Kas tai? Veiklos sukaktis

„Inchcape“ – vardas, kuriantis istoriją

Reklama publikuota: 2017-09-13
svg svg

Tarptautinės automobilių prekybos grupės „Inchcape“ vardas šiandien atpažįstamas net 29 pasaulio šalyse, tarp jų – ir Lietuvoje. Bendrovė daugiau nei šimtmetį verčiasi tarptautine prekyba, o keletą pastarųjų dešimtmečių orientuojasi į prekybą automobiliais.

Lietuvoje „Inchcape“ prekiauja šešių prekės ženklų („Jaguar“, „Land Rover“, „Ford“, „Mitsubishi“, „Hyundai“ ir „Mazda“) produkcija. Tarptautinėje rinkoje ji atstovauja net 30 automobilių gamintojų.

Pademonstravusi įspūdingą gebėjimą atremti ekonominio nuosmukio grėsmes ir pasiekusi stulbinančių dviženklio augimo rezultatų pokriziniais metais, bendrovė ir toliau užtikrintai eina šiuo keliu. Neseniai „Inchcape“ pareiškė sieksianti tapti geidžiamiausiu automobilių bei jų dalių pardavimo partneriu pasaulyje. Šio tikslo kompanija siekia vadovaudamasi kruopščiai apgalvotu strateginiu žemėlapiu, kurio centre – klientas, automobilio pirkėjas.

Naujo automobilio paieškas „Inchcape“ pasiruošusi paversti unikalia, patogesne nei kada nors iki šiol ir malonių potyrių kupina kelione, priversiančia iš nuostabos kilstelti antakius gavus gerokai daugiau, nei galėjai tikėtis. Ištobulinusi automobilių pardavimo know-how, „Inchcape“ savo partneriams gali pažadėti, jog jiems prireiks minimaliai pastangų, kad pasiektų norimus pardavimo rezultatus. Daugiau kaip 16 tūkstančių darbuotojų visame pasaulyje kasdien dirba remdamiesi aukščiausiais aptarnavimo kokybės standartais, taigi automobilių gamintojai gali būti ramūs, žinodami, jog jų produktas – patikimose rankose.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Švyturys ant uolėto rifo

„Inchcape“ vardas simbolizuoja 170 metų sėkmingos tarptautinės prekybos istoriją, kurios varomoji galia buvo ir tebėra nesiliaujančios inovacijos. Prekybos automobiliais lyderės filosofija – eiti koja kojon su laikmečio naujovėmis ir jas pralenkti.

Mažai kas žino, kad kompanijos vardas iš tikrųjų yra vieno iš septynių industrinio amžiaus stebuklų pavadinimas. Prie rytinių Škotijos krantų, ant itin pavojingo ir klastingo povandeninio rifo iki šiol veikia daugiau nei dviejų šimtmečių senumo švyturys. Jaunas, ambicingas ir gabus inžinierius Robertas Styvensonas visada svajojęs pastatyti tai, kas atrodytų neįmanoma, galiausiai pasiekė savo tikslą – ant Inchcape rifo 1811 m. iškilo jo suprojektuotas švyturys. Seniausio pasaulyje jūroje stovinčio švyturio šviesa ir šiandien gelbsti žmonių gyvybes.

Praėjus lygiai šimtui metų nuo švyturio atsiradimo, už nuopelnus pramonei ir darbą Indijoje vienam škotui buvo suteiktas barono Inchcape titulas. Tokį vardą jis pasirinko švyturio, stūksančio netoli jo gimtųjų kraštų, garbei. Statinys dar vaikystėje paliko jam neišdildomą įspūdį ir tapo nepalenkiamo ryžto, pasitikėjimo simboliu, drąsos, ištvermės ir komandinio darbo įsikūnijimu.

