„Coca-Cola“ augins kilnojamų paviljonų madą ir Lietuvoje

Kaip VŽ teigia Ieva Matulaitienė, „Coca-Cola“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims, į Lietuvą toks paviljonas atkeliauja pirmą kartą. Jame veiks „Coca-Cola“ firminių prekių parduotuvė, bus galima įsiamžinti foto kabinoje, pasigaminti asmeninę „Coca-Cola“ skardinę, atsipalaiduoti ir atsigaivinti „Coca-Cola“ poilsio erdvėje. Čia vyks koncertai, specializuoti renginiai.
Paviljonas šią vasarą aplankys visas tris Baltijos šalis ir veiks penkiuose miestuose. Pirmas dvi gegužės savaites jis stovės Vilniuje prie prekybos centro „Ozas“, nuo birželio pabaigos kelias savaites – Lukiškių aikštėje.
„Su šiuo projektu siekiame sukurti išskirtinę patirtį, įtraukiančią ir padedančią tiesiogiai bendrauti su vartotojais, partneriais. Šiemet paviljonas aplankys ir Lenkiją, Graikiją, Rumuniją, Šveicariją, Vengriją, Serbiją, Estiją, Latviją – daugeliu atveju vasaros laikotarpiu“, – vardina p. Matulaitienė.
Pernai toks tradicinis „Pop-Up“ gėrimų gamintojos paviljonas buvo 10 miestų: Budapešte, Vienoje, Varšuvoje, Sofijoje, Plovdive, Burge, Bukarešte, Belgrade, Sarajeve, Atėnuose.
Per 2015 m. vasaros 70 dienų 8 valstybėse kilnojamą „Coca-Cola“ paviljoną aplankė 1,1 mln. žmonių.
Pasaulyje – vis dažniau ir populiariau
Pasaulyje tokios laikinos mažmeninės prekybos vietos, „Pop-Up Store“ paviljonai, per pastarąjį dešimtmetį darosi vis populiaresni. Ir tai nebėra viso labo tik laikina tendencija.
Juos pasitelkia vis daugiau prekių ženklų nuo rinkos lyderių iki nedidelių nišinių segmentų, įvairiausiose industrijose nuo maisto gamintojų iki rūbų ar automobilių prekybininkų. Tokius paviljonus verslas steigia dienai, savaitei ar keliems mėnesiams.
Šią tendenciją puikiai iliustruoja įspūdingos apimtys: skaičiuojama, jog tokios laikinos prekybos vietos JAV sugeneruoja apie 50 mlrd. USD kasmet.
„The Lionesque Group“, reziumuodama savo kelių per pastaruosius metus atliktų tyrimų tendencijas, apibendrina, jog tokios prekybos vietos, vidutiniškai 35% padidina pardavimus, o teigiamą impulsą paprastai bendrovės jaučia nuo jų atsidarymo iki 6 mėn. po uždarymo.
Taip pat daugiau nei pusė tokius sprendimus pasirinkusių prekių ženklų fiksuoja bent trečdaliu didesnį vartotojų įsitraukimą socialiniuose tinkluose.