2016-12-15 12:21

Centriniame Klaipėdos terminale – vadovybės pokyčiai

Karolis Grigalauskas, naujasis UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Karolis Grigalauskas, naujasis UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“ generalinis direktorius. Bendrovės nuotr.
Centriniam Klaipėdos terminalui nuo lapkričio vidurio vadovauja naujas generalinis direktorius Karolis Grigalauskas. Šiose pareigose jis pakeitė ilgametį įmonės vadovą Benediktą Petrauską.

UAB „Centrinis Klaipėdos terminalas“ (CKT) kontrolinis akcijų paketas (60%) priklauso koncernui „Achemos grupė“, o 40% akcijų valdo UAB Klaipėdos jūrų krovinių kompanija „Bega“.

Paklaustas, kas lėmė CKT vadovybės pokyčius, Audrius Bendaravičius, „Achemos grupės“ generalinis direktorius, sako, jog pokyčiai įvyko siekiant optimaliai išnaudoti vadovų stipriąsias puses įgyvendinant naujus projektus koncerno bendrovėse.

„Naujas vadovas imsis projektų, susijusių su IT sistemų tobulinimu bei terminalo pajėgumų ir konkurencingumo didinimu. Buvęs vadovas p. Petrauskas perėjo dirbti į kitą koncerno „Achemos grupė“ įmonę – AB „Klaipėdos laivų remontas“, kur eina direktoriaus pavaduotojo pareigas“, – nurodo p. Bendaravičius.

VŽ neseniai rašė, kad Klaipėdos laivų remontas gamybinę veiklą kelia į uostamiesčio pakraštį, o atsilaisvinusioje teritorijoje miesto centre planuoja įgyvendinti nekilnojamojo turto vystymo projektus.

Didins krovinių ir keleivių srautus

Ponas Grigalauskas savo karjerą pradėjo Klaipėdos uoste dirbdamas linijų agentu, vėliau ėjo AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) filialo direktoriaus pavaduotojo pareigas, buvo koncerno „Achemos grupė“ dukterinių bendrovių valdybos nariu, konsultantu.

Anot p. Bendaravičiaus, naujajam vadovui keliamas tikslas užtikrinti didesnį terminalo patrauklumą laivybos linijoms, didinti ro-ro krovinių ir keleivių srautus Klaipėdos uoste.

2014 m. vasarą oficialiai atidarytas CKT – vienas didžiausių pastarųjų metų investicinių projektų Klaipėdos uoste. Į šio terminalo statybą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija kartu su CKT akcininkais investavo 53,6 mln. Eur, iš kurių apie 16,5 Eur skyrė ES.

Šiuo metu iš CKT plaukia AB „DFDS Seaways“ keltai į Vokietiją ir Daniją, o Švedijos keltų linija kol kas veikia Tarptautinėje jūrų perkėloje. Planuojama, jog jau kitąmet DFDS į CKT perkels visus savo pajėgumus.

Pagal techninius pajėgumus per metus CKT pajėgus priimti apie 0,5 mln. keleivių ir aptarnauti 5-6 mln. t ro-ro krovinių. Praėjusiais metais terminalas perkrovė apie 1 mln. tonų įvairių krovinių bei aptarnavo apie 70.000 keleivių.

Finansinių ataskaitų duomenimis, bendrovė pernai patyrė 1,3 mln. Eur nuostolį. 2014 m. CKT taip pat dirbo nuostolingai, nuostolis sudarė 869.000 Eur.

52795
130817
52791