Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
Mano verslas
2016-04-20 23:11

„Dundulio alaus“ istorija: madas diktuoti taip lengva

Žilvinas Nemeikšis, Panevėžio alaus daryklos UAB „Panevėžio alus“ direktorius (kairėje), ir Tomas Cesevičius, UAB „Širvėnos bravoras“ direktorius, „Dundulio alaus“ prekių ženklo įkūrėjai, versle sau leidžia eksperimentuoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Žilvinas Nemeikšis, Panevėžio alaus daryklos UAB „Panevėžio alus“ direktorius (kairėje), ir Tomas Cesevičius, UAB „Širvėnos bravoras“ direktorius, „Dundulio alaus“ prekių ženklo įkūrėjai, versle sau leidžia eksperimentuoti. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Kai prieš keletą metų „Panevėžio alus“ išvirė pirmąją IPA partiją, net patys aludariai nebuvo tikri, aš ši rūšis tiks vartotojams. Vis dėlto apynio kartumas įtiko: dabar daugeliui daryklų išvirti IPA alų tapo tarsi mados reikalu.

„O mums dėl to nė kiek ne blogiau. Net priešingai: kai IPA gaminome vieni, daugeliui barų savininkų tekdavo aiškinti, koks čia alus, kodėl jis toks kartus ir panašiai. Vartotojai irgi pamažu pratinosi prie kitokio skonio. Dabar, kai šį alų gamina ir kitos mažosios ar net kiek didesnė daryklos, tokios nuodugnios prezentacijos nebereikia. Taigi, galima sakyti, kad konkurentai mums ne pakenkė, o kaip tik padėjo, nes yra savotiški šios alaus pardavimo vadybininkai“, – smagiai nusijuokia Tomas Cesevičius, UAB „Širvėnos bravoras“ direktorius, ir priduria, kad konkurencijos versle neišvengsi ir tik požiūrio reikalas, kaip į ją reaguosi.

Vienas prekių ženklas

52795
130817
52791