Pradedantiesiems – patyrusių verslininkų iš viso pasaulio pagalba

Publikuota: 2015-12-02
Užsienyje dirbantys verslininkai ir verslo konsultantai šiandien yra kur kas pasiekiamesni, nei iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti.
„Matton“ nuotr.
Užsienyje dirbantys verslininkai ir verslo konsultantai šiandien yra kur kas pasiekiamesni, nei iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti. „Matton“ nuotr.

Pirmuosius verslus savo gyvenime kuriantys jauni žmonės paprastai tai daryti stengiasi kartu su bendraminčiais arba ieško patyrusių verslininkų patarimų, pagalbos. Nedidelėje šalyje tai nėra labai paprasta – visi pažįstami, dėl pagalbos ir partnerių vyksta didelė konkurencija.

Nedidelėse rinkose daugeliui naujų perspektyvių įmonių patarinėja tie patys ekspertai, įvairias verslo idėjas įgyvendinti taip pat bando vis tie patys jauni verslūs žmonės.

„Kiekvienoje šalyje yra įvairių sričių verslo ekspertų, kurie mielai dalijasi savo patirtimi, nori padėti jauniems verslininkams. Daugelis naujų įmonių galvoja apie globalią veiklą, tad joms būtų paranku pagalbos ir bendraminčių, su kuriais kartu kurtų verslą, ieškoti visame pasaulyje“, – rašo allbusiness.com.

Užsienyje dirbantys verslininkai ir verslo konsultantai šiandien yra kur kas pasiekiamesni, nei iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti.

Mokytojai internetu

Įvairios mentorystės programos įmonėse pastaraisiais metais ėmė populiarėti ir Lietuvoje, tačiau vis dėlto jų imasi vos viena kita įmonė, sunku rasti pavyzdžių ir patarėjų. Pasaulyje tokios programos labai populiarios, o vienos įmonės mokosi iš kitų ir specialiai tam sukurtose svetainėse. Štai platforma „Mentorcloud“ bendrovėms suteikia galimybę lengvai rasti mentorystės programas išbandžiusias įmones, pasinaudoti jų patirtimi. Platforma tinkamiausia įmonėms, turinčioms kiek daugiau darbuotojų ir norinčioms išbandyti jų ugdymo programas, tačiau neturinčioms patirties ir nežinančioms, kaip tai daroma.

Pradedančioms įmonėms, kuriose paprastai kurį laiką dirba tik vienas ar keli žmonės, skirtos tokios platformos kaip „Micromentor“, kuriose įmonių kūrėjai gali susipažinti su patyrusiais verslininkais iš viso pasaulio, užmegzti su jais ryšį, dalintis patirtimi ir pan. Platforma šiuo metu vienija kelis tūkstančius verslo mentorių visame pasaulyje, pradedantiesiems verslininkams su jais siūlo susipažinti ir patirtimi dalytis nemokamai.

Kai reikia partnerio

Kuriant globalų verslą partnerių galima dairytis visame pasaulyje. Štai interneto platforma „Cofounderslab“ būtent ir siūlo susipažinti su tūkstančiais naujų verslų kūrėjų, ieškančių bendraminčių, su kuriais verslus galėtų kurti kartu, jungti jau veikiančius, bendradarbiauti ir t. t.

Platforma suteikia galimybę verslo partnerių ieškoti pagal jų turimus gebėjimus, patirtį, valdomų įmonių specifiką, gyvenamąją vietą ir pan. Svetainę naudoti itin pravartu norint išbandyti savo jėgas užsienyje, ieškant prekybos, platinimo partnerių arba tiesiog norint daugiau sužinoti apie tam tikras rinkas.

Tiesa, jei reikia ir finansinės pagalbos, galima naudotis ir specializuotomis verslo angelų paieškos platformomis. Viena tokių – „AngelList“, kurioje įmonės ieško investuotojų, o investuotojai – įmonių, į kurias galėtų įmokėti savo pinigus.

Socialiniai tinklai verslui

„Linkedin“ socialinis tinklas nėra vienintelė erdvė, kur renkasi verslininkai ir profesionalai. Tiesa, daugelis yra populiarūs tik tam tikrose šalyse, nėra globalūs, nors bendraminčių juose taip pat verta paieškoti.

Vienas populiariausių verslininkus vienijančių tinklų – „Affluence“. Tinkle bendrauja nemažai žinomų verslininkų, dalijasi patirtimi, įžvalgomis, naujienomis. Svetainė daugelio vertinama dėl kokybiško turinio.

Socialinis tinklas „EFactor“ daugiausia vienija nedidelių įmonių kūrėjus. Šioje platformoje verslininkai susipažįsta, užmezga verslui naudingus ryšius. Svetainėje aktyviai veikia ir investuotojai, dairosi joje perspektyvių naujų verslų.

Žinios už pinigus

Nors nemokamas dalijimasis patirtimi tarp verslininkų šiandien yra visiškai natūralus dalykas, kai kurias žinias vis dar įmanoma tik nusipirkti. Viena garsiausių verslo patarimų prekybos svetainių pasaulyje – „Clarity“, vienijanti per 30.000 įvairių sričių verslo ekspertų. Svetainė padeda rasti specialistų, kurie konsultuoja už tam tikrą mokestį. Konsultacijos įmanomos telefonu, naudojant interneto bendravimo programėles, vaizdo konferencijas ir pan.

Priklausomai tuo to, kokio lygio ekspertas yra pageidaujamas, kokio sudėtingumo problemą siekiama spręsti, „Clarity“ paslaugų kaina gali svyruoti nuo 1 iki 161 USD už minutę. Nepaisant kainos, svetainė yra labai populiari, turi tūkstančius vartotojų visame pasaulyje.

Straipsnis publikuotas laikraštyje „Verslo žinios“ ir rubrikoje „VŽ Premium“ lapkričio 23 d.

Sekite „Mano verslo“ naujienas, dalinkitės nuomone, užduokite klausimus „Facebook“ puslapyje „Verslo žinios. Mano verslas“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą MANO VERSLO savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl kai kurių rinkų nepavyksta užkariauti 4

Pasirengti eksportui užtrunka. Daugelis sėkmingai eksportuojančių verslininkų sako į kitą šalį įžengę ir...

Vadyba
09:34
Ukmergės autoservisas: kuo mažiau gyventojų, tuo daugiau paslaugų reikia siūlyti Premium

Daugiausia uždirba tie autoservisai, kurie turi didesnį nuolatinių klientų būrį. Vis dėlto konkurencija...

Transportas
2018.07.20
54.000 Lietuvos gyventojų sulauks VMI laiškų 7

Gyventojai, kurie deklaravo pajamas už 2017 metus, tačiau iki šiandien dar nesumokėjo gyventojų pajamų...

Finansai
2018.07.18
„Ebay“ pamėgtas mados aukcionierius – Ukmergėje Premium 4

Daikto vertė ir kaina nebūtinai atitinka viena kitą, o pagal tam tikrus požymius vertingas daiktas savo...

Elektroniniai arbatpinigiai: palikus eurą, padavėjui tenka 49 ct Premium 11

Vieša paslaptis, kad dažniausiai gautų arbatpinigių padavėjai ir kiti paslaugų teikėjai nedeklaruoja ir...

Ant prekystalio – dvi pelningai veikiančios Tauragės įmonės 8

Savivaldybei priklausančių UAB „Dunokai“ (56,14%) ir Tauragės butų ūkio (100%) akcijos, kurių bendra pradinė...

Rinkos
2018.07.16
Kai plėtra užtrunka: patalpų laukia dvejus metus, kliento palauks dar trejus Premium

Suplanuota ir galima plėtra kartais užtrunka – Šalčininkų kanceliarinių prekių UAB „Eripo“ patalpų trečiai...

Kodėl buvę darbuotojai tampa verslo pirkėjais

Darbdaviams svarbu motyvuoti darbuotoją ne tik dėl to, kad šis neišeitų pas konkurentą, bet ir kad nesiimtų...

Vadyba
2018.07.15
Paštomatų pavyzdį pritaiko drabužių valymo versle 1

UAB „Valykla.lt“ plečia drabužių valymo spintų verslo centruose tinklą. Šiuo metu veikia 6, tariamasi dėl...

Įmonių patirtis: kaip ieškoti gerų darbuotojų 17

Kai reikia prekybos ar maitinimo įmonei darbuotojo čia ir dabar, suveikia ir skelbimas, pakabintas ant lango.

Vadyba
2018.07.14
Restorano namie įkūrėjos bandymas atidaryti dar ir barą miestelyje nepasiteisino Premium

Namų restoranas „Kacės virtuvėlė“ sulaukia tiek svečių, kad visų negali priimti, tačiau kitas Jurgitos...

Nesikliovė patogiais užsakymais – per 10 metų atlyginimai vėlavo tik kartą Premium

Geriau turėti daug mažų įmonių užsakymų nei kliautis patogiais, bet rizikingais klientais, kurie bet kada...

Pramonė
2018.07.12
Įmonė persikrausto: kokių klaidų reikėtų vengti Premium

Kai verslas perkeliamas į kitas patalpas, iškyla ne tik pavojus prarasti dalį klientų, nes šie dažnai nėra...

Vadyba
2018.07.11
Anykščių kosmetikos gamintojai žino, kur gauti paramos eksportui Premium

Pažintis su augalais gali paskatinti palikti didmiestį ir virsti rankų darbo kosmetikos verslu. O jei šis...

Pramonė
2018.07.08
Kodėl vadovas be karūnos – priimtinesnis

Sakoma, jei nori sužinoti, ko darbuotojams labiausiai reikia, paklausk jų pačių. Tačiau nėra jokių garantijų,...

Vadyba
2018.07.06
Iš anksto augimui nesiruošiama Premium 9

Verslo plėtra kupina iššūkių, kuriems, atrodytų, galima pasirengti, tačiau verslo konsultantai tikina, kad...

Vadyba
2018.07.03
Verslo plėtra: kyla pavojus tapti konkurentu pačiam sau Premium

Verslą plėsti galima ne tik geografiškai, bet ir imantis naujos veiklos. Bet kuriuo atveju plėtros...

Vadyba
2018.07.03
Anykščių verslininkė: nežiūrėkite serialų ir viską spėsite Premium 1

Suvaldyti 4 skirtingus verslus nėra paprasta, tačiau Rita Šimkienė su vyru jau išmoko, kaip tai padaryti.

Parduotuvę atidarę kelioms savaitėms ir parduoda, ir patyrinėja 1

Laikinosios (angl. Pop up) parduotuvės – vienas iš būdų e. prekybą papildyti fizine, taip pat tiesiogiai...

Plėtros kryptį nurodo patys klientai 1

Tie, kas imasi maitinimo verslo, stengiasi būti ten, kur daugiausia praeivių, o dar geriau – turistų. Vis...

Rinkodara
2018.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau