Atrakink straipsnį draugui – dovana „Verslo žinių“ prenumeratoriams

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, teigia, kad ši idėja kilo dalijantis geriausia praktika su tarptautine žiniasklaida.
„Nusprendėme pabandyti ir mes. Mūsų tikslinė auditorija – sprendimų priėmėjai, jų Lietuvoje priskaičiuojama per 100.000, mūsų prenumeratoriais yra per 14.000, tad suteikdami galimybę pasidalinti straipsniu su kolega ar artimu draugu, norime ir auginti auditoriją, ir būti labiau matomi“, – kalba U. Jankauskas.
Jis priduria, kad tarp šiandienių „Verslo žinių“ prenumeratorių – daug aukščiausios grandies vadovų, itin aktyvių mūsų skaitytojų, tad jiems tai bus galimybė pasidalinti vertingu turiniu su savo komandos nariais.
„Dėkojame jau esamiems mūsų ištikimiems skaitytojams, kad renkasi mus ir jų gretos labai sparčiai auga. Kita vertus, pabūsiu atviras, nesame akli, matome ir girdime, kad „Verslo žinių“ kuriamu turiniu kartais yra dalijamasi, tad šiuo žingsniu suteiksime galimybę tai padaryti atvirai ir skaidriai bei tikimės, kad tai įvertins ir esami prenumeratoriai, ir nauji skaitytojai“, – teigia U. Jankauskas.
„Verslo žinios“ jungia to paties pavadinimo savaitraštį, žurnalą „Verslo klasė“, portalus „vz.lt“ ir „manopinigai.lt“, podkastus, visą eilę papildomų skaitmeninių produktų – nuo „Darbo teisės vadovo“ iki „VŽ sutarčių“, „cv.lt“ bei „rekvizitai.lt“.