Šio žmogaus vardas – James Mackay. Jis laikomas kompanijos, kuri vėliau tapo „Inchcape“ įmonių grupe, pradininku. Būdamas vos 19 metų jis išvyko iš gimtosios Škotijos ieškoti platesnių karjeros galimybių. Sulaukęs pasiūlymo prisijungti prie didelės tarptautinės prekybos kompanijos „Mackinnon Mackenzie“, 1874 m. įsidarbino jos biure Kalkutoje. Čia jo laukė stulbinanti karjera: labai greitai p. Mackay tapo įmonės dalininku, o praėjus vos šešeriems metams jau buvo gerbiamas ir įtakingas ne tik kompanijos viduje, bet ir visoje industrijoje.

nuotrauka::1

1914 m., jau turėdamas barono titulą, jis buvo likęs vienintelis korporacijos partneris. Visą savo gyvenimą p. Mackay kūrė, augino ir stiprino prekybos bendrovę, kuriai, praėjus septyniems dešimtmečiams, bus lemta tapti viena iškiliausių kompanijų pasaulyje.

„Inchcape“ pradininkui buvo suteiktas ir prestižinis grafo titulas. Deja, globalizacijos eros jis nebesulaukė, mirė 1932 m. Ilgus metus puoselėtas verslas liko šeimos rankose ir sugebėjo išgyventi net didžiuosius XX a. vidurio sukrėtimus. 1947 m. iš karo į pasaulietinį gyvenimą sugrįžęs jaunas, vos 27 metų trečiosios kartos grafas Inchcape savo nuostabai rado puikiai išlaikytą ir gyvybingą įmonių grupę. Suprasdamas, kad, norint klestėti naujajame pasaulyje, būtina atsinaujinti ir pasikeisti, jis ėmėsi struktūrinių, veiklos ir kitų pertvarkų.

1958 m. „Inchcape“ žengė pirmąjį žingsnį globalizacijos link: sėkmingai įsiliejo į Londono biržoje listinguojamų įmonių sąrašą. Galutinai su šeimos verslo modeliu atsisveikinta tik 1982 m., kai valdybos primininko pareigoms buvo pasamdytas David Orr, atėjęs iš kitos pasaulinės gigantės „Unilever“, o grafui Inchcape liko garbingas kompanijos prezidento titulas.

Per visą šį laikotarpį įsigyjant įmones ir ištisas korporacijas, susijungiant su kitomis bendrovėmis formavosi „Inchcape“ grupės struktūra, o kompanijos vadovai ieškojo verslo krypties, kurioje labiausiai atsiskleistų unikali šimtametė tarptautinės prekybos patirtis, klestėtų inovacijų dvasia. Lūžio metais tapo 1998-ieji. Tais metais buvo paskelbta, kad nuo šiol „Inchcape“ koncentruosis tik į prekybą automobiliais ir bus premium ir prabangos klasės automobilių gamintojų partnerė įvairiose pasaulio šalyse.

Kelrodis pavadinimu „Klientas“

Šiandien „Inchcape“ vardas reiškia labai aiškią veiklos strategiją: iki menkiausių detalių apgalvotus efektyvius vidinius procesus ir plėtrą į naujas, sparčiai augančias bei didelį potencialą turinčias rinkas.

2006 m. kompanijai pradėjęs vadovauti André Lacroix aiškiai įžvelgė didžiules galimybes, kurias atveria grupės struktūra, protingai išdėstyta didžiausiose pasaulio rinkose. Kartu jis buvo įsitikinęs, kad svarbiausias bendrovės sėkmės variklis yra požiūris į klientą. Su p. Lacroix atėjimu padidėjęs dėmesys klientų aptarnavimui netrukus tapo išskirtine „Inchcape“ stiprybe, persmelkusia visą kompanijos filosofiją.

Tai iki šiol yra centrinė „Inchcape“ strategijos ašis, lemianti visus verslo sprendimus. Remdamasi daugybe tyrimų, kuriuos atlieka siekdama išsiaiškinti tikruosius pirkėjų poreikius, „Inchcape“ sukūrė ištobulintus klientų aptarnavimo procesus, vienodus visoms grupės įmonėms. Kuriame pasaulio taške bebūtum, užėjęs į „Inchcape“ saloną, sulauksi aukščiausio lygio aptarnavimo.

Pagal „Inchcape“, pirkėjo kelias naujojo automobilio link prasideda virtualioje erdvėje. Amžių sandūroje gimusią millenium kartą persmelkusi skaitmenizacija šiandien lemia daugelio vartotojų elgseną. Pastarieji tikisi informaciją rasti greitai, lengvai, patogiai ir vienoje vietoje. Prieš priimdamas sprendimą, vartotojas lygina kainas, peržvelgia atsiliepimus, naršo internete, o į automobilių saloną atvyksta tik išbandyti automobilį ir užsisakyti norimą komplektaciją.

