVIČIAUS, FELIX, SPILVA, ABBA ir KALEV prekių vardais.