Pandemija ir traškučiai: ko reikėjo jauno verslo eksporto šuoliui

UAB „Gusania“, trečius metus Trakų rajone gaminanti daržovių traškučius su prekės ženklu „Chazz“, šiemet planuoja kelis kartus pašokdinti pajamas, o eksporto žemėlapį išplėtė iki 23 šalių – nuo Lenkijos ir Ukrainos iki Izraelio ir Jungtinių Arabų Emyratų.
Brigita Lakomkaitė, „Gusanios“ eksporto vadovė, sako, kad išaugusius pardavimus lėmė ir plėtra eksporto rinkose, ir papildomi prekybos kanalai – sukurta e. parduotuvė Baltijos šalims, pradedanti veikti ir Lenkijoje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai