Reklamos technologijų startuolis „RedTrack“ pritraukė beveik 0,5 mln. Eur investiciją
- Į „RedTrack“ (Lietuvoje – UAB „Ztech Software“) Ukrainos rizikos kapitalo fondas „Genesis Investments“ ir Lietuvos „Iron Wolf Capital“.
- Investuotojai pabrėžia, kad skaitmeninės reklamos rinka net per pandemiją auga.
- Startuolis siūlo reklamos stebėjimo ir konversijų priskyrimo įrankius reklamos specialistams bei agentūroms.
- „RedTrack“ įkūrėjas prieš keletą metų persikėlė gyventi į Vilnių ir čia sutiko kitus komandos narius.
Lėšos, anot V. Zhovtenko, bus naudojamos kuriant naujas „RedTrack“ platformos mašininio mokymosi funkcijas ir tobulinant priėmimo bei supažindinimo su sistema procedūras (angl. Onboarding).
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai