Spaustuvės lenda iš komforto zonos

Didelė konkurencija ir paklausos mažėjimas pasaulinėje spausdinimo rinkoje toliau lieka pagrindiniai iššūkiai, su kuriais susiduria Lietuvos poligrafijos pramonė. Vis dėlto šalies spaustuvės randa būdų augti. Investicijos į pajėgumą ir našumą, gamybos procesų pertvarkymas ir veiklos efektyvinimas, naujų produktų ir pardavimo kanalų paieška veiksniai, leidžiantys plėstis vietos bei užsienio rinkose ir skintis kelią į naujas.
Lietuvos spaustuvininkų asociacijos (LISPA) duomenimis, lietuviškų spaudinių pardavimo apimtis 2015 m., palyginti su ankstesniais metais, augo 5,5% ir sudarė 377 mln. Eur. O spaudinių eksporto mastas liko panašus ir siekė 186 mln. Eur. Pagrindinė ek ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti