Jauno verslo formulė: rėmėsi mokslu, augo 10 kartų ir neatsigina investuotojų

- Jaunas kosmetikos prekės ženklas antraisiais metais pajamas augino 10 kartų.
- Svetur žengianti įmonė, užuot bandžiusi aklai, rinkas renkasi pagal analizės rezultatus.
- Nors investuotojų pasiūlymų netrūksta, kol kas bendrovė renkasi augti savo lėšomis.
UAB „Kosmetikos tyrimų centras“, dirbanti su prekės ženklu „Math Scientific“ gamina odos priežiūros priemones – serumus, prausiklius, kremus ir kitus produktus. 2020 m. aktyvią veiklą pradėjusi bendrovė pirmaisiais metais pasiekė 220.000 Eur apyvartą, o praėjusiais metais, preliminariais duomenimis, bendrovės pardavimai siekė 2,5 mln. Eur.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai