Klientas ne tada, kai perka, o gerokai ilgiau
                                                                                            
                                                                                    Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, vienas KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto steigėjų, pabrėžia, kad pirkimo procesas tęsiasi ir po to, kai vartotojas sumoka pinigus, pasiima prekę ir išeina.
„Šiandien kaip niekada svarbu, ką vartotojas patiria po pirkimo (angl. post-purchase experience), kaip vartotojas jaučiasi vartodamas prekę, kokias emocijas perduoda toliau dalydamasis ta žinia su savo draugais. Socialinė žiniasklaida ir nuolat vartotojo rankose esantys išmanieji telefonai dar labiau padidina šios patirties svarbą – pasidalyti tiek gera, tiek bloga žinia trunka vos kelias akimirkas“, – kalba p. Kalanta. Teigiama patirtis po pirkimo – vienas svarbiausių veiksnių, lemiančių pakartotinius įsigijimus ar rekomendacijas draugams, vartotojo lojalumą.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
 - Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
 - Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai