2019-08-05 08:45

Darbo pokalbiai: kas – naudinga, o kas – nebemadinga

Marta Sprogytė, UAB „Tesonet“ personalo vadovė, sako, kad kalbantis su kandidatais vengia šabloninių klausimų, į kuriuos visi turi paruošę atsakymus.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marta Sprogytė, UAB „Tesonet“ personalo vadovė, sako, kad kalbantis su kandidatais vengia šabloninių klausimų, į kuriuos visi turi paruošę atsakymus. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Darbo pokalbiai iš stresą keliančio kvotimo ir tardymo transformuojasi į partnerišką bendravimą tarp darbdavio ir specialisto. Kokie bus pašnekesio rezultatai, priklauso ne tik nuo kandidato, bet ir nuo darbdavio pasiruošimo.

Elgsenos tyrimai rodo, kad per 15 sekundžių nusprendžiame, patinka mums žmogus ar ne. Natalija Norvilė, darbuotojų atrankos ir vertinimo įrankių bei paslaugų įmonės „Addelse“ ekspertė, sako, kad viena dažniausių samdos klaidų, kurias daro darbdaviai, – kliovimasis pirmuoju įspūdžiu, intuicija ar pasirinkimas specialisto tik todėl, kad jis panašus į darbdavį.

„Darbo pokalbis tam ir skirtas, kad eliminuotume pirmojo įspūdžio susižavėjimą ir sumažintume galimybę atsirinkti netinkamą kandidatą“, – sako N. Norvilė.

52795
130817
52791