„Eleving Group“ per IPO bandys pritraukti 30 mln. Eur, sieks 185 mln. Eur kapitalizacijos

Pirmadienį startuojančiame IPO siūlymo akcijų kainos rėžis sieks 1,6–1,85 Eur. Siūlymo apimtis gali siekti 24,5 mln. akcijų. Tai sudarys apie 20,7% visų grupės akcijų
Kaip nurodoma penktadienį patvirtintame prospekte, investuotojams siūloma įsigyti iki 16,9 mln. naujai išleidžiamų akcijų. Numatyta galimybė padidinti siūlymą 1,6 mln. akcijų. Per IPO iki 6 mln. akcijų parduos visi esami akcininkai.
Naujai pritraukiamo kapitalo apimtis gali siekti iki 30 mln. Eur. Dar iki 10 mln. Eur gali išsigryninti esami akcininkai.
Pagal siūlomos kainos intervalą nuosavo kapitalo vertė prieš išleidžiant naujas akcijas siektų 160–185 mln. Eur.
Emitentė nurodo, kad per IPO pritrauktą kapitalą planuojama panaudoti grupės ir jos valdomų įmonių plėtrai, siekiant vidutinės trukmės laikotarpiu padvigubinti verslą. Trumpuoju laikotarpiu pritrauktas kapitalas gali būti skirtas ir įmonės finansinių kaštų mažinimui – esamai skolai padengti ir kitiems bendriems įmonės tikslams, nurodo bendrovė.
„Pirminis viešasis akcijų siūlymas yra itin svarbus žingsnis „Eleving Group“ augimui, sustiprinantis mūsų finansinį stabilumą ir ateities viziją. Tai leis mums sparčiau plėstis esamose ir naujose rinkose, stiprinti savo portfelį bei gerinti veiklos efektyvumą“, – pranešime cituojamas Modestas Sudnius, „Eleving Group” generalinis direktorius.
Prospekte aprašytoje dividendų politikoje bendrovė planuoja investuotojams du kartus per metus mokėti dividendus. Siekiamas dividendų išmokėjimo koeficientas – 50% nuo metinio pelno.
Šių metų pirmąjį pusmetį „Eleving Group“ uždirbo 15,4 mln. Eur grynojo pelno, 26% daugiau nei pernai tuo pačiu laikotarpiu. Pajamos padidėjo 21%, iki 102,0 mln. Eur. Koreguota EBITDA augo 28%, iki 43,6 mln. Eur. Pusmečio pabaigoje portfelis sudarė 342,5 mln. Eur ir buvo 21% didesnis nei prieš metus.
„Eleving Group“ veikia šešiolikoje rinkų trijuose žemynuose. Maždaug du trečdalius portfelio sudaro transporto priemonių paskolos ir mobilumo produktai, kurių pagrindinis prekės ženklas yra „Mogo“, maždaug trečdalį portfelio – vartojimo finansavimo produktai, kurių pagrindiniai prekės ženklai yra „Kredo“ ir „Tigo“. Šiuo metu 55% grupės portfelio yra Europoje, 32% – Afrikoje ir 13% – kitose pasaulio šalyse.
IPO vyks iki spalio 8 d. ir bus prieinamas mažmeniniams investuotojams Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Vokietijoje.
Po siūlymo akcijomis bus prekiaujama Rygos ir Frankfurto („Prime Standard“) akcijų biržose. Planuojamas debiutas akcijų biržoje – spalio 16 d.
Viešą akcijų siūlymą įgyvendinanti bendrovė jau anksčiau yra pritraukusi lėšų per obligacijų siūlymus.