"Bitė" savo pozicijas bando stiprinti nauja kainodara

Įmonės verslo klientai gali rinktis iš trijų planų "Retai", "Dažnai", "Visada", kuriuos pasirinkus už 100, 500 arba 1.500 minučių reikia mokėti 10, 20 arba 45 Lt. Papildomai vartotojai gali pasirinkti SMS ir kitas paslaugas už kurias teks mokėti atskirai.
Privatiems bendrovės klientams numatyti planai „Retai“, „Kartais“, „Dažnai“ ir „Visada“. Planas "Retai", teigiama, "nieko nekainuoja" ir už jį nesuteikiama minučių, todėl vartotojas moka už sunaudotas paslaugas, kitų planų vartotojai moka atitinkamai 10, 25 ir 45 Lt už kuriuos gauna 100, 700 ir 1.500 minučių. Už papildomas paslaugas taip pat reikia mokėti papildomai.
Žadama, kad klientui sąskaitoje radus netikslumą, klaidą „Bitė“ kompensuos trigubai.
Telekomunikacijų bendrovė taip pat keičia vizualinį įmonės pristatymą vartotojams ir pasak Chriso Robbinso, „Bitės" grupės generalinio direktoriaus pavaduotojo klientams, planuoja daugiau naujienų klientams, jas žadama pristatyti artimiausiu metu.
Be to, nuo gruodžio „Bitės“ klientai galės užsisakyti telefonų draudimą, kuris galios praradus ar sugadinus telefoną. Taip pat planuojama kompensuoti išlaidas iki 1.500 Lt, kai pavogus telefoną buvo pasinaudota paslaugomis.