Patogaus virtualaus kelio potencialiam pirkėjui sukūrimas – absoliutus kompanijos, norinčios ir toliau likti ryškiai švytinčia žvaigžde klientų aptarnavimo srityje, prioritetas. Žinoma, nepamirštamas ir žmogiškasis faktorius – kol kas automobilių prekyba tikrai neapsieis be žmogaus, todėl salonai ir juose dirbantys profesionalūs specialistai yra be galo svarbūs.

„Inchcape“ nuolatos vykdo įvairius tyrimus norėdama išsiaiškinti, kaip geriausiai patenkinti klientų poreikius, kas svarbu pirkėjui ir ko šis tikisi. Gautomis žiniomis efektyviai dalijamasi grupės viduje, kad įvairiose pasaulio šalyse įsikūrusios jos įmonės galėtų nuolat tobulėti prisitaikydamos prie naujausių tendencijų. Korporatyvinė klientų aptarnavimo politika vienoda visos grupės mastu: „Inchcape Motors“ klientas visada turi gauti tai, ko tikisi. Ir netgi daugiau.

10 metų Lietuvoje

„Inchcape“ atstovybė Lietuvoje šiemet švenčia dešimties metų veiklos sukaktį ir ruošiasi svarbioms permainoms: netrukus duris atvers atnaujintas automobilių „Land Rover“ ir „Jaguar“ salonas. Planuojama ir daugiau naujovių. Ne tik Lietuva, bet ir visas Baltijos šalių regionas šiuo metu yra „Inchcape“ grupės investicijų taikiklyje: bendrovė šioje rinkoje regi plačias augimo perspektyvas, o atstovybės Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje jau įrodė, kad atitinka pačius aukščiausius grupės standartus.

nuotrauka::2 right

Keli pastarieji metai šiose šalyse – labai intensyvūs: atidaromi nauji salonai, plečiamas produktų krepšelis. Viena „karščiausių“ naujienų – vos prieš keletą mėnesių paskelbta žinia apie bendrovės „United Motors AS“, turinčios išskirtines BMW prekės ženklo automobilių pardavimo teises, įsigijimą Estijoje. Tai jau aštuntoji šalis, kurioje šį Vokietijos gamintoją atstovaus „Inchcape“.

Kompanijos plėtra vyksta pagal aiškų strategijos pagrindu sukurtą planą: kurti malonias klientų patirtis, stiprinti verslo partnerystę, subalansuoti pajamas iš įvairios veiklos, efektyviai keistis gerąja praktika grupės viduje ir – augti per itin kryptingas investicijas.

Jau dabar strateginė partnerystė su pasaulyje pirmaujančiais prekių ženklais ir bekompromisė orientacija į klientus atsiperka su kaupu: „Inchcape“ prekės ženklas siejamas su kasmetiniu dviženkliu pajamų augimu bei itin dosnia grąža akcininkams. Kompanija įsitikinusi, kad jau įsitvirtinęs verslo modelis kartu su naująją strategija anksčiau ar vėliau atves prie pagrindinio tikslo – tapti patikimiausiu, efektyviausiu ir geidžiamiausiu kiekvieno automobilių gamintojo pardavimo partneriu visame pasaulyje.

nuotrauka::3

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Verslo aplinka“
Kremliaus propagandinių laidų vedėjui A. Šeininui Lietuva pritaikė finansines sankcijas

Rusijos propagandistui, televizijos laidų vedėjui Artiomui Šeininui Lietuvoje pritaikytos finansinės...

A. Skinulis. Tvarumas, kuris apsimoka

Tvarumas sukelia daug triukšmo ne tik visame pasaulyje, bet ir Lietuvoje. Yra daug ataskaitų, krypčių,...

Nuomonės
11:27
Milijardinis antiinfliacinis planas: kompensacijos, dotacijos, didesnis NPD 6

Itin didelio infliacijos šuolio amortizavimui Vyriausybė siūlo skirti daugiau kaip dviejų milijardų eurų...

Prof. D. Žalimas: Rusijos vadovybės laukia tribunolas Premium

Prof. Dainius Žalimas, konstitucinės teisės specialistas, buvęs Konstitucinio Teismo pirmininkas, VŽ podkaste...

