Mėlyna, raudona, juoda – verslo mėgstamiausios

Rytis Buračas, Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) valdybos narys, teigia, kad ženklo spalva komunikuoja prekės ženklo vertybes ir pažadą. Tačiau tai visų pirma – emocinė komunikacija.
„Kokioms prekių kategorijoms kokios spalvos tinkamos, šiandien sunku objektyviai pasakyti. Logiškiausia visų pirma žiūrėti į išskirtinumą konkrečioje prekių grupės ar verslo segmento kategorijoje ir visų pirma atsakyti sau į klausimą: norime savo srityje išsiskirti iš konkurentų ar, priešingai, norime įsilieti į tą segmentą ir pabrėžti priklausomybę tam tikrai kategorijai. Kokios strategijos laikytis, lemia verslo tikslai ir strategija“, – kalba p. Buračas.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai