2020-03-23 18:36

TV3 vadovė: labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai

Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Laura Blaževičiūtė, TV3 generalinė direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Tebesitęsiant karantinui, žiniasklaida atsidūrė dviprasmiškoje padėtyje: skaičiuoja žiūrimumo ir skaitomumo rekordus, tačiau sulaukia ženklių reklamos bei komunikacijos kampanijų kritimo.

Laura Blaževičiūtė,TV3 žiniasklaidos grupės generalinė direktorė, teigia, kad reklamos stabdymo sulaukia dėl įvairiausių priežasčių: kai kas negauna produkcijos, kai kas išsipardavęs viską, kai ką institucijos ragina stabdyti reklamą.

„Tačiau iš esmės labiausiai neramina emociniai, nepamatuoti sprendimai. Todėl raginame klientus gerai pergalvoti savo sprendimus, nes žiūrovų ir vartotojų skaičius visose mūsų medijų platformose yra rekordinis. Ir tai yra puiki galimybė padėti savo prekės ženklams ir savo verslams ne tik šiuo laikotarpiu, bet ir grįžti po krizės, kuri viliamės, kad užtruks tik porą mėnesių, dar stipresniems“, – kalba L. Blaževičiūtė.

52795
130817
52791