Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Publikuota: 2019-11-12
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ įsigijo „Bonnier Broadcasting“, valdančią TV4, „C More“ Švedijoje ir MTV kanalą Suomijoje. Sandorio vertė siekia 9,2 mlrd. SEK.

Marie Ehrling, „Telia Company“ valdybos pirmininkė, džiaugiasi Europos komisijos sprendimu ir pabrėžia, kad tai buvo ilgas ir nuodugnus procesas, o dabar prasidės naujas etapas, kai „Telia Company“ į savo verslą įtraukia ir žiniasklaidą, kad būtų sukurta didesnė vertė klientams ir akcininkams.

„Šis įsigijimas sukuria stiprų Šiaurės šalių žaidėją, galintį konkuruoti su tarptautinėmis korporacijomis, kurios labai aktyvios šiame regione“, – išplatintame pranešime pažymi M. Ehrling.

Tikimasi, kad „Bonnier Broadcasting“ integracija su maždaug 1.200 darbuotojų Švedijoje, Suomijoje ir Danijoje į „Telia“ prasidės pirmomis gruodžio dienomis, kai tik bus galutinai užbaigtas sandoris.

Casten Almqvist, šiandieninis „Bonnier Broadcasting“ generalinis direktorius, taps atsakingas už naują verslo sritį, apimančią ir dabartines „Telia Company“ žiniasklaidos operacijas.

„Susijungimas su „Telia Company“ sustiprins mūsų galimybes kurti turinį, naujienas ir pramogas vartotojams Švedijoje ir Suomijoje“, kalbėjo C. Almqvist.

„Bonnier Broadcasting“ priklauso „Bonnier“ grupei, valdančiai per 170 įmonių maždaug 17-oje šalių. „Bonnier“ grupė, per įmonę „Bonnier Business Press“ valdo ir 73% UAB „Verslo žinios“ akcijų.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Išleista „Rinkodaros sektoriaus apžvalga 2019“

„Verslo žinios“ antrus metus iš eilės pristato leidinį, skirtą rinkodaros, komunikacijos ir...

Rinkodara
2019.12.09
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Kodėl komunikacijos krizei svarbu ruoštis tada, kai ja net nekvepia

Sukurti ir išvystyti verslą iki tokio lygio, kad jis pradėtų nešti bent menkiausius vaisius, gali užtrukti...

Rinkodara
2019.11.24
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą 1

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
2019.11.22
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau