Dalyvavimas tarptautinėse parodose – nauda ir įmonėms, ir šalies eksportui

Reklama publikuota: 2022-03-30
svg svg

Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai po savo stogu vienijantys daugiau kaip 660 Kauno ir Marijampolės regionų įmonių sėkmingai įgyvendina projektą „Eksporto rinkų plėtra dalyvaujant tarptautiniuose renginiuose užsienyje“.

Projekto dėka išvyko ir su stendais Lietuvą tarptautinėse kosmetikos ir grožio parodose atstovavo 11 Lietuvos įmonių. Įmonės dalyvavo parodoje „Eco Life Scandinavia“ Švedijoje, organiškos kosmetikos parodose „Vivaness 2019“ ir  „Vivaness 2020“ Vokietijoje, didžiausioje kosmetikos profesionalų parodoje „Cosmoprof Worldwide Bologna“ Italijoje bei 2019 ir 2021 metais  dalyvavo egzotiškoje „Beauty World Middle East“ parodoje, kuri vyksta Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje. Kartu su Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmais Lietuvos kosmetikos gamintojai karantino metu išbandė ir dalyvavimą „WeCosmoprof International“ online parodoje.

Virtualus  „WeCosmoprof International“ renginys apjungė „Cosmoprof“ parodas skirtinguose pasaulio regionuose – Europoje („Cosmoprof  Bolognia“), Amerikoje („Cosmoprof North America Las Vegas“), Azijoje („Cosmoprof Bangkok“ ir „Cosmoprof Hong Kong“) bei Indijoje („Cosmoprof India Mumbai“) ir atvėrė dar platesnes galimybes užmegzti naujus kontaktus tarptautiniam bendradarbiavimui. Virtualiame Lietuvos paviljone dalyvavo net 8 Lietuvos įmonės – kosmetikos, grožio reikmenų ir asmens higienos priemonių gamintojai. „Tai Lietuvoje gerai žinomos įmonės ir prekių ženklai, kurie orientuojasi į naujausias pasaulines tendencijas – natūralu, ekologiška, be atliekų – ir savo aukšta kokybe bei inovatyvumu jau užkariauja ir pasaulio rinkas“, – apie parodos dalyvius sako Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų Tarptautinių ryšių ir protokolo skyriaus vadovė Agnė Jaraitė.

Parodoje savo grožio linijas „NoAGE“, „BONELa“ ir „SUPRA FORMULE“ pristatė UAB „Aconitum“, visiems gerai žinomus „ECODENTA“ „Kilig“ ir „Margarita“ produktus demonstravo UAB „BIOK LAB“, UAB „Comoway“ pasauliui siūlė lietuvių širdis jau užkariavusią „GreenFeels“ kosmetiką, o UAB „Dermofaktorius“, Lietuvoje per karantiną pardavimus „išauginęs“ net tris kartus, su savo prekės ženklu „Manilla“ siekė plėstis ir užsienio rinkose. UAB „Aromika“ virtualioje platformoje pristatė net 4 kvapų ir kvepalų linijas, UAB „ODA LT“ – tiek galutiniam naudotojui, tiek profesionaliam darbui salone skirtą kosmetiką, o prekių ženklai „Solidu“ ir „You&Oil“ – ekologiškus, tvarius ir naujausias tendencijas atitinkančius produktus.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Lietuvos įmonės parodose sulaukia nemažai dėmesio ir aktyviai dalyvauja susitikimuose su potencialiais distributoriais ir agentais iš viso pasaulio. Rudenį Dubajuje vykusioje parodoje „Beauty World Middle East“, kurioje dalyvavo įmonių atstovai iš 52 šalių, penkios įmonės atstovavo Lietuvą. Išskirtinio populiarumo sulaukė Shapemetics, UAB, geriau žinoma savo prekės ženklo SOLIDU vardu, kuris siekia keisti vartotojų požiūrį į kosmetiką ir jos naudojimą nuo paties produkto iki pakuotės. Inovatyvūs ir tvarūs produktai patraukė vietinės Jungtinių Arabų Emyratų nuomonės formuotojos, turinčios 515 tūkst. sekėjų soc. tinkle Instagram, dėmesį ir ji pasidalino nuotrauka iš Lietuvos stendo su SOLIDU produkcija.

„Visuomet tikimės, kad šie nauji kontaktai peraugs į kontraktus ir taip prisidės prie Lietuvos kosmetikos ir grožio reikmenų sektoriaus eksporto augimo“, – sako A. Jaraitė ir lietuviškos kosmetikos populiarumą pasaulyje patvirtina faktu, kad nemažai įmonių jau gali pasigirti kontraktais ne tik Europoje, bet ir už jos ribų. Dalyvaudamos parodose per Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmuose veikiantį projektą pagal ES struktūrinių fondų priemonę „Naujos galimybės LT“ įmonės jau rado partnerius Hong Konge, Šveicarijoje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Kenijoje, Nigerijoje, Tadžikistane, Belgijoje, Kanadoje, Lenkijoje, Prancūzijoje, Švedijoje, Jungtinėje Karalystėje, Kosta Rikoje, Mongolijoje, Suomijoje, Estijoje, Austrijoje, Vokietijoje, Izraelyje, Čekijoje, Ukrainoje, Rumunijoje bei Slovakijoje, o bendra kontraktų vertė yra didesnė nei 350 tūkst. eurų.

„Tikrai džiugu, kad Lietuvos verslininkai, pasinaudodami Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramos galimybėmis, atranda naujas rinkas. Matome, kad šis priemonės „Naujos galimybės LT“ projektas, o jam pagal sutartį su Lietuvos verslo paramos agentūra (LVPA) buvo numatytas 287 968,70 Eur finansavimas, tikrai atsipirko. Belieka verslo atstovams palinkėti sėkmės, garsinant Lietuvos ir savo prekių ženklų vardus, didinant šalies gamintojų eksporto apimtis,“ – sako laikinasis LVPA vadovas Saulius Merkys.

Primename, kad iki kovo 31 d. LVPA laukia paraiškų priemonei „EXPO sertifikatas LT“ Nr. 4. Šios priemonės tikslas – skatinti labai mažų, mažų ir vidutinių įmonių tarptautiškumą, teikiant paramą planuojamai eksportuoti produkcijai sertifikuoti, tai padėtų tarptautinėse rinkose sukurti teigiamą įvaizdį, kad Lietuvos Respublikos įmonės teikia kokybiškus ir tarptautinius standartus atitinkančius produktus.

 

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Verslo aplinka“
Rašyti komentarą 0
Nukabinkime iškabą „Visi išėjo į frontą“

Vyriausybė šiuo metu rengia antiinfliacinių priemonių paketą ir netrukus jis turėtų būti pristatomas viešai.

Nuomonės
05:50
Lietuvos vaidmuo bręstant pasaulinei maisto krizei: galimybė, realybė ir grėsmė Premium

Lietuva yra viena didžiausių grūdų eksportuotojų Europoje – esame 5 vietoje. Reaguojant į kylančias maisto...

Pramonė
05:45
Kaip 2022 m. prasidėjęs karas turi atsispindėti įmonės 2021 m. finansinėje ataskaitoje Premium

Karas Ukrainoje ir tarptautinės bendruomenės įvestos sankcijos Rusijai smarkiai keičia dalies Lietuvos įmonių...

Finansai
05:45
Verslo sutartys su Ukraina: kada karas tampa nenugalima jėga Premium

Po to, kai prieš daugiau kaip mėnesį Kremlius pradėjo karą prieš Ukrainą, lietuviškam verslui kilo klausimų,...

JAV nusitaikė į Rusijos technologijų įmones, sankcionavo didžiausią lustų gamintoją 1

Jungtinės Valstijos ketvirtadienį paskelbė sankcijas kelioms Rusijos technologijų įmonėms, įskaitant...

Inovacijos
2022.03.31
Metalo laužo kainos – rekordinėse aukštumose 1

Toomas Kollamaa, metalo laužo perdirbimo bendrovės „Kuusakoski“ valdybos narys ir pardavimų direktorius,...

Pramonė
2022.03.31
JAV ketina atverti strateginį rezervą ir paduoti į rinką rekordinį kiekį naftos

Baltųjų Rūmų ketvirtadienį išplatintame pranešime spaudai teigiama, kad kiek vėliau šiandien JAV prezidentas...

Pramonė
2022.03.31
Kinijoje dėl naujų COVID-19 protrūkių smuko gamybos apimtys 1

Kinijos gamyklų veikla kovo mėnesį susitraukė, rodo ketvirtadienį paskelbti oficialūs duomenys, nes dėl...

Verslo aplinka
2022.03.31
„Levada“ apklausa: V. Putino populiarumas nuo karo Ukrainoje pradžios padidėjo ir perkopė 80% 9

Nuo karinių veiksmų Ukrainoje pradžios Vladimiro Putino populiarumas išaugo – daugiau nei 80% respondentų...

Verslo aplinka
2022.03.31
8 iš 30 NATO valstybių narių vykdo įsipareigojimą gynybai skirti bent 2% nuo BVP

Rusijos įsiveržimas į Ukrainą paskatino NATO valstybes nares „iš naujo pajusti būtinybę“ didinti išlaidas...

Verslo aplinka
2022.03.31
LVAT patvirtino KT skirtas 18.700 Eur ir 151.400 Eur baudas „Jadranai“ ir „Pasvalio melioracijai“

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas (LVAT) patvirtino Konkurencijos tarybos (KT) ir bendrovių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Kremlius nuo penktadienio reikalaus už dujas mokėti rubliais, grasina kontraktų nutraukimu 6

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pasirašė dekretą, kuriuo nurodoma, kad už dujų sandorius su šalies...

Pramonė
2022.03.31
Japonija palaiko sankcijas Rusijai, bet iš bendro naftos ir dujų projekto nesitraukia

Japonija neketina stabdyti savo dalyvavimo bendrame su Rusija naftos ir dujų projekte, nors ir prisijungė...

Pramonė
2022.03.31
Rusijos vyriausybė legalizavo produkcijos importą be prekių ženklų savininkų sutikimo

Rusijos vyriausybė legalizavo vadinamąjį „pilkąjį“ importą – leido į šalį įvežti produkciją be jų prekių...

Verslo aplinka
2022.03.31
Pasaulis gręžiasi nuo Rusijos IT bendrovių, jų įrangą vis dar naudoja Lietuvos įstaigos Premium 1

Iš Rusijos kilusios IT bendrovės, kaip „Kaspersky“ ar „Yandex“, pastarąjį mėnesį atsidūrė po Vakarų...

Inovacijos
2022.03.31
Pietų Osetijos lyderis nori viešų konsultacijų dėl prisijungimo prie Rusijos

Sakartvelo separatistinio Pietų Osetijos regiono lyderis trečiadienį sakė, kad turėtų būti surengtos viešos...

Verslo aplinka
2022.03.31
ES skirs 60 mln. Eur karinės svarbos kelių atnaujinimui

Susisiekimo ministras Marius Skuodis ketvirtadienį pareiškė, jog Vyriausybė Europos Sąjungos paramos lėšomis...

Verslo aplinka
2022.03.31
Finansų ministerija: Lietuvos ekonomika šiemet augs 1,6%, kainos kils 9,8% 2

Šiemet Lietuvos ekonomikos augimas tęsis, tačiau dėl Rusijos karo Ukrainoje bendrojo vidaus produkto (BVP)...

Finansai
2022.03.31
G. Nausėda: sankcijos Rusijai turi būti griežtinamos nesitikint sąmonės prašviesėjimo

Sankcijos Ukrainoje kariaujančiai Rusijai turi būti griežtinamos kuo anksčiau, nesitikint Kremliaus „sąmonės...

Verslo aplinka
2022.03.31
V. Zelenskis ragina Nyderlandus boikotuoti rusišką energiją 1

Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis, ketvirtadienį sakydamas dar vieną kalbą užsienio valstybių...

Verslo aplinka
2022.03.31

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku