Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2021-12-31 06:45

Pandemija ir traškučiai: ko reikėjo jauno verslo eksporto šuoliui

Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.
Per pandemiją ūgtelėjo užkandžių vartojimas, o dalis prekybos tinklų dairėsi arčiau įsikūrusių tiekėjų – lietuviškiems daržovių traškučiams „Chazz“ atsivėrė naujų eksporto rinkų.

UAB „Gusania“, trečius metus Trakų rajone gaminanti daržovių traškučius su prekės ženklu „Chazz“, šiemet planuoja kelis kartus pašokdinti pajamas, o eksporto žemėlapį išplėtė iki 23 šalių – nuo Lenkijos ir Ukrainos iki Izraelio ir Jungtinių Arabų Emyratų.

Brigita Lakomkaitė, „Gusanios“ eksporto vadovė, sako, kad išaugusius pardavimus lėmė ir plėtra eksporto rinkose, ir papildomi prekybos kanalai – sukurta e. parduotuvė Baltijos šalims, pradedanti veikti ir Lenkijoje.

52795
130817
52791