2012-07-25 03:01

"PepsiCo" pelnas sumažėjo daugiau nei penktadaliu

Kainas padidinusios gaiviųjų gėrimų ir užkandžių gamintojos "PepsiCo" pelnas antrąjį ketvirtį krito mažiau nei prognozavo analitikai.

Grynasis bendrovės pelnas, palyginti su tuo pačiu metu pernai, mažėjo 21%, iki 1,49 mlrd. USD (4,27 mlrd. Lt).

Pelnas akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius, siekė 1,12 USD (3,21 Lt) ir buvo didesnis nei "Bloomberg" apklaustų analitikų prognozuotas 1,09 USD (3,12 Lt).

Per pirmąjį ketvirtį, augant žaliavų kainoms, 5,5% padidintos bendrovės gaminių kainos antrąjį ketvirtį kilo 4%. Pernai sulėtėjus pelno augimui "PepsiCo" taip pat per 40% padidino išlaidas viešinimui tokių prekės ženklų kaip "Doritos", "Mountain Dew" ir "Pepsi Cola".

"PepsiCo" dirba, grąžindama verslą į gerą formą", - prieš rezultatų paskelbimą teigė Johnas Faucheris, "JPMorgan Chase & Co" analitikas Niujorke. - "Pagrindinio verslo trajektorija lieka pozityvi."

Kompanijos pardavimai antrąjį ketvirtį krito 2,2%, iki 16,5 mlrd. USD (47,23 mlrd. Lt)

Bendrovė pakartojo savo prognozę, kad šiais metais pelnas vienai akcijai, atmetus vienkartinius veiksnius ir užsienio valiutų kurso įtaką, mažės 5%.

"PepsiCo" yra antra didžiausia gaiviųjų gėrimų gamintoja pasaulyje. Bendrovę lenkiančios "Coca-Cola", kuri dėl žaliavų brangimo taip pat didino kainas, grynasis pelnas antrąjį ketvirtį siekė 2,79 mlrd. USD (7,99 mlrd. Lt), palyginti su 2,8 mlrd. USD (8,02 mlrd. Lt) tuo pačiu metu pernai.

52795
130817
52791