2021-05-17 16:18

„AT&T“ ir „Discovery“ kuria turinio transliavimo internetu milžinę

Brendano McDermido („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Brendano McDermido („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
JAV telekomunikacijų milžinė „AT&T“ sutiko atskirti savo medijų padalinį „WarnerMedia“ ir sujungti jį su konkurente „Discovery“.

Telekomunikacijų bendrovė gaus 43 mlrd. USD pinigais ir vertybiniais popieriais. Bendrai įmonei, kurios 71% valdys „AT&T“, vadovaus Davidas Zaslavas, ilgametis „Discovery“ generalinis direktorius.

„WarnerMedia“ atskyrimas yra dar vienas Johno Stankey, pernai „AT&T“ generalinio direktoriaus pareigas pradėjusio eiti vadovo, sprendimas kratytis anksčiau bendrovės vykdytos plėtros ir susitelkti į pagrindinį įmonės verslą.

„AT&T“ akcijos po skelbimo augo 4,8%. Prekyba „Discovery“ akcijomis šiam pranešimui buvo sustabdyta, iki prekybos pradžios jos brango 17%.

Sandoris reiškia, kad „AT&T“ kratosi planų komunikacijų ir medijų verslus sutelkti po vienu stogu į vertikaliai integruotą bendrovę.

„Tai turėtų užbaigti debatus apie sinergijas tarp turinio ir platinimo“, – „Financial Times“ cituoja Jonathaną Chapliną, „New Street Research“ analitiką.

„AT&T“ imasi atskirti „WarnerMedia“, kuriai priklauso CNN, HBO ir „Warner Bros“, praėjus vos keliems metams po šios bendrovės įsigijimo. Jį telekomunikacijų bendrovė už tuomet „Time Warner“ besivadinusią bendrovę sumokėjo 85,4 mlrd. USD.

„Disney“ ir „WarnerMedia“ susijungimas leis sujungti turtingą „WarnerMedia“ katalogą ir naujienų kanalus su „Discovery“ realybės televizijos imperija ir konkuruoti su „Netflix“ ir „Walt Disney“.

52795
130817
52791