„DDB Vilnius“ - su nauju vadovu ir pavadinimu

„Turime naują viziją, kaip toliau vystyti agentūrą, ir šiuos siekius norime realizuoti tiek su nauju vardu, tiek ir su nauju užsidegimu“, – išplatintame pranešime teigia buvusi „DDB Vilnius“ agentūros vadovė Daiva Tonkūnienė, nuo šiol agentūroje užsiimsianti strateginių projektų vystymu.
Vadovavimą „Sons & Daughters“ perima Dovilė Dovidavičiūtė, anksčiau ėjusi agentūros klientų aptarnavimo direktorės pareigas.
„Aš tikiu, kad svarbiausia ir stipriausia mūsų agentūros pusė visuomet buvo ir bus jos žmonės ir jų talentas – ir tai išlieka“, – pažymi D. Dovidavičiūtė.
Žmonių svarbą siekiama atspindėti ir „Sons & Daughters“ pavadinimu. „Pusiau juokais, pusiau rimtai sakome, kad žmones renkamės vadovaudamiesi tikėjimu ir lūkesčiu, kurį visi tėvai deda į savo dukras ir sūnus – būti geriausiais“, – priduria ji.
Kartu su naujuoju pavadinimu „Sons & Daughters“, agentūra pristato naują agentūrą „Sons & Daughters ID“, kuri specializuosis kuriant prekės ženklus ir jų vizualinį identitetą. Jai vadovaus Adomas Jazdauskas.
„Sons & Daughters“ dirba su tokiais prekių ženklais, kaip „Bitė“, „Labas“, „Gubernija“, „Lithuanian vodka“, „Go Vilnius“, „INVL“, „Light Conversion“, „Novaturas“, „Omniva“, „Flex Blow“, „Žaislų planeta“ ir kt.
VŽ rašė, kad pernai agentūros pardavimai sumenko maždaug 40% iki 924.221 Eur. Grynasis pelnas taip pat šiek tiek smuktelėjo ir siekė 31.000 Eur.
Plačiau apie kūrybinių agentūrų metus skaitykite čia - Reklamos agentūrų metai kuklesni: dviejų karantinų „pagirios“.