TV3 – su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2019-12-01
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės ženklą visose Baltijos šalyse. Kartu keičiasi ir mokamos televizijos produktų prekių ženklai bei pavadinimai, o kartu plečiamas paslaugų paketas.

Laura Blaževičiūtė, UAB „All Media Lithuania“ generalinė direktorė, VŽ tvirtina, kad TV3 vizualinis identitetas keičiasi pirmiausia.

„Nuo šiol naujasis stilizuotas trejetas vienys ir visus kitus mūsų valdomus prekės ženklus. Išsigryninome veiklos strategiją ir supratome, kad iki šiol ne vienas vartotojas painiojosi, kokie prekių ženklai priklauso TV3 grupei. Kartu TV3 yra žinomiausias ir svarbiausias mūsų prekės ženklas, tad jo stiprybes bandysime perduoti ir kitiems valdomiems grupės nariams“, – kalba L. Blaževičiūtė.

Artimiausiu metu pasikeis ir palydovinės televizijos vardas „TV Play Home“, kuri taps „Home3“, vaizdo transliacijų internetu platforma „TVPlay Premium“ – „Go3“, nemokama vaizdo turinio platforma „TV Play“ nuo šiol vadinsis „TV3Play“, „TV1000 Premium“ tampa „TV3 Film“, „TVPlay Sports“ ir „TVPlay Sports+“ – „TV3 Sport“ „TV3 Sport 2“.

Naująjį TV3 prekės ženklą kūrė Latvijos „McCann“ reklamos agentūra, ir nuo šiol jis bus vienodas visose trijose Baltijos šalyse.

Plačiau apie tai skaitykite.

nuotrauka::1nocrop

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žurnalistų sąjungos narių teises gins „Triniti“

Nuo šiol Lietuvos žurnalistų sąjungos narius konsultuos ir jų teises gins advokatų kontora „Triniti“.

Rinkodara
2019.12.10
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau