„Google“ už 2,1 mlrd. USD įsigijo „Fitbit“

Tokia sandorio suma reiškia, kad „Google“ už bendrovės akcijas sumokėjo 19% daugiau, nei jos buvo vertos biržoje praėjusios prekybos dienos pabaigoje. Visgi, tokia vertė tesudaro kiek daugiau nei pusę „Fitbit“ 4 mlrd. USD įverčio, su kuriuo ji žengė į akcijų biržą prieš ketverius metus.
Sandoriui dar turi pritarti bendrovių akcininkai ir rinkos reguliuotojas. Tačiau, kaip praneša „Financial Times“, „Fitbit“ vartotojai taip pat turės susitaikyti su tuo, kad savo aktyvumo informaciją gali tekti atiduoti „Google“. Penktadienį abi bendrovės pažadėjo, kad šie duomenys nebus naudojami „Google“ reklamų internete versle.
„Fitbit buvo tikrasis pionierius sektoriuje ir sukūrė puikius produktus, patirtis ir subūrė aktyvią vartotojų bendruomenę. Tikimės ir toliau dirbti su puikiais talentais, dirbančiais „Fitbit“, ir suvienyti geriausią techninę, programinę įrangą ir dirbtinio intelekto sprendimus, ir gaminti išmaniuosius aksesuarus, kurie padės dar daugiau žmonių visame pasaulyje“, – teigia Rickas Osterlohas, „Google“ vyresnysis viceprezidentas prietaisams ir paslaugoms.
„Su „Google“ resursais ir pasauline platforma, „Fitbit“ galės pagreitinti inovacijas išmaniųjų aksesuarų kategorijoje, auginti verslą greičiau ir paversti sveikatingumą prieinamesniu visiems“, – teigia Jamesas Parkas, „Fitbit“ vadovas ir vienas įkūrėjų.
Tai yra didžiausias „Google“ įsigijimas nuo 2014 m., kai už 3,2 mlrd. USD ji nusipirko išmaniuosius termostatus kuriančią „Nest“.