Jei norite toliau klausytis „Verslo žinių“ tinklalaidžių, prašome tapti VŽ premium nariu.
RUBRIKOS NAUJAUSI
2025-09-11 12:13
2025-09-10 13:58
2025-09-09 11:15
Komentuoti ir vertinti gali tik prisijungę skaitytojai
VISI KOMENTARAI
"Vsio zakonno"
čia taip išsprendė problemą? tačiau liko tokie klausimai: 1. kas sumokės negautus mokesčius dėl šio projekto, kuris nusikėlė 4 metams? 2. kodėl nebuvo Via Lietuva jokių sprendimų pasiūlyta? 3. kodėl nėra jokios atsakomybės dėl projekto vilkinimo
1. Logiškas klausimas. 2. Kodėl Via Lietuva turi stumdytis su Seimo nariais dėl pasiūlymų? Įstatymus priima Seimas, tai kreipkitės į Seimą, kodėl jis priėmė kvailą įstatymą ir jo nepataisė. 3. Kokiu pagrindu teigiate, kad projektą kažkas vilkino? Iš šalies atrodo, kad tiesiog įstatymai neleido daryti veiksmo, tai reikėtų klausti Seimo, kodėl vilkino... Tiesiog juokinga, kai žmonės susiranda atpirkimo ožį, nesigilindami, ar tas ožys yra tiesiog galva žiniasklaidoje, ar žmogus, kuris tikrai gali daryti tiesioginę įtaką sprendimams. Gal ir liaušius tas Šveikauskas, bet įstatymus priima ne jis. Čia tas pats, kaip baba paskamtina į Ignitį ir iškeikia mergelę client support'e :)
Tų įmonių vadovai kaip via turi sėst su kitais biurokratais ir siūlyti sprendimus, o ne popierius i stalciukus dėlioti
2. Prie ko čia Seimas? Kelių techninis reglamentas pakeistas aplinkos ir susisiekimo ministrų įsakymu. VIA Lietuva susisiekimo ministerijos žinioje esanti įmonė, kuriai tik reikėjo pateikti siūlymą savo ministrui.
Atsidarykite SM lūkesčių laišką ir nustokite sapnuoti. Laiške aiškiai parašyti, koks įmonės tikslas. Susirenka krūva visažinių filosofų ir aiškina, kaip visiems gyventi. Gal tiesiog laikykimės įstatymų? jei nepatinka įstatymas, tai keiti įstatymą, o ne savavališkai jo nevykdai. Armonaitė, skatinusi nevykdyti LT įstatymų, nuleista į kanalizaciją.
Ateitų pas tave kas nors derinti 110kW kabelio tavo sklype, aplink kurį nieko negalėtum daryti, norėčiau pamatyt kaip tu nevilkini ir “ieškai sprendimo”.
Tai rado jau tą sprendimą
Įstatyme nebus parašyta, kad negalima. Įstatyme bus iškelti reikalavimai, ir bent jau niekur Via nesakė, kad iš principo negalima. Tiesiog nenori, nes plečiant kelią laidus iškėlinėti reikia, nepatogu. Negerai, kai įstatyme reikia surašyti darbines instrukcijas, tai įtvirtina nelankstumą.
Via tas kabelis visiškai neturi jokios įtakos, kol nereikia plėsti kelio. Prireikus kelią plėsti, būtų apsiėmusi Teltonika sau išlaidas. Tai kokios čia bėdos šeimininkui servituto?
Dėl 3 medžių miško nematote. Čia problema ne vieno įstatymo, o visos sistemos, kai kiekvienas pirstelėjimas yra reguliuojamas. Ką tik Vilniaus savivaldybė nusprendė, kad Šnipiškių šiukšlyne negalima daugiabučių statyti :) Ne taip seniai, ES draudė pardavinėti kreivus agurkus. Armonaitė, berdos, skundėsi, kad Liepkalnyje sklypo paskirties pakeitimui reikėjo ar ne 22 institucijų leidimo. Karlai, 22... Dėl to ir sakau, kad visuomenė surado atpirkimo ožį konkrečiai problemai, bet nenori matyti sistemimės problemos. Sisteminė problema ta, kad nereikia reguliuoti kiekvieno pirstelėjimo. Seimas turėtų uždrausti Seimui kepti įstatymus (oksimoronas, bet mintis aiški).
jeigu man nepasiūlai ADEKVAČIOS kompensacijos, tuomet eini į teismą su reikalavimu nustatyti servitutą, teismas nustato servitutą ir man priteisia prašyto dydžio kompensaciją , o tu prarandi 1-3 metus ir dar atlygini man patirtas bylinėjimosi išlaidas.
Tai kodel Teltonika nėjo į teismą ir neprašė servituto? Ir kokiu pagrindu ji prašytų to servituto? Garantuoju, kad nieko negautų. Aš neteigiu, kad problemos nėra, bet čia ne kelio savininko ir jo vadovo problema, kad jis siekia apsaugoti savo objektus nuo nepamatuotų rizikų, o įstatymo, kuris šitų dalykų tinkamai nesureglamentuoja. Būtų daug didesnis skandalas, jei staiga paaiškėtų, jog pvz nėra galimybių plėsti Vilnius-Klaipėda ties Kaunu, nes Via Lietuva pridalino leidimų visokiom komunikacijom kurių nėr kaip iškelt.
Kiek galima uz visu zmoniu pinigus apmoketi tuos oligarchinius projektus ?Vieniem viskis o kitiems nelabai.
Čia tik tu oligarchinis projektas. Projektas apmokamas Teltonikos.
glušius ir liks...Kartais ryžtingas žingsnis pirmyn yra gero spyrio į užpakalį rezultatas... Ir pristatinėti tai kaip žingsniuotojo nuopelną IMHO yra tiesiog juokinga. Ir nepasakokit man apie Seimus, jų durnus įstatymus ir vargšę įkaitę Via LT ir t. t. ir pan. ...
Butu geras, atsakingas vadovas, siekiantis tobulinti sistema, sedetu su savo komanda Seimo komitetuose su istatymu projektais kaip ta sistema tobulinti.
O kokia tokiam vadovui nauda? Vadovas turi būti motyvuotas gerai dirbti. Tai ar dabar yra bent kokia motyvacija biurokratams gerai dirbti?
Tai jis ne biurokratas. Jis gi akcine bendrove. Jis Nepriklausomas menedzeris :)) Mato, kad stringa projektai, o tai negautos pajamos, mato juk geriausiai savo darza, tai turi veikti aktyviai. Tam jis ir paskirtas.
Tai kad atvirkščiai - nėra laido, nėra problemos :) Vat, ir kalbu apie motyvaciją. Dabar motyvacija yra nieko nedaryti, todėl natūralu, kad žmonės yra racionalūs ir nieko nedaro. Seimas prikuria daug būkų ir beprasmių įstatymų, tada biurokratai dar ant viršaus prideda visokiausių poįstatiminių aktų, įsakymų, tvarkų... Ir paskui racionalaus žmogaus racionalus veiksmas yra nieko nedaryti. Gi negalime kaltinti žmogaus, kuris elgiasi racionaliai.
Visada galvojau, kad AB tikslas uzdirbt kuo daugiau $$$, o tam reikia kuo daugiau igyvendint projektu. Kiek ju pastrige? Girdejau 150. Taip pat ju istatuose prie objekto aiskiai irasyta "viesojo intereso tenkinimas". Ar kazkas buvo daroma sito menedzerio, rengiami teises aktu pakeitimai ir tt.? kai tiek objektu pastrige? Negirdejau. Atsirado gi jis dabar tik todel, kad Paukstys turejo drasos apie tai kalbeti. Mest lauk tokius kedziu trintukus.
Daugiau daryti ir daugiau uždirbti nėra tas pats :) :) :) Būtent tą Švaikauskas ir sakė (t.y. kad nenori leisti tiesti laido, kad paskui nereikėtų už savus pinigus jo perkėlinėti). Bet šitas klausimas nėra apie detales, o fundamentalus. Nuolatos kuriami šimtai teisės aktų, reguliuojantys kiekvieną pirstelėjimą. Ar to tikrai reikia? Ar ne paprasčiau pasakyti, kad visi gal itiesti savo laidą prie kelio, bet jei kelio savininkas norės platinti/siauriti ar dar ką, tą laidą galės tiesiog nukirtpti ir išmesti arba laido savininkas už savus pinigus jį turės išsikelti. Biurokratų problema, kad pagal juos viskas, kas nėra leidžiama yra draudžiama.
Nezinau detaliu, bet man sunku patiket, kad VIA Lietuva neturi balso teisekuroj, kuri reguliuoja ju veikimo lauką ? Juk Seime rengiamos darbo grupes ir tt. Kruva poistatiminiu aktu. Negi VIA Lietuva nedalyvauja toje teisekuroje?
Tada prireikus iškelti tinklus, pasirodys, kad juos įrengusi įmone bankrutavusi, o nukirpti kabelių neišeina, nes prie jų kokia nors gyvenvietė pajungta. Tada vadovas vėl bus kaltas, kad leido įrenginėti ir “nesirūpino viešu interesu”, bei “neieškojo sprendimų”. Na bet svarbiausia rasti kalta, ir problema bus išspręsta.
Tuo tarpu emigracija buvo didelė o čia darbo vietos tūkstančiais
Balso teisė :) Prisiminkite Kubiliaus Saulėlydžio komisiją :) Jos tikslas buvo sumažinti biurokratiją, bet po kadencijos paaiškėjo, kad biurokratų padaugėjo :) Tuo labiau, buvęs biurokratas nekirs esamo biurokrato :) Žodžiu, čia ne žmogaus, o sistemos problemos. O sistemą tvarkyti gali tik pati viršūnėlė.
ach tos nuoširdžios akys...
Gerb. Marius išlieka diplomatiškas ir nebaksnoja į kaltuosius. Irgi nebaksnosiu, tik būdamas šioks toks šios srities ekspertas padarysiu užuominą - Teltonikos ir Homanit nesėkmių istorijos yra susijusios per vieną ir tą pačią valstybinę instituciją. Ir tai ne Via, ir ne Litgrid. Todėl labai apmaudu, kai viešai prie kryžiaus yra kalami tie, kurie tiesiog labai nuosekliai ir tvarkingai laikėsi nustatytų žaidimo taisyklių ir dėl to nusipelno tik pagyrimo ir pagarbos. Per eilę metų esame tikriausiai ne vienam investuotojui padėję išvengti panašių nesėkmių, deja nei Teltonika, nei Homanit nebuvo mūsų klientai.
Labas gražus naujas dizainas, bet gal jau būtų laikas kažkaip išskirti mokamus straipsnius? Ar sekam Delfi pėdomis ir renkam click'us? :)
Valstybinių įmonių bėda tame, kad vadovai tiesiog nėra labai suinteresuoti problemų sprendimu . Jiems patogu plaukti pasroviui ir mėgautis valstybės tarnybos soc. garantijomis.