2025-05-29 05:50

Raganų medžioklė: kur riba tarp prieštaringų sprendimų ir pritemptos kritikos

Visada vertėtų devynis kartus pamatuoti ir tik tada tvirtinti sprendimą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
VŽ kas mėnesį apžvelgia naujai registruojamus prekių ženklus: balandį tarp tokių atsiduria Kauno KB „Katos grupė“, valdančios lauko vaizdo ekranų, reklamos stendų ACM tinklą, atnaujinti prekių ženklai. Šie sukėlė aršių diskusijų ekspertų gretose ir gali būti naudingų apmąstymų tema bet kurio verslo vadovams.

Tiesa, besidalijantys nuomonėmis skyla į dvi dalis: vieniems tai labiau kelia pirmines asociacijas su JAV, tačiau didesnei grupei – tai akivaizdi aliuzija į sovietinius simbolius: nuo pjautuvo iki žvaigždės ir spalvinės gamos.

Išgirdęs tokį klausimą Andrius Bagdonas, „Katos grupės“ vadovas, nusistebi: „Ir pats augau tame laikmetyje, mačiau ir žinau sovietinę simboliką, tačiau kai kartu su ženklodaros agentūra „Black Florence“ atnaujindami mūsų turimus ženklus, išsigryninome vaizdinius, tokių minčių tikrai nekilo. O nuomonių gali būti visokių, gal kartais pernelyg viską bandome demonizuoti, pritempinėti. Pažiūrėkime į JAV vėliavą.“

REDAKCINIS STRAIPSNIS (vedamasis) – redakcijos nuostatas atspindintis, jos vardu parašytas, neretai nenurodant konkretaus autoriaus, rašinys. Dažniausiai atsiliepia į kokius nors įvykius, visuomenės politinio gyvenimo problemas, tendencijas. Būdinga nedidelė, neretai vienoda visiems leidinio redakciniams straipsniams apimtis, glaustas minčių dėstymas, tezių pobūdžio argumentacija, naudojami publicistinės retorikos elementai. Įprasta pateikti išvadas, apibendrinimus, atspindinčius redakcijos nuostatas. (Žurnalistikos enciklopedija)

52795
130817
52791