Atnaujinta informacija apie leidimą laivui išplaukti
Skelbiama, jog išimtis padaryta todėl, kad šis trąšų krovinys skirtas trečiajai šaliai, o trąšos reikalingos pasauliniam maisto saugumui užtikrinti.
„Leidime numatytos specialios sąlygos, kurių turi laikytis krovinio gavėjas. Sąlygas įvykdžius, laivas gali išplaukti“, – sakė Suomijos URM Sankcijų priežiūros skyriaus atstovė Pia Sarivaara.
Jos teigimu, laivas galės tęsti kelionę artimiausiomis dienomis.
Šiame incidente figūruojančio Rusijos oligarcho Suomijos ministerija neįvardija.
Savo ruožtu Hamina-Kotkos uosto vykdomasis direktorius Kimmo Naskis sakė, jog tai pirmas kartas, kai dėl ES sankcijų Rusijai krovinys buvo sulaikytas Suomijos uoste.
Nepatvirtintais duomenimis, šis laivas gabena 20.000 tonų trąšų, kurių vertė tarptautinėje rinkoje – 10–12 mln. Eur.
[{"title":"Skystųjų trąšų gamyklos savininkas – apie šildančius reaktorius, nepradžiuginusį 50% augimą ir valiutų krizę Afrikoje","url":"https://vz.lt/pramone/agroverslas/2023/03/03/skystuju-trasu-gamyklos-savininkas--apie-sildancius-reaktorius-nepradziuginusi-50-augima-ir-valiutu-krize-afrikoje","category":"PREMIUM","profiles":[1020,1023,1067,1633,1670]},{"title":"Su baltarusiškų trąšų gabenimu į Lietuvą siejama ir Klaipėdos „Girera“","url":"https://vz.lt/transportas-logistika/2023/03/02/su-baltarusisku-trasu-gabenimu-i-lietuva-siejama-ir-klaipedos-girera","category":"ARTICLE","profiles":[1016,1067]},{"title":"G. Skaistė: tiriant galimą sankcijų apeidinėjimą, pagrindinė problema – trąšų kilmės nustatymas","url":"https://vz.lt/transportas-logistika/2023/03/01/g-skaiste-tiriant-galima-sankciju-apeidinejima-pagrindine-problema--trasu-kilmes-nustatymas","category":"ARTICLE","profiles":[1016,1020,1057,1067,1659,2004]}]
Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.