Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
RĖMIMAS
2025-09-24 06:30
RĖMIMAS
2025-09-19 05:15
2025-09-18 13:05
2025-09-16 05:45
2025-09-13 13:41
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
Mma lenkia Graikija, lygis Lietuvoj
Pataupys lietuviai kruizais prades plaukioti
Visą gyvenimą sau moku mma+1 eur. Tai ne nusikaltimas. Be to ir taip esu taupiai gyvenu. Laikas sau svarbesnis už norą pasirodyti brangiais daiktais. Atrodyti pigiai geras būdas neužklūti kitiems.
Vatos gyvenimo agitacija? Ru mir?
Mokėti MMA nėra nusikaltimas, išsimokėti algą kitais būdais - yra. Tik neįmanoma įrodyti, lieka ant sąžinės.
Ne algą o dividendus. Ne nusikaltimas.
Pats tu ru mir. Lange UA vėliavą laikau
Alga visada išmokama tuo pačiu būdu - pinigais. O jei valdžia prikūrė krūvą skirtingų pavadinimų pinigų išmokėjimui - valdžios, o ne verslo problema. Galima apmokestinti ž,ogaus pajamas, o ne jų gavimo būdą. Naudotis įstatymo spragomis nėra nusikaltimas.
Tai vat, spėju esi tas pats asmuo, kuris piktinasi, kad ir kiti naudojasi įstatymų spragomis, ypač turtingi, bet kol pats jomis naudojiesi, tol viskas gerai.
Ar už MMA+1€ dirbtum, jei negautum dividendus ne savo įmonėje? Jei atsakymas ne, reiškia tu išsimoki algą, pakišdamas po dividendais. Techniškai nusikaltimas, praktiškai - neįmanoma įrodyti, nebent padarytum tokią nesąmonę, kaip prisipažintum.
Dividendai nera istatymu spragos. Pats kaltas, kad darbuotojo kelia issirinkot.
Aha, o po to tokie verkia kai darbo ir kapitalo pajamas nori vienodai apmokestinti, kad jie vargšiukai ir juos skriaudžia. :)
Mano alga vienoj įmonėj 5.66 eur/men :D viena valanda per men. dirbu :D
Jei tai vienintelė įmonė, tai elementarus mokesčių optimizavimas, kurį bandant sutvarkyti visi verslininkai pradeda verkti kokie jie vargšai :)
Panašiai dar dvejose...Tai va, slepi mokesčius, o po to prašai iš valstybės visko ir vaidini vargšiuką :)
Nieko neslepiu. Per...Aš irgi gaunu mm+1eur, tada dar 3xmma į 3 pakopą persivedu kaip įmonė, nes neapmokestinama, tada dar 1500eur į trečią pakopą kaip fiz.asmuo, nes 300eur gpm deklaruojant susigrąžinu. O likutį išsimoku dividendais, Įmonė maža, tik 5% pelno mokestis.
Ir taip sumoki mažiau mokesčių nei turėtum pagal savo darbo turinį t.y. vagi iš valstybės optimizuodamas mokesčius.
Nu aš neturiu...Max 25% nuo...Ne, aš nesipiktinu verslu/žmonėmis, kurie naudojasi įstatymų spragomis. Aš piktinuosi tais, kuriu nesilaiko įstatymų :) Dividendų išmokėjimas nėra įstatymo nesilaikymas :)
Užingriduk, nepamiršk, kad...kovoti su mokesčių gudravimais (darbo pajamas kišant po kapitalo ir pan.) apeliuojant į sąžinę beviltiška. Vienintelis būdas - sumažinti politikų prikurtų juridinių formų ir mokesčių tarifų raizgalynę, kad motyvacija gudručiams mažėtų. Kol gyvulių ūkis egzistuoja - tol bus jo gyventojų. O politikai padarė gudriai, dabar pabandžius pajudint visi gyvulėliai puola bliaut nesavais balsais.
Tai žmogus tikriausiai čia metinį vienkartinį pavedimą daro, todėl tiek nurodo
Va todėl aš ir sakau, pajamų apmokestinimas turi tilpti į vieną lapą. Visos pajamos apmokestinamos vienodai. Visiems pritaikomas vienodas NPD dydis, ir šeimos pajamoms, ne kiekvienam asmeniui individualiai. Lygiagrečiai įvedamas NT ir automobilių mokestis, visuotinis. Kiekvienas irgi turi tilpti į vieną lapą, t.y. be jokių išimčių ir išlygų. O dabar sakyk kaip nori, algą išsimoki kūrybingai, t.y. išvengiant su darbo santykiais susijusių mokesčių. Kaip ir sakiau, prieš įstatymą tu teisus, niekas neįrodys, kad slepi mokesčius, bet keliu moralės klausimą, kad tuo bent jau didžiuotis nereikėtų. Nes tokie tavo veiksmai pirmiausia reiškia, kad surenkama mažiau pinigų į SoDrą, kur liūto dalis atitenka pensijoms. Kitaip sakant, nusuki nuo pensininkų ir didžiuojiesi. Taip, ne jūsų reikalas tai išspręsti, tik nereikia apsimesti riteriu ant balto žirgo, ar kad čia viskas gerai. P.S. neapsimesiu, kad pats nepasinaudoju kūrybingais būdais, bet tuo nesididžiuoju. Ir tikrai nuo daugiau nei MMA ar VDU moku mokesčius.
Bet juk niekur nenurodyta, kaip dažnai galima pervesti? Galima kas mėn pagal Jūsų norodytą sumą, galima kas ketvirtį po mma, galima gale metų pasiskaičiuoti, kiek max įmokėti į 3 pakopą
ir šeimos pajamoms,...Bet juk niekur...Bet tai ir didžiausia bėda, kad sunku gyvūlių ūkį panaikinti, nes visi gyvulėliai iškart žviegia ir dar atsiranda daugybė juos ginančių.
Blogiausia, kad gyvulėliai įsivaizduoja esantys teisūs, ir kad jų teisės pažeidžiamos.
taigi, pasižiūrėkim kad ir į tuos kur su traktoriais prospekte. Čia jau valdžios ir nac. žiniasklaidos neįgalumas surinkti duomenis, kaip atrodo tų vargšus primetančių lygesnių gudrauodegių pajamų, užsiskolinimo ir turto kreivės. Ir jei jau planuoji reformą, pasidaryt namų darbus komunikacijoj.
Komercinė žiniasklaida nemaža dalimi irgi dirba su gudrauodegiavimo schemutėmis, tai sau tikrai nekenks ir tik labiau rėks, kad čia verslininkų genocidas :)
baikit, kai valdžia spaudos konferencijoj pasakys ir parodys, žurnalistai negalės neišgirsti ir nepamatyti.
Ar pats turite verslą? Įstatuose parašyta, pagrindinis tikslas įmonės yra uždirbti pelną. Ne sumokėti kuo daugiau mokesčių, ne mokėti didžiausias algas darbuotojams, bet uždirbti pinigų akcininkams. Pažengęs pasaulis jau seniai suprato, nereikia stengtis kuo daugiau išlupti mokesčių ir akcininko ar vadovo. Jei verslas yra legalus, jis jau kuria pridėtinę vertę ir surenka valstybei įvairius mokesčius (PVM, akcizai, darbuotojų mokesčiai ir etc), Kai įmonė per metus surenka 100K PVM, nuo darbuotojų algų bylenkiek tūkstančių GPM ir Sodrai, tai tikrai niekas nebaus, jei akcininkas-vadovas savo uždirbtus pinigus paims ne per atlyginimą, bet per dividendus ar kitokiais legaliais būdais, tuo sumažinant sau mokestinę naštą
nesupratau, apie ką norėjote diskutuoti? 'kuo daugiau išlupti mokesčių' yra ideologinis postulatas (ypač Lietuvos, kurioje mokesčių įplaukos nuo BVP vienos žemiausių ES, kontekste). Jei prie esmės, niekur neagituoju kad visą pelną vadovu dirbantis akcininkas turi išsimokėti per atlyginimą. Normaliems verslams, apie kuriuos rašote, tokių klausimų net nekyla. Kai dar pats vadovavau savo verslui ir dirbau po 12 val. - man garbės reikalas buvo mokėti sau šiek tiek didesnį darbo užmokestį nei darbuotojams. Nes jei jie žinos, kad nusukinėju mokesčius, koks pagrindas tikėtis, kad jie nenusukinės nuo manęs, progai pasitaikius? O kalba apie tai, kad pasiimti uždirbtas pajamas per dividendus vieno žmogaus uabe yra smulkus gudrauodegiavimas, naudojantis mokesčių tarifų skirtumais pagal veiklą. Ar tai legalu? Ne, nes teisė pripažįsta į turinio prieš formą viršenybę, tik pagauti sunku ir net neverta užsiimti. Tokie atvejai yra tiesiog wannabe viarslinyko ubagystė.
Kai žmogus uždirba mma + dar panašiai prisiduria div pavidalu, koks čia gudrauodegiavimas? Pajamos juokingos, bet žmogus ne biržoje stovi, o savimi pasirūpina. Ne visi tokie prorotingi ir sveiki po 12 val dirbti, kai kas per savaitę tik dieną dirba ir taip išgyvena
Kas per nesąmones rašot? Kažkokiu mazochizmu užsiimat. Teisiškai yra legalu išsiimti sau pelną per įmonės kapitalą. Joks VMI nesikabina prie to.
tik nesijaudinkit. Pradžioj susitarkim, ar mes kalbam apie pelno išsiėmimą, ar apie vadovo atlyginimo išsimokėjimą per divus.
Clickbate'as ir iš piršto laužta problema. Absoliuti dauguma tokių įmonių yra tuščios arba SPV. Vien kiek tokių įmonių turi MGB, VP ta pati Auga? Dabar gi kiekvienas influenceris yra "bendraturtis", nors realybėje įkūrė UAB su 3 kEUR įstatiniu ir laiko tuščią :)
sakyčiau ne iš piršto, jei tai vienintelė darbo vieta ir pajamų šaltinis. Neaktualu, jei tai realios veiklos nevykdanti, ar žemas pajamas turinti įmonė.
daugelyje atveju nera vienintele, nes SPV yra skirtos projektams, dazniausiai pagrindine alga gauna kitos grupes imoneje. Jei tik viena imone ir akcininkas tada taip, bet is tu 19 000 speju dauguma bus imoniu grupiu SPV, tada nera jokios problemos
sutinku, su jais problemos tikrai nėra.
Lietuviskas vadovas gali buti ir lidl sandelininkas kuris tuo paciu ir vadovauja vietinei parduotuvei
Nu jei esi ir akcininkas, įmone nedidele, dirbi puse etato ar mažiau, tai kam moket 45% nuo algos mokesčių, jei gali 15% per dividendus?
Na pradzioj susimoki pelno mokesti 5-15% tada 15% dividendus. O nuo minimalios algos gaunasiapie 27% mokesciu. Taigi moki minimalua sau ir issimoki dividendus. Akcininkai npd neturi ir sodros nedarbo pasalpomis nesinaudoja.
Nu taip. Dirbi puse etato, uzdirbi 747 eur. ant popieriaus, kad NPD max prisitaikyt. Visa kita per dividendus ir tiek žinių. Asilu turi buti, kad per algą viską pasiimt.
nesupantu straipsnio minties. Ar čia norima dividendus sutapatinti su nusikaltimu? Jei taip ,tai apgailėtina ,kad sovdepo šmėkla vėl kelia galvą.
Būtent!
ne nusikaltimas, tik primityvus gudrauodegiavimas kitų, kurie neturi tokios galimybės, nes dirba 5x8 sąskaita.
O gudrumas jau tampa blogiu, ar kaip sako šių laikų švonderiai netvaru ?
kaip čia jums pasakius, ar tikrai nesuprantate kuo skiriasi gudrumas ir gudrauodegiavimas, ar tik apsimetate? Gudrauodegiaujama kitų sąskaita. Aš galiu smulkiai apsukti valstybę, darbo pajamas kišdamas po kapitalo, o tu ne, todėl tu mokėk daugiau mokesčių nei aš nuo tų pačių pajamų. Kas nors dar neaišku?
o kaip atskirti kiek pajamų turi būti darbo, kiek kapitalo? Pvz. po išlaidų lieka 5000 €/mėn., tai kiek išsimokėti algos, o kiek dividentų? :)
jūs tikriausiai manot, kad labai gudriai paklausėt?
ne gudriai, o praktiškai. Tiesiog yra tokia pasaulinė tvarka. Verslo savininkas (valdantis virš 50% akcijų), kuris yra ir vadovas, apskritai neturėtų būti laikomas darbuotoju, o tiesiog susimokėti progresinį pajamų mokestį priklausomai nuo gautų dividendų sumos per metus.
pritariu, bet tai savo esme panašu į individualią veiklą, bet ne verslą. Todėl ne nuo dividendų, o nuo grynųjų pajamų. O jei dirba UABe, darbo užmokestis turi būti ne MMA, o ne mažiau darbuotojų vidurkio. O šiaip dėl vieno asmens uabų, kai vadovas neša kelių eurų čekučius į apskaitą už kiekvieną žmonos gėlių vazoną ir pasiima pajamas per dividendus nuo kapitalo, nesutinku. Tokius reikia spaust ir baust, dėl jų didžioji dalis 1 mlrd. EUR PVM nepriemokos Lietuvoj kasmet.
Jei tamstai (matomai valstybės klerkui) atrodo, kad reikia bausti įmonę, kuri į PVM apskaitą įtraukia vadovo asmeninius pirkimus, tuo sutapydami 100Eur pinigų, pradžiai reikia įvertinti, kiek aplamai ši įmonė sumoka PVM. Jei kas mėnesį smulki įmonė surenka tarkim 2000Eur PVM, tai tas 100Eur lai būna bonusas vadovui. Kitais reikalas, kai PVM pastoviai minusinis, ten ten reikia stebėti. Beje, pilna įmonių (asmeniškai stebim kelis konkurentus), kur dirba tarkim 20 darbuotojų, visi ant minimumo, metų pardavimai 30tūkst. Eur, nuostolis 100tūkst, kapitalas jau netoli -500tūkst Eur ir taip jau 5 metai. Ir VMI nieko nedaro. Kodėl ?
pritariu, bet tai...ačiū, dar vienas į eilę man paaiškinti, kur turiu eit pasiimt algos ;-) šiek tiek juokinga, kai kišenė ir paniatkės šiaip lyg ir brandžiam žmogui yra aukščiau visko, ir nors akivaizdžiai lenkiasi su teise, bandote pateikti kaip teisėtą. Ne, sumokėtas PVM nėra joks pagrindas vadovui kišti asmeninį vartojimą po sąnaudom, 100€ ar 1000, ar 10.000. O kuo virsta tokia proto korupcija, kai visi tampa smulkiaisiais verslininkais ir įsigali "mano teisė mokėti kiek noriu, nes VMI nepagaus", visi matom - kai reikia surinkt kelis šimtus mln. € papildomai mokesčių vokiečių brigadai ir savo divizijai sukurti, partijos ir lobistai diskutuoja metų metus be rezultato. Nes visi vargšai ir aukos, kai tuo tarpu verslų pelnai LT nuolat muša istorinius rekordus, 13 mlrd. € pernai.
Žinot, kad man juokinga, kad tokie kaip jus, aiškinate kaip verslui mokesčius mokėti, bet autoservise, iškvietus santechniką, statybininkams ir pan. mokate grynais ir prašote nuolaidos, nes galima "be popierių".
nepykit, jūsų erotinių fantazijų nekomentuosiu.
Straipsnis iš nieko. Kur vadovai MMA neuždirba - įmonė realios kasdieninės veiklos nevykdo. Tokie vadovai dažnai turi keletą įmonių, kur kai kurios pagrindinės ir neša pajamas ir tada jau alga tikrai nėra artima MMA, o kitos sukurtos konkretiems projektams, būsimoms investicijoms ir laukia savo laiko "iššauti".
Būtent.
Kita puse: mma dividendai o pensija bus maža
Skaičiuoklę bandei Sodros? Jei atlyginimas 2000 į rankas tai pensija 700 eurų. Jei atlyginimas 2500 eurų, tai pensija... 710 eurų. Va jums ir 'didelė pensija'. Pabandykit paskaičiuoti kiek būtų pensija, jei 4000 eurų atlyginimas, liūdesys apims. Todėl ir kaupia pensijai žmonės patys, iš dividendų, jei gali.
(Y).
Dividendai nestabilu šiandie yr o rytoj?
Kiek iš jų yra mikroįmonės su mažiau nei 10 darbuotojų? Kokie ten direktoriai tokiose įmonėse, jei ir apyvartos turbūt iki 100 tūkstančių. Jei ant verslo liudijimų pereitų tai ir iš viso po kelis šimtus eurų mokėtųsi, tai dabar nors sodrą susimoka.
Aš irgi vienos žmogaus uab. Laikausi ant kelių užsakivų, jų nuosekliai mažėja, aš senstu, moku sau mma, metų pradžioje paprastai iš pelnai metų pelno, dividendų išsimokėti tuo metu begaliu, kai sulranta užsakymas, tada bent jai gpm suaimoku, vėliau po truputį išsitraukinėju anų metų pelną, ne visai gal atitinka įstatymo raidę, bet kitaip mirčiau badu. Esu per senas, baigęs gamtos mokslus o dirbęs platintoju. Man reikia ištempti iki išankstinės pensijos, o tam reikia stažo, todėl negaliu šiandien išsimokėti rinkos vidurkio o paskui tris mėnesius likti skolingas sodrai ar vmi. Man geriau mma ir jei pasiseks lijutis dividendais.
Jum reikia motyvacijos, noro gyvent
Dirdk, pirk, mirk? Ne, nereikia dirpti dėl pinigų, geriau rytais nusipirkti nukainoto maisto ir turėti laiko tinginiavimui. Kuo iš esmės ir užsiimu, turiu nedideles ajamas ir nebenoriu siekti daugiau. Tas etapas praeity. Niekada nedirbau samdomo darbo
A kūryba?
Incognito internete nebent. Smagu rytais apžvelgti bundantį miestą iš savo aukštybių lodžijos su puodeliiu kavos, vėliau pirmam atsidurti prie parduotuvės durų ir nesistumdant alkūnėmis apsipirkti. Tokie rytiniai pasivaikščiojimai yra mankšta. Vėliau pasiskaitymai, vėl į miestą pėstute ar į užmiestį automobiliu, rami diena grybaujant bei valgant pakrantėje. Grįžimas namo. Tikrai ramiai sulauksiu pensijos, neketinu daugiau uždirbinėti kaip ir leisti pinigus daiktams ar betiksliam šlaistymuisi po pasaulį. O buvo visko - kazino, striptizų, impulsyvių kelionių, išgertuvių. Dabar jau viskas praeity. Ramus gyvenimas atsikračius žalingų įpročių ir skubėjimo.