2013-06-19 03:01

Kanų bronzinis liūtas – „Not Perfect | Y&R Vilnius“ rankose

Reklamos agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“ vakar gavo bronzinį „liūtą“ svarbiausiame reklamos festivalyje „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“).  Šie apdovanojimai - didžiausias įvertinimas reklamos versle. Laurus bendrovė nuskynė lauko reklamos kategorijoje.

"Didesnio įvertinimo reklamos versle nėra. Tai tarsi "Oskarų" statulėlė, ir nesvarbu, kad šį kartą ji ne auksinė", – džiaugiasi Paulius Senūta, „Not Perfect | Y&R“ vadovas. Juolab, jog šioje kategorijoje  varžėsi net 5.613 darbų.

Pagrindinis prizas lauko reklamos kategorijoje - "Grand Prix" atiteko reklamos agentūrai "Ogilvy" Prancūzijoje.

"Šiandien sulauksime tikslaus apdovanotųjų sąrašo, greičiausiai sėkme džiaugsis apie 100 darbų, tad konkurencija buvo didžiulė. Tai yra įrodymas, kad šie mūsų darbai neveltui skynė auksines strėles "Adrenaline" bei sidabrą "Golden Hammer" festivaliuose", – teigia p. Senūta.

Tai pirmasis bendrovės apdovanojimas Kanuose.

"Bandėme laimę jau 4-5 kartus. O šiemetinę mūsų sėkmę lėmė pateiktų darbų, kurie buvo daryti Vilniaus knygų festivaliui, originalumas, išskirtinumas, savitumas pasauliniame kontekste. Idėja buvo paprasta – net pavojingai paprasta, – bet kartu tai leido suskambėti perduodamai žinutei. Šie darbai išsiskiria meistrišku išpildymu, kuriam pasitelkėme maestro Stasį Eidrigevičių", – pasakoja p. Senūta.

Iš viso  „Not Perfect | Y&R Vilnius“ šiemetiniam Kanų festivaliui pateikė septynis darbus. Du iš jų, daryti Vilniaus knygų festivaliui "The Forehead" bei "The Eye", ir pateko į atrinktųjų kandidatų sąrašą (angl. Shortlist), o "liūtą" į Lietuvą parveš pirmasis. Šansų dar turi ir kitas reklamos agentūros darbas, kurtas alaus gamintojai "Švyturys Utenos alus". Šios kategorijos nugalėtojai bus paskelbti šį penktadienį.

Antrasis liūtas

Pasigirti Lietuva kol kas gali tik vienu „liūtu“: 2007 m. reklamos planavimo agentūra „Universal Trendmark / McCann“ gavo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą. Agentūra kūrė reklamos kampaniją atliekų perdirbimo įmonei EMP.

Iš viso šiemet Kanuose dėl kūrybiškiausių darbų vardo šią savaitę kaunasi 35.765 reklamos, rinkodaros, ryšių su visuomene projektų iš 92 šalių. Tai yra didžiausias ir svarbiausias pasaulyje šio žanro renginys.

Iš Lietuvos buvo pateikti 9 Lietuvos bendrovių darbai. Be „Not Perfect | Y&R Vilnius“, po vieną darbą į Kanus dar teikė reklamos agentūra „New!“ (dizaino kategorijoje) ir „PM Screen Group“ – inovacijų kategorijoje.

Sėkmė ir Lietuvoje

„Not Perfect | Y&R Vilnius“ sėkmė lydėjo jau Lietuvoje. Šiemet ji, "Adrenaline" gavusi 5 auksines strėles iš 12 galimų, pasipuošė Metų reklamos agentūros titulu. Daugumą jų gavo už bronzinį liūtą atnešusią Vilniaus knygų festivalio reklamos kampaniją bei vizualinius sprendimus.

   
52795
130817
52791