Ketvirtadienį – 2.972 nauji COVID-19 atvejai

Lietuvoje ketvirtadienį nustatyti 2.972 nauji COVID-19 atvejai, mirė 7 žmonės, rodo Lietuvos statistikos...

ES ir Kinijos lyderiai susės sunkiam pokalbiui – Bendrija tikisi išgirsti Pekino raudonąsias linijas Rusijos atžvilgiu Premium

Europos Sąjungos (ES) ir Kinijos vadovų penktadienį laukia sudėtingiausias iki šiol organizuotas viršūnių...

JAV: V. Putinas galėjo skirti daliai savo patarėjų namų areštą

Joe Bidenas, JAV prezidentas, ketvirtadienį sakė, kad Vladimiras Putinas, Rusijos vadovas, likęs „izoliuotas“...

ES viršūnių susitikime su Kinija pagrindinis dėmesys skirtas karui Ukrainoje

Europos Sąjunga (ES) penktadienį surengs virtualų viršūnių susitikimą su Kinija, augant nerimui dėl vis...

Nukabinkime iškabą „Visi išėjo į frontą“ 3

Vyriausybė šiuo metu rengia antiinfliacinių priemonių paketą ir netrukus jis turėtų būti pristatomas viešai.

Nuomonės
05:50
Lietuvos vaidmuo bręstant pasaulinei maisto krizei: galimybė, realybė ir grėsmė Premium 2

Lietuva yra viena didžiausių grūdų eksportuotojų Europoje – esame 5 vietoje. Reaguojant į kylančias maisto...

Pramonė
05:45
Kaip 2022 m. prasidėjęs karas turi atsispindėti įmonės 2021 m. finansinėje ataskaitoje Premium

Karas Ukrainoje ir tarptautinės bendruomenės įvestos sankcijos Rusijai smarkiai keičia dalies Lietuvos įmonių...

Finansai
05:45
Verslo sutartys su Ukraina: kada karas tampa nenugalima jėga Premium

Po to, kai prieš daugiau kaip mėnesį Kremlius pradėjo karą prieš Ukrainą, lietuviškam verslui kilo klausimų,...

JAV nusitaikė į Rusijos technologijų įmones, sankcionavo didžiausią lustų gamintoją 1

Jungtinės Valstijos ketvirtadienį paskelbė sankcijas kelioms Rusijos technologijų įmonėms, įskaitant...

Inovacijos
2022.03.31
Metalo laužo kainos – rekordinėse aukštumose 1

Toomas Kollamaa, metalo laužo perdirbimo bendrovės „Kuusakoski“ valdybos narys ir pardavimų direktorius,...

Pramonė
2022.03.31
JAV ketina atverti strateginį rezervą ir paduoti į rinką rekordinį kiekį naftos

Baltųjų Rūmų ketvirtadienį išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad kiek vėliau šiandien JAV prezidentas...

Pramonė
2022.03.31
Kinijoje dėl naujų COVID-19 protrūkių smuko gamybos apimtys 1

Kinijos gamyklų veikla kovo mėnesį susitraukė, rodo ketvirtadienį paskelbti oficialūs duomenys, nes dėl...

Verslo aplinka
2022.03.31
„Levada“ apklausa: V. Putino populiarumas nuo karo Ukrainoje pradžios padidėjo ir perkopė 80% 10

Nuo karinių veiksmų Ukrainoje pradžios Vladimiro Putino populiarumas išaugo – daugiau nei 80% respondentų...

Verslo aplinka
2022.03.31
8 iš 30 NATO valstybių narių vykdo įsipareigojimą gynybai skirti bent 2% nuo BVP

Rusijos įsiveržimas į Ukrainą paskatino NATO valstybes nares „iš naujo pajusti būtinybę“ didinti išlaidas...

Verslo aplinka
2022.03.31
LVAT patvirtino KT skirtas 18.700 Eur ir 151.400 Eur baudas „Jadranai“ ir „Pasvalio melioracijai“

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) patvirtino Konkurencijos tarybos (KT) ir bendrovių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Kremlius nuo penktadienio reikalaus už dujas mokėti rubliais, grasina kontraktų nutraukimu 7

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pasirašė dekretą, kuriuo nurodoma, kad už dujų sandorius su šalies...

Pramonė
2022.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku