Strateginės rinkodaros ekspertė I. Čepononė įkūrė šeimos verslą

Iš pradžių dvejojusiai vėl kurti savo verslą, I. Čepononei apsispręsti padėjo noras pritaikyti per pastarąjį penkmetį sukauptas tvarių, gyvų organizacijų verslo modelių žinias bei siekis didinti A. Dagytės kūrybos sklaidą Lietuvoje ir už jos ribų, rašoma įmonės pranešime.
„Ilgus metus kaupusi strateginio planavimo, įgyvendinimo, organizacijų ir pokyčių valdymo patirtį Lietuvos bei užsienio kapitalo bendrovėse subrendau duoti sau antrą šansą kuriant nuosavą verslą. Jau kurį laiką esu naujai besirandančių, gyvų organizacijų valdymo modelių – savivaldumo – mentorė. Supratau, kad noriu ne tik konsultuoti ir mokymų pavidalu dalintis sukauptomis žiniomis, o savomis rankomis sukurti tvarų, ilgametį verslo modelį ir savivaldžią organizaciją“, – sako I. Čepononė.
Anksčiau geriausio metų rinkodaros vadovo titulą pelniusi moteris yra ėjusi rinkodaros vadovės pareigas „Biok Lab“, vadovavusi „Eurovaistinė“ rinkodaros skyriui, „Maxima LT“ įvaizdžio skyriui, o kaip savo profesinį alma-mater pašnekovė įvardina pirmuosius septynerius labai auginusių patirčių metus UAB „Švyturys–Utenos alus“.
Pirmasis I. Čepononės nuosavo verslo projektas buvo „Gero alaus parduotuvės“.